Wat voor prive redenen dan?quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:16 schreef taart het volgende:
Denk ook dat het om privé redenen gaat. Ik heb zo mijn bronnen
Haha mooie actie. Die gast schijt in zn broekquote:Op maandag 29 oktober 2007 12:20 schreef M0NTANA het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=ui0bKF-Nk2A
Schitterende actie van Japie!
En daar zijn ook wat scheurtjes in hoor, zijn fysieke gesteldheid.quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk dat het iets met zijn gezin te maken heeft, dat zijn volle aandacht nodig heeft. Jaap is niet iemand die wegloopt als het fysiek nog lukt.
En die reden is.....? Als je A zegt...quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:16 schreef taart het volgende:
Denk ook dat het om privé redenen gaat. Ik heb zo mijn bronnen
Dat wel, maar hij kan z'n reeks wedstrijden nog best meepakken volgens mij. Maar we gaan het horen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:27 schreef Suijk het volgende:
[..]
En daar zijn ook wat scheurtjes in hoor, zijn fysieke gesteldheid.
omdat z'n vader vorige week overleden isquote:Op maandag 29 oktober 2007 12:29 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Dag jaap...![]()
Maar wat een verdediger was het!
[..]
En die reden is.....? Als je A zegt...![]()
Jaap heeft afgelopen zaterdag z'n vader begraven, en ik denk dat dat in combinatie met z'n sportieve teleurstellingen hem heeft doen besluiten er een punt achter te zetten.quote:
quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:50 schreef taart het volgende:
[..]
omdat z'n vader vorige week overleden is
iddquote:Op maandag 29 oktober 2007 12:07 schreef RayMania het volgende:
Erg jammer, triest einde van zo'n geweldige carrière.
ja dat klopt , heb het namelijk al meer gelezen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:54 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Dan kun je toch beter in de open lucht achter een balletje aan rennen, dan thuis op de bank gaan zitten treuren? Is dat echt waar dat zijn vader overleden is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |