Nee, waarom?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:42 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Of je gaat gewoon werken ipv te teren op je stufi
Wat ik niet begrijp, ben je nou de moeder/vader van de kinderen of een broer?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:32 schreef AbeSapien het volgende:
Je kent het wel, je jonge broertje haalt weer andere kiddies het huis in, om een lanparty te doen(4 personen, 10 uur lang
) En dan helaas Fifa 07, dus ik hoor de hele tijd hetzelfde commentaar.
Maar nu komt het, etenstijd, mijn broertje (12) had zelf even geregeld dat ze wel hier konden eten en alles. Ja doei![]()
Hoe moet ik nu 4 kinderen plus mezelf voeden met een schamel stufi inkomen? Dus ik heb gezegt dat alles op is, en ze zijn nu thuis eten![]()
Klacht: Kleine broertjes.....
Mijn broertje, dus je zegt hier dat je zijn broer bent.quote:"Maar nu komt het, etenstijd, mijn broertje (12) had zelf even geregeld dat ze wel hier konden eten en alles. Ja doei"
En hier klink je net als hun vader of moederquote:"Hoe moet ik nu 4 kinderen plus mezelf voeden met een schamel stufi inkomen? Dus ik heb gezegt dat alles op is, en ze zijn nu thuis eten "
Ik ben alleen thuis enzo. Mijn ouders zijn op vakantie.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wat ik niet begrijp, ben je nou de moeder/vader van de kinderen of een broer?
[..]
Mijn broertje, dus je zegt hier dat je zijn broer bent.
[..]
En hier klink je net als hun vader of moeder
Maar Serious Sam rockt! Enne TS. Je had toch voor 15/20 euro Chinees kunnen halen? Daar kunnen altijd hele volksstammen van eten.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:54 schreef Gewoonik het volgende:
Bij ons hoor je: De deur is open! er wordt namelijk constant serius sam gespeeld.
Ik heb geen studentenkamer, hoe kom je erbijquote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:57 schreef Empedocles het volgende:grappig dat jouw broertje zijn vriendjes meeneemt naar jouw studentenkamer
Luister eens goed, ik ken die kids niet. Eten doen ze thuis maar, en voor 15/20 heb ik een hoop bier.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:58 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Maar Serious Sam rockt! Enne TS. Je had toch voor 15/20 euro Chinees kunnen halen? Daar kunnen altijd hele volksstammen van eten.
Ja dan lijkt het net alsof ie zelf ook vrienden heeft...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:04 schreef andre347 het volgende:
Stiekem vind je het wel leuk dat je broertje vriendjes mee neemt![]()
Ah met ze bedoel je naatuurlijk die kindjes die kwamenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:32 schreef AbeSapien het volgende:
Hoe moet ik nu 4 kinderen plus mezelf voeden met een schamel stufi inkomen? Dus ik heb gezegt dat alles op is, en ze zijn nu thuis eten![]()
Klacht: Kleine broertjes.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |