Is jouw post niet gewoon een uitgebreide versie van mijn postquote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:34 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen mensen die beweren dat ze geen VWO doen omdat ze lui zijn, daar moet ik nou van kotsen. Op het VWO is ook het meerendeel lui. Toch doen ze geen HAVO Omdat het luie VWO'ers zijn, en geen luie havisten. [afbeelding]
mensen met een doel kunnen de gekke neiging hebben om boven hun niveau uit te stijgenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:53 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Als je je inspant op het vwo en nog steeds max 6en haalt, ben je gewoon niet geschikt voor het vwo. Blijf dan liever op havo
Ja dat klopt, en ik heb er ervaring mee.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:19 schreef NoelGallagher het volgende:
Goedenmorgen,
Zojuist heeft mijn school bekend gemaakt dat ik naar niveau 2 op het mbo geplaatst wordt(omdat ik dit jaar helemaal niks heb uitgevoerd).
Aangezien mijn VMBO-TL nog meer waard is dan niveau 2 ben ik van plan om havo te gaan doen om daarna hbo en uni te gaan doen.
Maar uit verschillende hoeken hoor ik nu dat ik niet meer toe kan worden gelaten op een gewone middelbare school maar dat ik nu volwassenenonderwijs ofzo moet volgen?
Klopt dit?, en zo ja, wie heeft hier ervaring mee?
EDIT: maandag gesprek voor havo![]()
Ja ik heb duits gevolgd, afgesloten met een 8. Is dat goed genoeg?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 03:07 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ja dat klopt, en ik heb er ervaring mee.
Ik heb vroeger op de deltion college in zwolle gezeten en daar volwassenonderwijs gevolgd. Maar je wilt dus met je VMBO-TL diploma een Havo diploma halen? en ik neem aan dat je kiest voor een 1-jarige traject ( havo-top ) en niet voor een 2-jarige traject ( havo schakel )
Als je kiest voor een 1-jarige traject moet je minimaal 7/8 hebben op je VMBO-TL rapport, en daarnaast komt er ook nog bij kijken wat je kiest, C&M of E&M.
Voor C&M moet je naast engels, een tweede vreemde taal hebben, duits bijvoorbeeld. Heb je duits gevolgd op VMBO-TL?
Voor E&M is wiskunde gewoon heel belangrijk, maar ik las al dat dat geen probleem voor je is.
Ik doe geen VWO omdat ik te lui was om door te geven dat ik graag VWO wilde gaan doen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:34 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen mensen die beweren dat ze geen VWO doen omdat ze lui zijn, daar moet ik nou van kotsen.
Jaquote:Op zaterdag 7 juli 2007 07:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja ik heb duits gevolgd, afgesloten met een 8. Is dat goed genoeg?
Jah zekerquote:Op zaterdag 7 juli 2007 07:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:25 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik doe geen VWO omdat ik te lui was om door te geven dat ik graag VWO wilde gaan doen.
[afbeelding]
Niemand beweert ook dat het onmogelijk is.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:30 schreef Lestat het volgende:
Professor Paul Crutzen, Nobelprijswinnaar scheikunde 1995, is ook op de MTS begonnen...
Als je alles met 8'en hebt afgesloten geloof ik niet dat een leraar heeft gezegt / gevraagt: ''jij kan makkelijk de HAVO aan, ga je dat doen?''quote:Op zaterdag 7 juli 2007 07:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
alles een 8 op 2 7ens en 1 6 voor nask na.quote:Op zondag 8 juli 2007 12:34 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Als je alles met 8'en hebt afgesloten geloof ik niet dat een leraar heeft gezegt / gevraagt: ''jij kan makkelijk de HAVO aan, ga je dat doen?''
Wat een onzin dan dat je naar MBO niveau 2 moet, hup naar HAVO jijquote:Op zondag 8 juli 2007 17:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
alles een 8 op 2 7ens en 1 6 voor nask na.
hoezo datquote:Op zondag 8 juli 2007 17:21 schreef Fetai het volgende:
[..]
Wat een onzin dan dat je naar MBO niveau 2 moet, hup naar HAVO jij![]()
doe niet schijnheilig, zogenaamd naïf, vissen naar complimentjesquote:Op zondag 8 juli 2007 18:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hoezo dat![]()
is mijn lijst goed genoeg voor havo dan?
dat dusquote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:26 schreef thedude0 het volgende:
Naar mbo niveau 2 geschopt worden en vervolgens denken dat je de uni kunt gaan doen
Gelukkig maar dat er kleurtjes bestaan zodat posts van TS te onderscheiden zijnquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:42 schreef DoctorB het volgende:
Afgewezen vanwege aangetoond gebrek aan doorzettingsvermogen.
Een school krijgt geld voor een schoolverlater MET diploma. Niet voor iemand die de school zonder diploma verlaat. Dus als de kans groot is dat er afgehaakt wordt door betreffende leerling zal de school geneigd zijn nee te zeggen om de eigen portmonee te beschermen.
Dat is wel het domste dat ik ooit heb gehoord.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:07 schreef Koewam het volgende:
[..]
Ik vind de Havo meer zoiets:
X&M-profielen:
Hardwerkende VMBO'ers
N&X-profielen:
Luie VWO'ers.
Je kan het ook zo zien:quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:50 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat is wel het domste dat ik ooit heb gehoord.![]()
![]()
Omdat jij een N&T/N&G profiel hebt toevallig?![]()
Eigenlijk zeg je nu dus gewoon dat mensen met een N-profiel bij voorbaat slimmer zijn, terwijl het maar net is waar je aanleg voor hebt.
Omg hier kan ik echt boos om worden. Wat een idiote opmerking!![]()
Btw ts, ik wens je erg veel geluk!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |