je bent echt een grapjas, heb je mijn trap wel eens gezien??quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:16 schreef richie29 het volgende:
Ah Becky, het gaat je wel lukken hoor
Je bent qua klussen volgens mij niet zo bang uitgevallen....en als ik het kan, kan jij het ook
Toch even plagen![]()
Zo was het..
[afbeelding]
[afbeelding]
En zo kan het worden![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Zet 'm op![]()
De klussers hierboven hebben volgens mij al genoeg tips gegeven, dus dat lukt vast wel. Denk trouwens dat al met al het moeilijkste klusje nog wel eens het kitten van de trap kon gaan worden. Of tenminste....dat is mij erg tegen gevallen.
Je hebt wel acrylaatkit gehaald...toch?
dat ben ik helemaal met je eensquote:Op zondag 19 augustus 2007 12:27 schreef Charisma het volgende:
ik denk als je de deuren ook wit verft het helemaal super mooi kontrast is met de muur in de hal![]()
die nickname!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:03 schreef Jas_Verstoppen het volgende:
Mooi geworden zeg, goed bezig!![]()
Hahaquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:48 schreef becky27 het volgende:
[..]
je bent echt een grapjas, heb je mijn trap wel eens gezien??
er zitten ook nog eens 100.000 nietjes in en die zijn er bijna allemaal uit. Daarnaast de trap geschrobt en de eerste twee treden geschuurd....dit is niet leuk meer![]()
heb dus de vloer in de hal nog maar eens gebeitst
Op kwasten, rollers en verf moet je niet bezuinigen idd, dat scheelt een heel stuk qua eindresultaatquote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:52 schreef richie29 het volgende:
Deuren in grondverf zetten is volgens mij ook wel erg moeilijk omdat grondverf vrij dik is en niet zo glad vloeit.
Ik denk dat je de verf moet verdunnen...en als je een roller haalt, haal dan niet van die witte schuimrollers. Of in ieder geval...ik heb daar zelf slechte ervaringen mee![]()
Toen ik wisselde van die witte schuimrollers naar van die roze/oranje schuimrollers (lijkt meer een heel dun vachtje te hebben) ging het rollen ineens veeeel strakker. Weg sinasappelhuidje (op de deur)
Jammer alleen dat die rollers ook duurder zijn![]()
Meestal staat er op de verpakking van de roller ook hoe goed ze zijn voor soorten verf. Die witte schuimrollers hadden 2 bolletjes, met de tekst erbij; goed geschikt voor terpentinebasis verf...maar die andere rollertjes hadden er 3 met daarbij de tekst; zeer goed geschikt voor terpentinebasis verf.
heb je wat meer info?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:22 schreef becky27 het volgende:
even een andere vraag, weet iemand wat het om en nabij kost een ruit te laten boven een voordeur. De mijne is al een tijdje stuk en er moet een nieuwe komen maar ik heb geen idee wat het kost.....ennieboddie?
Als je draadglas terug wilt hebben, zal het enkelglas geweest zijn schat ik?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:38 schreef becky27 het volgende:
Voor der Gurb
- dubbelglas
- ruit zelf inmeten
- zelf plaatsen
- glaslatten dus ik niet te zeggen, denk het wel
- ruit is 80 cm bij 60 cm (hele ruwe schatting)
er zat draadglas in.
glas in lood ga ik me niet aan wagen hoor...is ook niet nodig.
Charisma, ik zal je even pb-en
Kapatalist!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:27 schreef becky27 het volgende:
ja dat bedoel ik. Ik ga mezelf er niet aan wagen, maar de kosten vallen me wel mee. dacht aan een paar 100 euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |