Tip van TB : gewoon doen en dan vragen : vind je het niet prachtig ?quote:Op zondag 25 november 2007 21:41 schreef motorbloempje het volgende:
ok, ik ben fan van je keuken
al denk ik dathet niet zo geweldig vindt
![]()
maar ik vind het prachtig
dank je motorbloempje, en juist gewoon doenquote:Op zondag 25 november 2007 21:44 schreef AnneX het volgende:
[..]
Tip van TB : gewoon doen en dan vragen : vind je het niet prachtig ?
* gelezen in een van haar laatste posts...
Maar dat heb je toch ook als je andersom zou staan? Of zie ik nu iets helemaal verkeerdquote:Op zondag 25 november 2007 21:43 schreef becky27 het volgende:
wat fijn dat jullie allemaal zo meedenken! en ja dude ik weet het, afzichtelijk lamp in de keuken, en ik wilde ook de woonkamer inkijken tijdens het koken, maar dan heb je ook meteen een soort van afscheiding van de woonkamer
Maar met optie 1 heb je toch de koelkast ook nog naast het fornuis, waardoor je zo'n kleine doorloopruimte overhoudt? Ik zie daar toch links én rechts nog een echtra kastje naast het fornuis, of niet? Ik dacht dus dat het ene de koelkast was, en dat daardoor je doorloopruimte zo klein is.quote:Op dinsdag 27 november 2007 21:37 schreef becky27 het volgende:
dude ik was eigenlijk voor optie 1 met amerikaanse koelkast, maar die doorloopruimte is zo klein
Lijkt me hartstikke leukquote:Op woensdag 28 november 2007 21:39 schreef becky27 het volgende:
jep ik denk dat dat de beste oplossing is, iets meer naar binnen, maar wel zo dat je aan een bar kan zitten, lees net dat dat 110 cm hoog moet zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |