* -_Tommy_- gaat toch maar even zijn nummers controleren...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 07:59 schreef SunChaser het volgende:
Op dezelfde Superzaterdag had een Lottospeler uit Tilburg in de tweede trekking de zes getallen goed en won dus ook één miljoen euro.
Wat is dat nou voor linkse pauper opmerking. Iedereen die aan zo'n spel meedoet heeft gelijke kansen. Dus dan kan het zomaar ook een keer voorkomen dat er een prijs valt bij iemand 'die het helemaal niet nodig heeft'. Wat dan nog? Die deed toch mee, die had toch ook de kans.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 08:20 schreef Puckzzz het volgende:
zo zie je maar weer, de duivel schijt altijd op de grote berg
Zit niet te mekkeren man, die miljoenen vallen vaak zat in pauperwijkenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 08:20 schreef Puckzzz het volgende:
Dus als er een BN' er doodgaat, of een ongeluk krijgt is het ook geen nieuws? Er gaan immers elke dag mensen dood.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 08:36 schreef toenie het volgende:
Wie?
Voor hetzelfde geld was ze helemaal niet bekend, en ik denk dat 't helemaal niet echt een nieuwsbericht waard is, aangezien er wel meer mensen miljonair worden, maar daar wordt helemaal geen nieuwsbericht aan gewijd. Het is niet zo raar als één van de (meer dan) 1000 'Bekende Nederlanders' eens een miljoen wint...![]()
Jij hebt ook nog lang geen oude dagquote:Op vrijdag 6 juli 2007 08:54 schreef milagro het volgende:
leuk voor d'r op d'r oude dag
had het ook leuk voor mij gevonden, maaaaaaaaar helaaaaaaaaaaaaaaaaaas
zoals ik me vanochtend voel, heb ik echt wel recht op dat miljoen nuquote:
Wat een zielige huilebalk-opmerking.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 08:20 schreef Puckzzz het volgende:
...als je het zo stelt, had ik al láng de staatsloterij moeten winnen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:15 schreef milagro het volgende:
zoals ik me vanochtend voel, heb ik echt wel recht op dat miljoen nu
rustig maar, denk aan je hart....quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:37 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Wat een zielige huilebalk-opmerking.
Waarom zou zij 'm niet mogen krijgen ?
Omdat ze toevallig een tv-serie heeft geschreven ?
Betekent dat denk je dat zo ook gelijk stinkend rijk is ?
Als je eens zou stoppen met huilen zou je tijd genoeg hebben om zelf eens wat met je leven te gaan doen.
Goh, leuk voor je. Wat heeft dat verder met het topic te maken?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:44 schreef SunChaser het volgende:
Vrouwenvleugel vond ik altijd leuk om te kijken
Ja, goede karma.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:47 schreef Burdie het volgende:
[..]
Goh, leuk voor je. Wat heeft dat verder met het topic te maken?.
Heeft ze daarom het miljoen meer verdiend dan ieder ander die meespeelt in de Lotto?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |