helaas vrind, sommige mensen werken en kunnen zich dus dingen veroorloven.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:01 schreef LegerNeger het volgende:
En toen was je hallucinatieorgasme afgelopen?![]()
die hebben ze in ttk.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:01 schreef CySt het volgende:
Boeken.
Je verhaal is echt op zoveel fronten ongeloofwaardig.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:02 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
helaas vrind, sommige mensen werken en kunnen zich dus dingen veroorloven.
dat mag jij vinden.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:04 schreef CySt het volgende:
[..]
Je verhaal is echt op zoveel fronten ongeloofwaardig.
ja een VW Touareg op de rechterbaan, dat ken toch niet man. Of een Paris Hilton addict die in een VOLKSwagen rijdt, mên hij moet in een STARwagen rijdenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:04 schreef CySt het volgende:
[..]
Je verhaal is echt op zoveel fronten ongeloofwaardig.
heu holaquote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:10 schreef LegerNeger het volgende:
[..]
ja een VW Touareg op de rechterbaan, dat ken toch niet man. Of een Paris Hilton addict die in een VOLKSwagen rijdt, mên hij moet in een STARwagen rijden.
Dit verhaal klopt dus serieus van geen kant
mjaquote:
Ze zijn wel aardigquote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:22 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
mjaik had me toch wat anders voorgesteld inderdaad dan een inheemse stam.
Bedankt, ik heb nu een nieuwe hobbyquote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:06 schreef koemleit het volgende:
Hehe ik doe dit ook welleens ja vrek kijken naar een opgeschoten puber naast me.
En dan heel rustig wegrijden en dat jong dan maar jagen
Halve Sjonnie, echte Sjonnies met teveel geld kopen een BMWquote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:04 schreef Barachem het volgende:
TS lijkt me een sjonnie.
nee, en touareq is een stratenmakers-Q7.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:06 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
hede touareg is een beauty vergeleken bij die achterlijke q7
![]()
Jij werkt als orderpicker in een magazijn?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:01 schreef RainofDeath het volgende:
Uitboeken, das een term wat er op het werk wordt gebruikt als een product het pand verlaat... gebeurd dat tegewoordig ook al bij "autorace's"?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |