Ik neem aan dat de nabestaanden van die twee illegale schoonmakers op het vliegveld van Madrid, en de talloze anderen, het daar absoluut mee eens zijn.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:45 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Zo worden wij op de media gepresenteerd.
maar als jij nou eens over de grens gaat, naar Baskenland bijvoorbeeld zal je zien dat wij een goede volk zijn.
En weet je wat het vervelende is, we zijn een beter volk dan de Nederlanders.
Ik denk dat dus ook via een vaste lijn je vriendin niet te bereiken is .. of 'wil' zijnquote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:17 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Mijn beste vriendin zit momenteel in een spaanstalig land en is niet bereikbaar op haar mobiel. Ik bel dus naar het huis waar ze verblijft ik groet en stel me in het spaans voor (internet is geweldig) en zeg dat ik geen spaans spreek. Vervolgens vraag ik nog wel in het spaans of ik mijn beste vriendin kan spreken. Begint die vrouw te ratelen ...
Ongetwijfeld.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:50 schreef D1 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de nabestaanden van die twee illegale schoonmakers op het vliegveld van Madrid, en de talloze anderen, het daar absoluut mee eens zijn.
Mensen in Spanje zijn gek op Basken![]()
Ik was op de dag voor de explosie op de vliegveld van Madrid.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:50 schreef D1 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de nabestaanden van die twee illegale schoonmakers op het vliegveld van Madrid, en de talloze anderen, het daar absoluut mee eens zijn.
Mensen in Spanje zijn gek op Basken![]()
Ik spreek Euskara en dat is wel genoegquote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:53 schreef amaranta het volgende:
je hebt gelukkig geen Baskisch kapsel. Dat zou te erg zijn.
Wat doe je nog in Nederland? Hoppa. Enkeltje terug!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:54 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Ik spreek Euskara en dat is wel genoeg![]()
En er hangt een baskische vlag in me huis.
En een sticker op de achterraam van me auto
Werkenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wat doe je nog in Nederland? Hoppa. Enkeltje terug!
Goedzo. Als je hier niet tevreden bent moet je teruggaan.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:56 schreef Elixabete het volgende:
Maar wees gerust.
Februari 2008 ga ik terug
Weg uit dit stinkland.
Misschien was je een dagje te vroeg in Madrid.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:54 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Ik spreek Euskara en dat is wel genoeg![]()
En er hangt een baskische vlag in me huis.
En een sticker op de achterraam van me auto
Euskal Herriaquote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:59 schreef amaranta het volgende:
[..]
Goedzo. Als je hier niet tevreden bent moet je teruggaan.
Maar, waar komt je familie oorspronkelijk vandaan?
Lach maarquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:00 schreef D1 het volgende:
[..]
Misschien was je een dagje te vroeg in Madrid.
Beetje meer geduld en je had een glorieuze rol kunnen spelen in de "vrijheidsstrijd" van Baskenland![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:02 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Lach maar
Ik strijd voor een eigen land ja.
Maar wat de ETA doet is fout.
Mwoah.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:02 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Lach maar
Ik strijd voor een eigen land ja.
Maar wat de ETA doet is fout.
Dan spreek je over Bilbao.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:10 schreef el_visionero het volgende:
Elixabete : Nu doe je precies wat je niet moet doen....jezelf verheffen boven andere volken.
Basken zijn inderdaad hele aardige mensen (net als spanjaarden, chinezen, eskimo's etc) maar hebben een grote kwaal waar ze niet vanaf lijken te komen : Een soort aangeboren arrogantie dat ze denken dat ze 'te goed zijn' oid om in Spanje te integreren.
Zelfde met de Catalanen.......we zijn op weg naar 1 groot europa, maar jullie moeten perse weer je eigen staatje, om het allemaal zelf beter te doen. De galiciers denken trouwens ook dat ze beter zijn, en de Andaluciers vinden dat ook. Wie heeft de grootste pik ? Het is een beetje als de friezen en limburgers in Nederland.....
Leef gewoon een keer samen zonder altijd maar weer jezelf superieur te vinden aan andere volken of landen of religies of talen of of of of ....
Basken zijn GEEN geboren terroristen, maar wel geboren klagers, en ze doen te weinig om het beter te maken. Als ik door 't Baskenland rij dan wordt ik accuut depressief en dan met name in de grote steden - industrie, vervallenheid, smerige gebouwen ....nou, waar jij blij van wordt hoor ;-)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |