Hij is echt een bang mietje ......quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:15 schreef akveor het volgende:
Gaat mr. Wehkamp uit de jacuzzi nu Huub erbij komt?
Dan ga ik er even lekker snel van tussen.quote:
Haartjes zijn nat, hij moet even stylenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hij is echt een bang mietje ......
Nu mis je iets unieks: het konijntjesspel van Brian en Amandaquote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan ga ik er even lekker snel van tussen.
Tot slot (ik ga even vier uurtjes slaap inlassen) Liever kijk ik naar Nadia in badpak, die zich niet zo prettig voelt over het volgens haar niet zo welgevormde buikje, dan dat ik streams voor mijn kiezen krijg van de haar-tieten-insmerende-beveiligings-deursluiter die denkt dat er geen mooiere menselijke melkklieren op de wereld zijn dan die van haar.
Truste Fok![]()
Japio zegt het juist "Hij wordt erg boos als z'n haartjes nat worden"quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Haartjes zijn nat, hij moet even stylen![]()
Whats new ?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Nu mis je iets unieks: het konijntjesspel van Brian en AmandaWelterusten
![]()
ja ik zag het vanmiddag in die saaie cos al. bloemschikken, yoepieee.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Vanmiddag moesten we het ook al puur van onszelf hebben...
Haha nee echt zei ze dat?....quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:19 schreef Disana het volgende:
Nadia tegen Huub: Jij hebt alles wel iets groter. Huub: Ja dat hoor ik vaak.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:18 schreef jakester het volgende:
laters rudie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |