Kan niet wachten!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:11 schreef TNA het volgende:
Is dat soms een herhaling? Ik heb (vorig jaar geloof ik) een paar uitzendingen gezien, maar uiteindelijk breken ze allemaal hoor. Wees gerust
Ik hoor niksquote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:49 schreef BlackRhino het volgende:
Demi! > http://video.google.nl/videoplay?docid=151552846383704508
Ich auch nicht. Wil je dr horen inhalen ofzo?quote:
wie is "sad" ?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:41 schreef Maikuuul het volgende:
Kinderen van 16 die altijd een grote bek hebben en daarmee denken stoer te zijn
sad
Jouw reacties altijdquote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:41 schreef Maikuuul het volgende:
Kinderen van 16 die altijd een grote bek hebben en daarmee denken stoer te zijn
sad
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:08 schreef T3rr0r het volgende:
Het lijkt me een stuk beter als ze haar gewoon voor de leeuwen gooien
Ik zie alleen maar voordelen:quote:
kinderen van 16 die denken stoer te zijn door een grote bek te hebben ........quote:
Dat straalt autoriteit uit.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:05 schreef nattermann het volgende:
Weet je wat pas kut is? Die kerel, met zn gare Engelse accent en zn lange haren![]()
![]()
Mee eens. AIDS leijer is datquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:05 schreef nattermann het volgende:
Weet je wat pas kut is? Die kerel, met zn gare Engelse accent en zn lange haren![]()
![]()
Nou nee, ik ging er van uit dat ze iets zei of zoquote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:12 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Ich auch nicht. Wil je dr horen inhalen ofzo?
En zo hoort het... Drillen die lui... misschien krijgen ze zo een wat beter zelfbeeld en disciplinequote:Op zaterdag 7 juli 2007 03:53 schreef BasOne het volgende:
Er zijn meer van dat soort progs
Borstall
Bratcamp
etc
Vooral dat programma waar recalcitrante tieners het leger in gaan (Engels, op talpa).Compleet afgebekt door Drillsargeants, stoere jochies die lopen te janken
prachtig
"i want my mommy" I AM YOU'RE FUCKING MOMMY, GET ON YOUR FUCKING BELLY EN GIVE ME 50 PUSHUPS YOU FUCKING WORTHLESS PIECE OF SLIME.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |