quote:
Ik heb de kalender erop nageslagen, ik ben het zeker nietquote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:37 schreef moemoe het volgende:
[..]
Je mag bijna hopen dat jij de vader niet bent.
Dat mag je mevrouw zelf vragenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat heeft ze met welke blauwe gedaan?!
Ik schoot keihard in de lach.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:37 schreef Skic. het volgende:
Als dit een zielige grap is, ha-hah. Mocht je een slaapplek nodig hebben fraubitch.![]()
Dan moet je het niet openbaar maken slimpiequote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:37 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Waar bemoei jij je mee als je sowieso niet eens weet wat er is
[..]
ik had wel gehoopt dat je iets anders zou reageren.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:37 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Waar bemoei jij je mee als je sowieso niet eens weet wat er is
[..]
Flikker nou maar gewoon op ik hoef je nu niet te spreken doei ania
snel, bel de krantquote:
okee sorryquote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:38 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik had wel gehoopt dat je iets anders zou reageren.![]()
Zou jij het leukvinden als je na bierzuipen thuiskomt en op een forum leest dat je vriendin zwanger is?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:38 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik had wel gehoopt dat je iets anders zou reageren.![]()
![]()
*knuffel*quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:39 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
wat een kuttopic trouwens
lees die whopping big op eensquote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:38 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Dan moet je het niet openbaar maken slimpie![]()
Ik zou het apart vinden....quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:39 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Zou jij het leukvinden als je na bierzuipen thuiskomt en op een forum leest dat je vriendin zwanger is?![]()
moemoe ruleertquote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
lees die whopping big op eens_!
moemoe deed de set-up
ze wil gewoon zelf koeiepuppies van de dribquote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
lees die whopping big op eens_!
moemoe deed de set-up
hij kan niet wachtenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:22 schreef koemleit het volgende:
Geef het kind aan Karl Noten
go figurequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |