dat moet hij dan maar afleren als de kleine eraan komtquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:59 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik probeer hem te bellen ja. maar hij is bieren met zijn vrienden.
ze gaat er alvast maar aan wennen dat vrienden + bier boven de baby gaanquote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:01 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
dat moet hij dan maar afleren als de kleine eraan komt
Ze is zwanger, die arme vrouw, sssssssssst.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:02 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
ze gaat er alvast maar aan wennen dat vrienden + bier boven de baby gaan
Was tmaar zo...ik heb t tweede blauwe streepje zelf gezienquote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:03 schreef Het_Biertje het volgende:
Wordt dit de nieuwe fok!Hoax?
waar heb je last van? serieusquote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zélfs oostblokhoeren krijgen voorlichting.
hoewel ik altijd om jouw reactie lach, slaat dit als een lul op een drumstelquote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zélfs oostblokhoeren krijgen voorlichting.
Flinke pwnagequote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:06 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
hoewel ik altijd om jouw reactie lach, slaat dit als een lul op een drumstel
Het zijn je hormonen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:05 schreef fraubitch het volgende:
[..]
rot ff op met je kutopmerkingen klootzak![]()
klapharkquote:
ik heb nergens last van behalve van jouquote:
Schop dat kindje dood dan.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:14 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik heb nergens last van behalve van jou
Dat spreekwoord is al gebruiktquote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:06 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
hoewel ik altijd om jouw reactie lach, slaat dit als een lul op een drumstel
Ah, ik schatte klokslag 12. Dit zit in de range,quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:16 schreef Dribbel_ het volgende:
Leuke manier om terug te komen van het bierne
telefoon!![]()
komt er nog een fok! trouwerij?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:16 schreef Dribbel_ het volgende:
Leuke manier om terug te komen van het bierne
telefoon!![]()
flikkeropquote:
mja bijna wel hequote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ah, ik schatte klokslag 12. Dit zit in de range,.
Mes Ami, het is zarGon, die fokt alleen maar mensen op, is hij goed inquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |