abonnement Unibet Coolblue
pi_51300686
quote:
Op maandag 9 juli 2007 15:31 schreef DreamAway het volgende:
iemand nog originele vragen voor Ferry? hp en ik mogen em morgen 30 min interviewen
heb al een hele lijst, maar als je nog iets leuks weet, zeg t ff!
of ie stiekem iets kan verklappen over zijn event in ahoy.. wie er bijvoorbeeld komen en of er een samenwerking voor die avond in zit met tiesto, net als vroegah..
  maandag 9 juli 2007 @ 19:48:24 #102
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_51301545
quote:
Op maandag 9 juli 2007 19:19 schreef Argonath het volgende:

[..]

of ie stiekem iets kan verklappen over zijn event in ahoy.. wie er bijvoorbeeld komen en of er een samenwerking voor die avond in zit met tiesto, net als vroegah..
hehe da's nogal logisch, dat dat bekend wordt, tis een persdag he
gehele line-up is vanaf morgen vrijgegeven alst goed is!

maar ik ga idd nog wle vragen met wie ie nog van plan is samen te gaan werken
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
  maandag 9 juli 2007 @ 21:36:44 #103
16743 hp22
Bagger.
pi_51305112
quote:
Op maandag 9 juli 2007 18:38 schreef DreamAway het volgende:

[..]

ok, ik zal t vragen!

trouwens, is nogal een rel ontstaan tijdens t optreden van Menno in Polen afgelopen zaterdag:
[..]

filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=EQdR6Z_MFa4 , foto:
[afbeelding]

gezellig daar in polen
wtf?? Kansloos zeg
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
pi_51308753
quote:
Op maandag 9 juli 2007 21:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Iemand al Kaktus ?

http://nl.youtube.com/watch?v=A90NO8SVAbs
Leuke cover van Plexus - Cactus Rhythm.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 00:26:06 #106
105311 Xantra
Cinematographer
pi_51311210
quote:
Op maandag 9 juli 2007 21:36 schreef hp22 het volgende:

[..]

wtf?? Kansloos zeg
wel goed voor Menno, publiciteit enzo...
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
pi_51311619
quote:
Op maandag 9 juli 2007 23:11 schreef swopfile het volgende:

[..]

Leuke cover van Plexus - Cactus Rhythm.
http://nl.youtube.com/watch?v=BJYMhF6a-vE
pi_51311636
WTF, wat zou er psies gebeurd zijn daar in Polen?!
  dinsdag 10 juli 2007 @ 02:12:31 #109
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_51313035
Iets met een deck verwisselen ofzo
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 03:18:25 #110
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_51313691
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 00:44 schreef Tomaz het volgende:
WTF, wat zou er psies gebeurd zijn daar in Polen?!
Oud nieuws voor mij.. ik zag het al op PF gister middag. Hij schijnt verhaal te doen op het intuition forum deze dagen. Zal er dus al wel op staan. Opzich is het een klein opstootje maar echt tof ziet het er niet uit.... Was op dezelfde dag als Intuition

Die foto is wel nieuw voor me... en 10/10 wat mij betreft !
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  dinsdag 10 juli 2007 @ 10:10:30 #111
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_51316737
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 03:18 schreef jackson het volgende:

[..]

Oud nieuws voor mij.. ik zag het al op PF gister middag. Hij schijnt verhaal te doen op het intuition forum deze dagen. Zal er dus al wel op staan. Opzich is het een klein opstootje maar echt tof ziet het er niet uit.... Was op dezelfde dag als Intuition

Die foto is wel nieuw voor me... en 10/10 wat mij betreft !
Menno heeft nog niet gereageerd opt intu forum!
nahja, klein opstootje... als je tijdens je set eerst wordt afgekapt, dan vervolgens iemand aan je apparatuur gaat zitten en je nog een klap na krijgt...niet echt n goede organisatie
Wel supertof dat ie toch gewoon is blijven draaien!!
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
  dinsdag 10 juli 2007 @ 13:51:37 #112
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_51323479
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 10:10 schreef DreamAway het volgende:
nahja, klein opstootje... als je tijdens je set eerst wordt afgekapt, dan vervolgens iemand aan je apparatuur gaat zitten en je nog een klap na krijgt...niet echt n goede organisatie
Geen goede organisatie maar een klein opstootje .
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  dinsdag 10 juli 2007 @ 15:57:56 #113
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_51327501
Naast Ferry zullen Erick E, Fedde & Secret Cinema los gaan
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  dinsdag 10 juli 2007 @ 16:06:22 #114
67464 m-kay
Halloooo!
pi_51327760
Secret Cinema, is dat nu wel of niet Grooveyard? Hans en ik kwamen er zondag maandag niet helemaal uit...
I look back and I'm amazed, that my thoughts were so clear and true, that three words went through my mind endlessly, repeating themselves like a broken record... you're so cool, you're so cool, you're so cool...
  dinsdag 10 juli 2007 @ 16:11:06 #115
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_51327952
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 16:06 schreef m-kay het volgende:
Secret Cinema, is dat nu wel of niet Grooveyard? Hans en ik kwamen er zondag maandag niet helemaal uit...
Jup... dat is zo
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_51328727
Break My Fall video clip op tmf.nl
  dinsdag 10 juli 2007 @ 17:01:06 #117
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_51330017
mensen, t interview was erg tof! toch wel zo'n 3 kwartier zitten praten! eind vd week staat t uitgewerkte interview hopelijk online @ tw-m.nl . We kregen zelfs nog wat goodies erbij

bij de line-up horen Christopher Lawrence en Cosmic Gate ook nog trouwens!! het wordt een lekkere mix van house, trance, electro en techno.

foto'tjes





[ Bericht 3% gewijzigd door DreamAway op 10-07-2007 20:45:54 ]
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
pi_51330061
Nice
  dinsdag 10 juli 2007 @ 17:59:22 #119
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_51331707
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 17:01 schreef DreamAway het volgende:
Christopher Lawrence
Zit net een documentaire te kijken waar hij regelmatig voorbij komt.... Erg prettige line-up zeg!
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  dinsdag 10 juli 2007 @ 18:02:15 #120
105311 Xantra
Cinematographer
pi_51331806
Ferry blijft de bom!
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
  dinsdag 10 juli 2007 @ 18:15:24 #121
16743 hp22
Bagger.
pi_51332259
En Cosmic Gate er ook nog bij!

Was een erg tof interview, aardige gast!
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
  dinsdag 10 juli 2007 @ 18:31:17 #122
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_51332812
reactie vd Menno 'smacker' trouwens:
quote:
Posted: Tue Jul 10, 2007 4:34 pm Post subject: Menno incident

--------------------------------------------------------------------------------

I am the guy who punched Menno. But the you tube video didn't show the full story...

I went to collect a piece of equipment that was going back to the UK with me (I had a flight to catch). I also had to take my flight case that he had put under the cdj. When I picked this up, he threw a punch at me. That's why i retaliated. (This is not shown on the you tube link)

I wasn't drunk - I was v tired tho and short tempered. I had worked on that site for 2 days solid to pull that show together.

I have been is this industry for over 15 yrs, but I've never had a dj strike me before - ever! I've worked with many of the biggest names in the industry and they treat me with respect. If you want to throw a punch at me, I will throw one back.

But I will be the big man and apolgise to Menno. My reaction was wrong
hij draait het om. Heel vaag verhaal, klinkt alsof Menno zijn koffer had gebruikt om de draaitafels hoger te zetten, twrijl die gast zn vlucht moest halen. Erg logisch allemaal
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
  dinsdag 10 juli 2007 @ 21:41:24 #123
105311 Xantra
Cinematographer
pi_51339868
ach fuck it!
binnen elk werkgebied gebeurt wel eens iets, zo ook bij djs, jsus christ waar maken de mensen zich allemaal druk om zeg.
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
  dinsdag 10 juli 2007 @ 22:21:47 #124
16743 hp22
Bagger.
pi_51341595
Zo wat een weekend zeg, eindelijk tijd voor een verslag!

Het is zaterdagmiddag en we zijn op weg naar Bloomingdale voor het Intuition Summer Event. Vanaf het station zijn we erheen gelopen (toch nog een klein half uur) en rond half 4 arriveerden we bij Bloomingdale waar het al aardig druk was! Het ging al flink los bij Menno die prima stond te draaien. Ik was nog nooit in Bloomingdale geweest maar het zag er erg gezellig uit allemaal. Behoorlijk veel ruimte zowel binnen als buiten en natuurlijk een prachtige locatie zo aan het strand!

In afwachting van Solarstone kreeg ik te horen dat zijn (ze waren niet met z'n tweeën helaas) vlucht was vertraagd en hij pas om een uur of 10 zou draaien. Na Menno was het de beurt aan Galen om zijn ding te doen. Net als Menno draaide hij prima, niks bijzonders verder. Re:Locate was de volgende dj en zoals ik al verwachtte viel hij tegen, goed moment om een hapje te gaan eten dus!

Omdat de prijs van een broodje hamburger ons nét iets te hoog lag (¤5,-!) besloten we naar de friettent in de buurt te gaan waar het wél betaalbaar was. Je kan ook merken dat de friet aan zee een stuk zouter is . Met een gevulde maag liepen we weer terug naar beneden waar Re:Locate nog bezig was. Tijdens het laatste kwartiertje zijn we maar even buiten gaan zitten want de platen waren om te huilen. De verlossing was echter nabij!

Eindelijk was het dan tijd voor de koning, Airwave! Na zijn waanzinnige optreden in de Poema afgelopen kerst lagen mijn verwachtingen erg hoog. Ook deze keer deed hij weer een live set en stond hij flink te raggen met Ableton en z'n controllers! Het was wel jammer dat veel mensen hem een hele tijd stonden aan te gapen en niet precies wisten wat ze ermee aanmoesten. Hij 'draaide' niet de grote hits en dat was te merken aan het publiek. Pas het laatste kwartiertje ging het behoorlijk los en met Café Del Mar afsluiten is vragen om gekkenhuis .

Cor Fijneman en (Mark) Norman namen het over en ik was vooral benieuwd hoe Cor zou draaien, aangezien hij ook nogal van de tech was de laatste keer dat ik hem zag in de AStA. Van het techgeweld was deze keer niet veel te merken, het klonk allemaal erg fijn! Ook die voor mij onbekende (nieuwe?) remix van Riva - Run Away deed het erg lekker! Na nog even van de zon genoten te hebben en met 'some guy' (eigenlijk een Tiësto masker maar niet doorvertellen, red.) op de foto te zijn geweest terug naar binnen voor een andere koning, Rich van Solarstone!

Met een prachtige zonsondergang op de achtergrond begon Solarstone met Beautiful Things, dat is toch wel weer even kippenvel hoor! Daarna volgde een heerlijke trance set 'oude stijl' met klappers als Good For Me en Seven Cities, genieten! Solarcoaster ontbrak uiteraard ook niet en op dit moment ging de zon onder zodat het nog even iets donkerder werd .

De lasers maakten inmiddels overuren en het was tijd voor de laatste 2 dj's van de avond, Gareth Emery en M.I.K.E. Vooral Gareth draaide een heerlijke stevige set maar kakte af en toe toch wat in helaas. Toen M.I.K.E. het roer overnam hadden m'n benen het inmiddels erg zwaar maar dankzij By Any Demand en Life Less Ordinary kon de laatste energie er nog uitgeknalt worden! Rond half 1 was het tijd om te gaan zodat we de laatste trein konden halen.

Al met al een heerlijke dag en z'n geld meer dan waard.

+ Airwave, Solarstone, Gareth Emery
+ Locatie
+ Mooie dames

- Re:Locate
- Consumptieprijzen
- Stonede zweterige kerel met veel te korte mouwtjes naast je

Dat was zaterdag, op naar de zondag (ja zo snel kom je er niet vanaf )

Na een bijzonder gezellige bbq bij m-kay en Bravebart met enkele CTT knaapjes was het tijd om richting Amsterdam te gaan voor 5 days off met Trentemøller, Âme en Miss Kitten! Even leek de avond slecht te beginnen omdat we wat moeite hadden Paradiso te vinden. Trentemøller (live in concert) zou om 23 uur al beginnen en dat wilden we toch niet missen! Iets na 23 uur kwamen we dan eindelijk bij Paradiso aan waar we te horen kregen dat hij was verzet naar half 12, ideaal!

Na een wachtrij, lidmaatschapkassa, garderobe, wc en bar was het moment daar, Trentemøller in concert! Dit was ruim een uur genieten, chill-out afgewisseld met beukende platen. De hoogtepunten waren toch wel een stevig nummer in het midden die ik niet ken maar wat ging het flink los toen! De kippenvel kwam bij Miss You (live op een glockenspiel!) en uiteraard Moan (Ane Trolle was er helaas niet bij), top!

Toen het concert afgelopen was gebeurde er iets vreemds. Er was flinke leegloop, waarschijnlijk gingen veel mensen toen naar de Melkweg (kon op hetzelfde kaartje). De apparatuur werd afgebroken, er was geen dj booth te bekennen maar er was wel muziek! En hoe, een heerlijke diepe, funky, techy set van 'dj unknown' was erg lekker! Na een uurtje was er dan eindelijk een dj booth en kon Kristian van Âme het overnemen. Zoals verwacht kende ik bijna geen enkele plaat en was het lekker techy. Er was redelijk veel ruimte en dus zijn we hard losgegaan, wat een sound (prima geluidssysteem ook daar)!

Toen Melon de avond in Paradiso mocht afsluiten besloten we naar de Melkweg te gaan om nog een stuk van Miss Kitten mee te pakken. Eenmaal binnen was het duidelijk waar al die mensen van eerder die avond gebleven waren, in een stampvolle Melkweg! Miss Kitten draaide heerlijke minimalistische beukplaatjes en verzorgde af en toe zelf de vocalen (erg vet!). Een andere dame (Steffi, zo bleek later) heeft ook nog een uurtje gedraaid en ze sloten samen af met What Else Is There, wel het laatste wat ik had verwacht! Moest meteen aan jackson denken (ja, eng heh). Iedereen ging nog een keer flink los, wat een sfeer daar!

Heb dus alleen de 5e dag van 5 Days Off meegemaakt maar het was geweldig!

+ Trentemøller, Âme, Miss Kitten, Steffi (bijna iedereen dus )
+ Paradiso en de Melkweg
+ Wederom de dames!

- Waardeloze overgang van concert naar dj (alhoewel 'dj unknown' erg tof was)

Op naar vandaag, dinsdag. Je bent er bijna!

Namens TW Magazine mochten DreamAway en ik Ferry Corsten interviewen in Rotterdam waar een persdag plaats vond voor zijn 'concert' in oktober. Rond half 2 kwamen we aan bij het mooie Westin 5 sterren hotel in Rotterdam, alwaar we bijna meteen richting Ferry konden! Het interview vond plaats in een prachtige suite op de executive floor, we hadden niet te klagen dus!

Meteen hing er een gezellig sfeertje maar dat is ook niet zo gek met zo'n aardige kerel als Ferry! Van de 30min die we hadden zijn het er uiteindelijk 45 geworden, super dus! Eind deze week is het interview online te vinden en de foto's stonden hierboven al

Tot zover mijn 'sfeerimpressie' van dit weekend

Foto's
Filmpjes







[ Bericht 0% gewijzigd door hp22 op 10-07-2007 23:37:09 ]
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
  dinsdag 10 juli 2007 @ 23:07:00 #125
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_51343692
tofjes hansje!!
al ben ik t met je mening over wat intuition dj's niet eens smaken verschillen!

heb nu eindelijk t interview uitgetypt trouwens, tis tot nu toe al 7 pagina's!
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')