Dat zeg ik toch: Ik koop graag goedkoper, als het maar beter is!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:27 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Kleed je dan niet puberaal![]()
Het zit onder je broek. Niemand die het ziet. Behalve je vriend of vriendin. Koop dan goedkopere en betere shit als het je toch geen reet interesseert.
![]()
Koop dan iets beters en goedkoper als het je geen reet interesseert welk merk je draagt! Dat is er wel!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:38 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch: Ik koop graag goedkoper, als het maar beter is!
Nee dat is er niet.... dat komt omdat dat mijn mening is.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:48 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Koop dan iets beters en goedkoper als het je geen reet interesseert welk merk je draagt! Dat is er wel!
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:20 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee dat is er niet.... dat komt omdat dat mijn mening is.
Goedkoper is er zeker, maar beter imo niet, ja maar die zijn weer duurder.
Geloof me ik heb Zeeman, Wibra, H&M en alles geprobeerd........
Het punt is dat die krengen altijd omhoog kruipen en dat ziet er onder een pak niet uit en zit voor geen meter onder een spijkerbroek.
Voorlopig ben ik gedoemd om deze fijne onderbroeken te kopen
heb ik nooit last vanquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:20 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee dat is er niet.... dat komt omdat dat mijn mening is.
Goedkoper is er zeker, maar beter imo niet, ja maar die zijn weer duurder.
Geloof me ik heb Zeeman, Wibra, H&M en alles geprobeerd........
Het punt is dat die krengen altijd omhoog kruipen en dat ziet er onder een pak niet uit en zit voor geen meter onder een spijkerbroek.
Voorlopig ben ik gedoemd om deze fijne onderbroeken te kopen
Nee dat kan!quote:
klopt.. wat jij zegt kan ik me mee identificerenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:09 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee dat kan!
Het is ook zeer persoonlijk natuurlijk.
We heeft voor mij redelijke onderbroeken, maar ook dat is niet mijn voorkeur!
Het zitcomfort haalt het bij lange na niet bij die van BB.
Die zijn maar een klein beetje duurder hoorquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:08 schreef speknek het volgende:
Bjorn Borg. Goedkoop kampermerk.
Hugo Boss boxershorts, die zitten pas lekker.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:01 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja man iedereen wil op mij lijken..... ik had het namelijk al jaren...
Kan het wel begrijpen ik ben de shizzle natuurlijk
Ik welquote:Op zondag 26 augustus 2007 02:31 schreef paradoXical het volgende:
Ik loop wel in me cheap ass boxers, merk echt geen verschil.
Oh dus het zit tussen mij oren dat bij de goedkopere merken de pijpen opkrullen en irritant gaan zitten en bij o.a. BB niet?quote:Op zondag 26 augustus 2007 11:54 schreef sitting_elfling het volgende:
dat verschil zit tussen je oren, al moet ik toegeven dat ik zelf ook iets van BB heb, maarja, die tas heb ik al meer dan 3,5 jaar
Gaat bij Bjorn Borg de pijpen niet omhoog zitten?quote:Op zondag 26 augustus 2007 12:07 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Oh dus het zit tussen mij oren dat bij de goedkopere merken de pijpen opkrullen en irritant gaan zitten en bij o.a. BB niet?
Dat zei het stemmetje al
![]()
Nou bij mij in ieder geval niet.... ik kan natuurlijk niet 100% garanderen dat dit bij iedereen zo is.quote:Op zondag 26 augustus 2007 12:27 schreef Huppelei het volgende:
[..]
Gaat bij Bjorn Borg de pijpen niet omhoog zitten?
Toch ook maar eens langs gaan dan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |