Jullie keken wel he? we missen het dus ook he? wat gaan we boycotten om weer terror te krijgen?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:05 schreef patist het volgende:
JAAAAAAAAAAAA TERROR OP STREAM 1!!!!
Ik denk dat je Sylvia, Ilona, Stephan en Bart allemaal zo weer terug kan stoppen. Die zijn allemaal net zo saai als de "nieuwe" Amanda, Brian, Dennix, Natasja. Met het verschil dat die personen nog enige charisma en intelligentie hebben...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:05 schreef akveor het volgende:
Waar ik nu zo pissed of van word dat mijn favo Sylvia de toneelhaak kreeg voor zg saaiheid... Mr. Wehkamp is toch vele malen saaier zeg.... Weigerd alles heeft geen initiatief en heeft inhoudelijks ook niets te bieden.
Oh, doh. Dit zijn gewoon vector shapes die ik erop plak... een dag bloemschikken, Triviant en overige jolijt maakt melig.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Gok : een gratis programma van specsavers
quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:53 schreef Disana het volgende:
Dan iedereen maar een bril...![]()
[afbeelding]
Vanmiddag moesten we het ook al puur van onszelf hebben...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:08 schreef nibbieworld het volgende:
[..]
haha, tenminste nog iets om over te lachen ik de kooi!
verder is het ronduit saaiiiiiiii
Ik voorspel een hele lange en natte zomer met heel veel spelletjes binnen DGKquote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, doh. Dit zijn gewoon vector shapes die ik erop plak... een dag bloemschikken, Triviant en overige jolijt maakt melig.
nee het wordt eerder:quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:08 schreef Mika25 het volgende:
Morgen in de tv uitzending:
De woners hebben het haar van Dennis nat gespetterd. Dennis is nu boos!
Het spel werd ook met meer intelligentie gespeeld.... dat mis ik echt. Er zijn niet voor niets zo weinig stemmingen...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:07 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ik denk dat je Sylvia, Ilona, Stephan en Bart allemaal zo weer terug kan stoppen. Die zijn allemaal net zo saai als de "nieuwe" Amanda, Brian, Dennix, Natasja. Met het verschil dat die personen nog enige charisma en intelligentie hebben...
Strippoker en Russische Roulettequote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:09 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik voorspel een hele lange en natte zomer met heel veel spelletjes binnen DGK![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:07 schreef Desii het volgende:
Huub tegen Dennis in de jacuzzi
Fel hé die zon...![]()
Boos? Wie wil er nu geen metromens als Dennis zijn!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:09 schreef patist het volgende:
[..]
nee het wordt eerder:
Streamers zetten zonnebril op bewoners.... bewoners boos!
Er zit tenminste iets van intelligentie in z'n humor...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:10 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ja Huub heeft van die snelle grappige onliners.
RTL heeft toch een stylist in dienst...die Mari v.d. Ven ofzo...kunnen ze mooi een programma van makenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:08 schreef Mika25 het volgende:
De bewoners hebben het haar van Dennis nat gespetterd. Dennis is nu boos!
Dat ie nog niet z'n 24 uurs heeft aangevraagd....quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:08 schreef Mika25 het volgende:
De bewoners hebben het haar van Dennis nat gespetterd. Dennis is nu boos!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |