quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:46 schreef Five_Horizons het volgende:
Ah, de agent heeft per definitie ongelijk
Hij had natuurlijk ook coulant kunnen reagerenquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:49 schreef Five_Horizons het volgende:
Dus omdat jij een fout maakt, is een agent een nazi
Het lijkt me vrij algemeen bekend dat je op koopzondagen gewoon moet betalen. Ik zie even het verschil met andere overtredingen niet.quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
![]()
[..]
Hij had natuurlijk ook coulant kunnen reageren![]()
Nee, omdat je wordt gedwongen mee te doen met dat koopcircus...quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:49 schreef Five_Horizons het volgende:
Dus omdat jij een fout maakt, is een agent een nazi
Daar heb je wel een puntquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:53 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Nee, omdat je wordt gedwongen mee te doen met dat koopcircus...
Meneer agent heeft dus gelijk dat hij die bon geeft... Maar om het fout te noemen dat
ik mezelf niet informeer wanneer t wel of geen koopzondag is vind ik raar... Er
wordt gewoon vanuit gegaan dat het de gewoonste zaak van de wereld is dat
mensen weten wanneer t koopzondag is...
Weet jij veel, misschien is ze 1.10mquote:Op donderdag 5 juli 2007 20:07 schreef Roellio het volgende:
Mannen die hun vrouw "hun vrouwtje" noemen.
Had je het kunnen weten? Want er zijn rechterlijke uitspraken waarin de mogelijke wetenschap van de koopzondagen van belang is.quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:48 schreef B-FliP het volgende:
Jah, net zoals mensen bij zouden moeten houden wanneer t koopzondag is...![]()
Had laatst een bon waar je op een zondag niet hoeft te betalen, ikke naar meneer
agent toe... "Jaahahaaha, maar t is koopzondag, en er staat daar duidelijk dat je
hier op koopzondag wel moet betalen..."
Fucking koopzondag! Alsof het gvd iets is waar je je continu van op de hoogte moet
houden... Stelletje nazi's...
Voor mij is zondag zondag en k heb wel wat beters/leukers te doen dan zondags in de
stad kijken of ik nog meer troep kan kopen die ik op andere dagen ook al kan kopen...
.. kreeg een bonnetje van 75 euro'tjes van een agentje omdat ze zonder gordeltje in een autootje zat.quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:54 schreef KwisatzHaderach het volgende:
je vrouwtje....
Umm, misschien. Maar het is niet echt algemeen bekend wanneer waar koopzondagen zijn, wel? Ook wel eens een dikke prent gehad toen ik mijn auto ergens geparkeerd had op zaterdagavond en bij een vriend bleef pitten.quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:52 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Het lijkt me vrij algemeen bekend dat je op koopzondagen gewoon moet betalen. Ik zie even het verschil met andere overtredingen niet.
Bezwaar aantekenen iig. Niet geschoten is altijd mis, voor hetzellfde geld heeft ie de verkeerde auto doorgegeven. Op flitsservice.nl staan wel wat tips, hieromtrent.quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:36 schreef Armageddon het volgende:
Kan je vrij weinig mee, enige dat je kan doen is nog minder respect hebben voor die klootzakken.
Dit jaquote:Op donderdag 5 juli 2007 20:07 schreef Roellio het volgende:
Mannen die hun vrouw "hun vrouwtje" noemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |