Dude wat? Federer heeft vandaag nog niet gespeeld hoor. Hij moet na Nadal - Berdych. Gisteren is zijn wedstrijd gestaakt door de regen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:12 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Uhm, en waarom worden er wel 10 partijen ofzo op de andere banen gespeeld?
Lol, je hoeft niet kwaad te worden.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:13 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dude wat? Federer heeft vandaag nog niet gespeeld hoor. Hij moet na Nadal - Berdych. Gisteren is zijn wedstrijd gestaakt door de regen.
Kwaad? Ik wordt toch niet kwaad?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:14 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Lol, je hoeft niet kwaad te worden.
Aha, natuurlijk.
jup, bij de games wisselt het steeds af dus maakt het iets minder uitquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:12 schreef Daklem het volgende:
[..]
Inderdaad, het is vervelend. zeker als je er niet zo goed tegen kan.
Ah, dacht dat je geïrriteerd reageerde. Mijn fout dus.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:15 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Kwaad? Ik wordt toch niet kwaad?Ik zeg toch wat er aan de hand is?
Precies. Berdych serveerde gewoon bagger in die tie-break, soms zit het tegen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:12 schreef Ambrosius het volgende:
SET Nadal, maar Berdych doet niks voor Nadal onder.
Zeker, ook lekker sportiefquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:26 schreef Asskicker14 het volgende:
Djokovic - Baghdatis. Wat een machtige partij.
Djokovic is ook geen makkelijke horde, dat worden gravelrally'squote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:35 schreef Federer-fan het volgende:
Straks staat Nadal weer in de finale.
Ik zag het ook!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:54 schreef TheGeneral het volgende:
James Bond is er ook!
welkequote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:54 schreef TheGeneral het volgende:
James Bond is er ook!
Inderdaad!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:57 schreef Fukjoeman het volgende:
'look there's 007'Ik mag dat commentaar op bbc wel :p
Op Sporza word ik gek van dat commentaar door die Belgen. Die Djokovic zo de hemel in zitten te prijzenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:01 schreef Daklem het volgende:
Kga wel de partij van Djokovic kijken! Heb genoeg van RTL7 commentaar.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:06 schreef Mirri het volgende:
[..]
Op Sporza word ik gek van dat commentaar door die Belgen. Die Djokovic zo de hemel in zitten te prijzen![]()
Het sloeg ook nergens op toen dat wijf bij dat ene punt zei: "Djokovic blijft vechten als een leeuw en zo maakte hij het punt.." Onzin, Baghdatis moest juist rennen. En ze vinden dat Djokovic wel mag zeggen dat hij Federer kan verslaan op gras maar Amerikanen nietOmdat hij het met een zekere sereniteit en kalmte zei...My god..
![]()
Die gozer is populair en zo gedraagt ie zich ook, hij vindt zichzelf maar al te leuk![]()
Het gaat niet om het uiterlijk bij mannentennis. Bij vrouwentennis is het een compleet ander verhaalquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:12 schreef Mirri het volgende:
En dat haar van hemZoooo irritant
![]()
Daar kun je echt niets mee, dat is gewoon een heg die je moet snoeien...![]()
Lolquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:14 schreef Mirri het volgende:
Hij kent Ana Ivanovic toch goed? Geen wonder dat je dan arrogant wordt, dat zou ik ook zijn.
Cerubo, zie jij hem daarom niet als een soort van "concurrent", omdat jij liever in zijn plaats had gestaan?![]()
Hij dacht; Ik heb nog 2 challanges over. laten we het eens proberenquote:
Vast en zeker omdat Ana hem niet wil omdat Ana op meisjes valt.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:17 schreef Cerubo het volgende:
[..]
Lol. Hij heeft een vriendin
, en die heet niet Ana Ivanovic
.
En als ie dat niet had gedaan, had ie gehoopt dat ie flink gezopen had.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:19 schreef Chivu het volgende:
Volgens mij heeft Berdych gewoon zwaar zitten zuipen voordat 'ie de baan op kwam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |