quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:43 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
Hee niet posten, ik probeer mijn MyAT lijst vol te krijgen!
quote:
Henkiequote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:43 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
Hee niet posten, ik probeer mijn MyAT lijst vol te krijgen!
Jazeker!! Ik zit nu in het internetcafé op de Lange Nieuwstraat. Net ff gewinkeldquote:
Winkelen in Wasp.. boer dat je bentquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:38 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
[..]
Jazeker!! Ik zit nu in het internetcafé op de Lange Nieuwstraat. Net ff gewinkeld
Je moet toch ergens je lieslaarzen en vis-spullen halen?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Winkelen in Wasp.. boer dat je bent
Lieslaarzen..quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:39 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
[..]
Je moet toch ergens je lieslaarzen en vis-spullen halen?
Lambalquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lieslaarzen.. [afbeelding] [afbeelding]
ga weer even pitten, brb
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:39 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
[..]
Hmm... Vis-spullen. Ik zal mijn collega's eens vragen of ze een weekendje willen gaan vissen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:39 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
[..]
Hoe bedoelt u? Wasp zal echt niet van de ene op de andere dag ophouden te bestaan.quote:
Doe dat! En dan bij de Waspse plassen, veel schol en kabeljauw schijnt daar te zittenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:23 schreef schoonOA het volgende:
[..]
Hmm... Vis-spullen. Ik zal mijn collega's eens vragen of ze een weekendje willen gaan vissen.
Tof. Hoef jij niet te werken bij Mengvoeders United?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:28 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
[..]
Jazeker, en dan vanavond vis eten
Schol? En Kabeljauw? Weet je zeker dat dat geen afval van de visboer is? Deze zoutwatervissen kunnen toch niet overleven in een zoetwaterpoel?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:28 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
Ja
[..]
Doe dat! En dan bij de Waspse plassen, veel schol en kabeljauw schijnt daar te zitten
Ik ben met de vutquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Tof. Hoef jij niet te werken bij Mengvoeders United?
Deze schijnt er ook veel te zittenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:31 schreef schoonOA het volgende:
[..]
Schol? En Kabeljauw? Weet je zeker dat dat geen afval van de visboer is? Deze zoutwatervissen kunnen toch niet overleven in een zoetwaterpoel?
Daarbij vis ik liever op karper. Of soms op snoek.
Ik mag nog een paar jaar werken. Vind ik overigens niet erg, ik heb leuke collega's, waaronder mijn schoonzoon. Ja, met die jongen heeft mijn dochter het wel getroffen. Een prima kerel is het.quote:
Wat is dat voor een beest? Weet u zeker dat Mengvoeders United vroeger geen rare stofjes in het water heeft geloosd?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:42 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
.
[..]
Deze schijnt er ook veel te zitten
[afbeelding]
Lekker joh
Zou goed kunnen. In de 40 jaar dat ik daar gewerkt heb zijn er nogal wat ongure zaakjes gebeurd. Geen zuivere koffie wat ik je brom!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:55 schreef schoonOA het volgende:
[..]
Wat is dat voor een beest? Weet u zeker dat Mengvoeders United vroeger geen rare stofjes in het water heeft geloosd?
En u heeft daar bij uw superieuren nooit over aan de bel getrokken?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:57 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
[..]
Zou goed kunnen. In de 40 jaar dat ik daar gewerkt heb zijn er nogal wat ongure zaakjes gebeurd. Geen zuivere koffie wat ik je brom!
Ik durfde nietquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:58 schreef schoonOA het volgende:
[..]
En u heeft daar bij uw superieuren nooit over aan de bel getrokken?
Begrijpelijk. Het had u uw baan kunnen kosten, nietwaar?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:03 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
[..]
Ik durfde niet
Mijn vis-collega is trouwens hier, ik ga vissen
Tof dat je dat zegt!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:52 schreef schoonOA het volgende:
[..]
Ik mag nog een paar jaar werken. Vind ik overigens niet erg, ik heb leuke collega's, waaronder mijn schoonzoon. Ja, met die jongen heeft mijn dochter het wel getroffen. Een prima kerel is het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |