gedeelde smart!quote:Op maandag 16 juli 2007 00:11 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
lag dus niet helemaal aan mij....:D:P
Goed om te horen dat het gezellig was!quote:Op zondag 15 juli 2007 23:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Uiteraard.
Was gisteravond ontzettend gezellig met Eer-ik, Frits en Papier op het terras bij O'Hara. Hebben daar tot sluitingstijd gezeten. Goeie band ook, die U2 cover band
eer-ik was goed lam jaquote:Op zondag 15 juli 2007 23:38 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Man man man, dat was echt te gek!
Die eer-ik helemaal de weg kwijt aan het einde.![]()
En jij liet je ze ook goed smaken M !
quote:Op zondag 15 juli 2007 23:45 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en waarom was ik niet uitgenodigd.....![]()
WEzquote:
Tofquote:Op maandag 16 juli 2007 06:51 schreef OA het volgende:
[..]
Goed om te horen dat het gezellig was!
Volgende keer ben ik er ook bij!![]()
Ik liet ze me ook goed smaken jaquote:Op maandag 16 juli 2007 19:14 schreef MPG het volgende:
[..]
eer-ik was goed lam ja
En mij smaakten ze inderdaad ook wel, jou niet dan?
[..]
[..]
WEz
[..]
Tof![]()
quote:Grote brand in Wasp
WASP - In een opslag voor kunststoffen in Wasp in Limburg heeft maandagavond vanaf 19.15 uur door onbekende oorzaak een grote brand gewoed.
Om 22.30 uur was de brandweer de brand meester, liet een woordvoerder weten. Ongeveer 1500 à 2000 vierkante meter bedrijfsruimte moet als verloren worden beschouwd
In het pand aan de Paul Captijnlaan lag vooral pvc opgeslagen. De brand veroorzaakte een grote zwarte rookontwikkeling die in de wijde omgeving was te zien. De opslag lag in een bedrijfsverzamelgebouw. Ook een drukkerij in het pand brandde volledig uit.
De brandweer had drie hoogwerkers ingezet om de brand te bestrijden en om te voorkomen dat de brand zou slaan naar een naastgelegen autobedrijf. Bij de brand zijn geen gewonden gevallen.
De brandweer heeft metingen verricht en er zijn geen hoge concentraties aan schadelijke stoffen vrijgekomen.
(c) ANP
Valt wel mee toch? Van t weekend leven zat in O'Haraquote:
Dat lijkt me een goed plan!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Van t weekend leven zat in O'Hara[afbeelding]
Binnenkort maar weer eens een avondje stappen in Wasp plannen
Waarom denkt iedereen altijd dat ik áltijd knetterdronken benquote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:26 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat lijkt me een goed plan!
Hopelijk weer lekker buiten op het terras, zal die eer-ik wel weer compleet de weg kwijt raken
Nou dat valt best mee. Als je slaapt zal het wel meevallen denk ik?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 08:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Waarom denkt iedereen altijd dat ik áltijd knetterdronken ben
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:11 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
[..]
Nou dat valt best mee. Als je slaapt zal het wel meevallen denk ik?
Niet specifiek, morgen wéér werkenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:11 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
Trouwens vanavond nog plannen mensen?
Ik ookquote:
massolquote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:20 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
Ben weg trouwens.
Werkt jouw kloon dan ook op zaterdag?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:20 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
[..]
Ik ook(o ik moet niet te veel verklappen van mijn kloon natuurlijk
)
Omdat jij met enige regelmaat de weg kwijt bent als we bij O'Hara zijn geweest. Al moet ik zeggen dat dat zo vreemd niet is, ik ben dan meestal ook wel een eind heenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 08:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Waarom denkt iedereen altijd dat ik áltijd knetterdronken ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |