Wat moet ik zeggen dan?quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:47 schreef ChipsZak. het volgende:
Ga klagen dan.
Nouja niet hier. Maar bij je school.
Jawel, ik moest wel lachen. Maar ik merkte pas later op dat zij aan de andere kant zat. Moet er dan alsnog wat van zeggen?quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:50 schreef groggy het volgende:
een gevalletje eigen schuld dikke bult... of lachte jij ook niet! als jij toen er toen wat van had egzegd tegen die medstudent was er wrs niks aan de hand geweest!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kenau_Simonsdochter_Hasselaerquote:Op donderdag 5 juli 2007 15:50 schreef De_Ananas het volgende:
Wtf is kenau!?!?!?!?!?
Manwijfquote:Op donderdag 5 juli 2007 15:50 schreef De_Ananas het volgende:
Wtf is kenau!?!?!?!?!?
geschiedenislesje voor het stekelige stuk fruit.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:50 schreef De_Ananas het volgende:
Wtf is kenau!?!?!?!?!?
zo spreken geenstijl fans kano uit denk ikquote:Op donderdag 5 juli 2007 15:50 schreef De_Ananas het volgende:
Wtf is kenau!?!?!?!?!?
''Ey kano''quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:56 schreef hamkaastosti het volgende:
[..]
zo spreken geenstijl fans kano uit denk ik
kkkano
100% zeker dat het niet Nederlands isquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:10 schreef Consigliere het volgende:
Lollernas.. Een Kenau is een viswijf/bitch/pot/manwijf/bakvis .. Ken de Nederlandse taal
Je weet zeker ook niet wat een Akela is huh?
quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:13 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
100% zeker dat het niet Nederlands is
quote:keˇnau (de ~ (v.), ~s)
1 bazige vrouw => dragonder, haai, haaibaai, heibei, ka, manwijf, virago
Zie Dikke Van dalequote:Op donderdag 5 juli 2007 16:13 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
100% zeker dat het niet Nederlands is
nee... natuurlijk had je er toen niks meer van kunnen zeggen. Maar je vond het grappig, je lachte tja dan moet je op de blaren zitten en niet lopen janken!quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:52 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Jawel, ik moest wel lachen. Maar ik merkte pas later op dat zij aan de andere kant zat. Moet er dan alsnog wat van zeggen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |