------------------
[Dit bericht is gewijzigd door el torro (Datum 11 Oktober 1999).]
tauwtje zpringen,
troelahoepen,
hantstant,
iets met ijeren
en nog wat dingen meer
[Dit bericht is gewijzigd door PARENA (Datum 11 Oktober 1999).]
niet echt een opdracht maar meer een sadistisch idee
zet allemaal "luxe"-dingen neer in het huis zoals cd-speler, xtra eten, brieven van thuis etc etc en willen de bb'ers iets ervan gebruiken dan gaat er een random bedrag af van hun weekbudget..
"so close, yet so far away..."
Dat had ik namelijk voorgesteld na vorige week.
quote:
op 10-11-1999 om 03:44 PM schreef PARENA het volgende:
ach, 't houdt 't wel leuk als ze weer wat minder uit mogen geven. Maar 'k vond de trek-het-kleedje-onder-de-rotzooi-vandaan opdracht wel erg gemeen. 'k Heb geen seconde geloofd dat dat zou lukken. En de inventiviteit mocht van mij wel beloond worden door niet 25% van het budget af te halen, maar 10 of 15 ofzow...
Ja, dat vond ik nou ook zo kinderachtig! V had ook niet gezegd dat dat niet mocht dus het was hun eigen schuld.
"Ruud: halters voor je uithouden Willem: bal hooghouden Maurice: opdrukken Bart: jongleren Karin: een ei balanceren Mona: hoelahoopen Bianca: handstand Sabine: touwtje springen"
Een toelichting van mij, Meerhoerman, over de nieuwe weekopdracht, we hebben het even op een rijtje gezet voor u:
Nog maar nauwelijks bekomen van het onverwachte optreden van Meerhoerman met zijn nieuwe song 'Ode aan TARA', krijgen de bewoners de nieuwe weekafdracht te horen. Vrijdag krijgen ze de schema's voor het bouwen van een heuze neutronenbom waarbij ze slechts huisartikelen mogen gebruiken (rotte uien en eieren zijn niet toegestaan) die zij binnen een bepaalde tijd moeten bouwen. (ca. 3 minuten maximaal) De tijd die ze hiervoor krijgen moeten ze zelf bij elkaar ‘verdienen’ d.m.v. prostitutie. Voor het Big Brother huis is daarvoor speciaal een tippelzone ingericht met afwerkplaatsen. Gezien Ruud zelf weinig klanten kan verwachten mag hij deze keer voor hun pooier spelen. 'Mijn vader zou zo trots zijn! *snif*' zei hij ge-emotioneerd toen hij het goede nieuws hoorde.
De komende week kunnen de bewoners besteden aan het oefenen van de door hen gekozen specialiteit. Vrijdag zullen ze dit ieder ter uitvoering brengen, totdat ze afgemat zijn, en gedurende deze tijd mag de rest over de neutronebom nadenken. Ze hebben een goed gevoel over deze opdracht en zetten het hoogst mogelijke gedeelte van hun weekbudget in: vijftig cent. De weekopdracht heeft voor veel commotie en winderigheid gezorgd bij de bewoners, maar toch gaan ze er met goede moed tegenaan. De uurtjes die volgen wordt er flink geoefend, en dat zal de komende dagen nog wel zo blijven.
Ik hoop dat het jullie allemaal nu wat duidelijker is, er moet dus een neutronenbom gebouwd worden, en hiervoor moet getippelt worden.
Grtz,
MiRR0RMaN.
Ze zijn verplicht alle standjes uit te voeren!
Greetinx [eNeRGy]
[Dit bericht is gewijzigd door [eNeRGy] (Datum 11 Oktober 1999).]
En ze moeten de weekvoorraad, een totaal van 349 condooms de man (Die Sabine toch al doelbewust had meegenomen) binnen een week schoon opmaken. Blijft er eentje achter, of niet gevuld, dan verliezen ze 45 seconden van de totaaltijd van 3 minuten, die besteed moet maken inderdaad, voor het maken van de neutronenbom.
Grtz,
MiRR0RMaN.
quote:
op 10-11-1999 om 06:55 PM schreef [eNeRGy] het volgende:
Je bent vergeten erbij te zeggen dat de prostitutie volledig via de handleiding (Kama Sutra geheten) moet worden uitgevoerd.Ze zijn verplicht alle standjes uit te voeren!
Greetinx [eNeRGy]
Sorry da'k me ermee bemoei, maar hier maak je toch een echte fout, misschien een typo, maar toch. 't Is Kama SuTARA....
quote:
op 10-11-1999 om 07:30 PM schreef MiRRoRMaN het volgende:![]()
![]()
*LOL!*
![]()
![]()
Heheheheh heeeeeel erg gevat!
Grtz,
MiRR0RMaN.
Kom ik nu in aanmerking voor een eredoctoraat in de 'TARAlogie', of blijf ik een 'Newbie'?
Weer een kans op een promotie misgelopen
Greetinx [eNeRGy]
Zolang ze haar eigen kleine teen nog niet kan zien zal die hoepel ook wel niet over het vet heen rollen.
50% inzetten, en anders drinken ze maar Siroop
Wat ging auping trouwens doen?
Achterdocht zoeken ofzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |