Wordt een ei dan niet gaar in 13 minuten op 220 graden? Lijkt me sterk. Maargoed, apart bakken is ook een optie, en misschien de laatste paar minuten er op doen...quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:13 schreef Asics het volgende:
ik zou dat spiegelei apart bakken in de 13 minuten dat je pizza in de oven ligt
en daarna op je pizza leggen
rare smaak heb je btw
Nee joh, twee is net goedquote:Op donderdag 5 juli 2007 15:54 schreef reclamedoos het volgende:
Ik zou het gewoon gelijk op die pizza mikken voordat ie de oven in gaat. Twee is misschien een beetje te veel, maar het is het proberen waard toch?
doe er dan één ei op.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:58 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Nee joh, twee is net goed.
Maarja, "het proberen waard". Als het mislukt kan ik hem weggooien, en aangezien ik vrij vroeg moet eten kan ik me niet een ritje naar de supermarkt veroorloven. (en nee, ik ga niet twee pizza's kopen om er vervolgens met 1 te experimenteren)
Heb hem gewoon in de pan gebakken en 'em er op gedaan toen de pizza klaar was. Was zeker niet onsmakelijk.quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:04 schreef Asics het volgende:
en? hoe laat ga je eten.
laat ff weten hoe en wat.
Ja, daardoor kwam ik ook op het idee inderdaad. Moest ineens denken aan een vakantie waar ik dat gegeten had.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:23 schreef Lebasi het volgende:
Bij die kleine pizzatentjes in Frankrijk doen ze dat ook vaak, een ei op de pizza gooien, maar volgens mij pas altijd twee minuten voor de pizza echt de oven uit moet.. Ok, dat is dan wel een ander soort oven dan de ovens die in de meeste keukens staan, maar toch.. dus een ei 13 minuten op 220 graden is zeker gaar hoor! Smakelijk alvast voor de volgende keer![]()
idemquote:Op zondag 8 juli 2007 22:05 schreef The_Verve het volgende:
Ik heb wel eens een pizza gegeten waar een ei op zat. Vond het eerlijk gezegd een combi van niks.
Exactly my thoughts.quote:Op maandag 9 juli 2007 00:32 schreef _Henry_ het volgende:
Franse pizza met een ei. OK....
quote:Op maandag 9 juli 2007 23:32 schreef Serendips het volgende:
WTF is een Franse pizza?
Pizza is Italiaans. Franse pizza zal wel weer net zo'n onzin zijn als American pizza.
Pizza is pizza en dus Italiaans. Misschien niet gefabriceerd zoals ze dat in Italië bedacht hebben...
Franse pizza. Een ei op je pizza....
Vanwege deze uitspraak dus.quote:Op maandag 9 juli 2007 00:32 schreef _Henry_ het volgende:
Franse pizza met een ei. OK....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |