Daar heb ik de mountainbike al voorquote:Op donderdag 5 juli 2007 12:51 schreef jitzzzze het volgende:
Vroeger mocht je nooit in de modder spelen van je moeder, nu kan het eindelijk is het weer niet goed
Je houd dus wel van modder, wat zit je dan te klagen?quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:52 schreef tralalala het volgende:
[..]
Daar heb ik de mountainbike al voor
het weiland nietquote:
Nat gras maakt niet uit, maar ze hebben blijkbaar met het opbouwen een heel stuk grasveld gesloopt en dan wil het water niet meer weg.quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
het weiland niet
elke mongool kan bedenken dat het nat is in een weiland als het heeft geregend![]()
Om 13:37 postenquote:
lagen ze eronder?quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:23 schreef tralalala het volgende:
[..]
Om 13:37 posten![]()
Ik moet wel zeggen dat ik geen een mocro heb gezien, ook niet bij de botsauto's![]()
In wat voor een gehucht leef je als er geen mocro's zijn?quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:23 schreef tralalala het volgende:
[..]
Om 13:37 posten![]()
Ik moet wel zeggen dat ik geen een mocro heb gezien, ook niet bij de botsauto's![]()
Ik woon zelf in Ede, maar het was in Rhenen...quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:30 schreef Pakspul het volgende:
[..]
In wat voor een gehucht leef je als er geen mocro's zijn?
Neuh.quote:
quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat fijn een paint, nu snap ik het hele topic ineens![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |