Neehoor. Op het moment dat ik het hoorde van het ongeluk zat ik te eten, dus het idee om er een topic over te openen was toen totaal niet bij me opgekomen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:27 schreef jitzzzze het volgende:
Heb je een week na zitten denken om je mening te kunnen opschrijven?
Misschien als je vorige week een topic had geopend was dat nieuwsbericht nooit voorbij gekomenquote:Op donderdag 5 juli 2007 12:28 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Neehoor. Op het moment dat ik het hoorde van het ongeluk zat ik te eten, dus het idee om er een topic over te openen was toen totaal niet bij me opgekomen.
Nu zit ik op FOK! te surfen en lees ik dat nieuwsbericht, en ik werd meteen herinnerd aan dat ongeluk. Dus ik denk ik doe er even een topic over openen.
Adrem !quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Misschien als je vorige week een topic had geopend was dat nieuwsbericht nooit voorbij gekomen![]()
Oké bedankt.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:32 schreef Zyggie het volgende:
Individualisme is het woord dat je zoekt.
Zucht zeg dat, nog 4:30 met morgen erbij 12:30...quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En dat op donderdagmiddag, het is ongekend![]()
Het grappige is natuurlijk dat je juist ook zou kunnen zeggen dat die ene individualist wel was uitgestapt.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:32 schreef Zyggie het volgende:
Individualisme is het woord dat je zoekt.
Toen gebeurde het nog gezellig met de familie.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:38 schreef Victor_Eremita het volgende:
Ja, echt.Asocialiteit is echt iets van de laatste jaren. Vroeger had je dat nooit!
Voegah was alles beter. Toen had je ook geen vangrail, dus vroegah kon de klacht van TS ook nooit voorkomen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:38 schreef Victor_Eremita het volgende:
Ja, echt.Asocialiteit is echt iets van de laatste jaren. Vroeger had je dat nooit!
Vorige week sneeuw en ijzel? Onder welke steen heb jij gezeten?quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:40 schreef Skinkie het volgende:
Aldaar zou je nog wat kunnen doen. Maar beloof me dat je gewoon gruwelijk hard doorrijd als er sneeuw en ijzel op de weg ligt... dan moet je niet naar een kant toesturen, maar op je eigen veiligheid letten.
Algemeen voorbeeld schat, en dat geldt ook met Aquaplaning.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Vorige week sneeuw en ijzel? Onder welke steen heb jij gezeten?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |