Het is een spelletje maar dat moet je leuk houden. Dat doe je hoofdzakelijk door de dingen een beetje op orde te stellen. Dat hebben we gedaan door middel van de regels. Het zijn hele simpele regels die het voor iedereen leuk houden.quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:21 schreef steekbal het volgende:
Ik vind het allemaal goed hoor, voor mij is het maar een spelletje. Kennelijk zijn er ook al AKQ-fundamentalisten.
idd...laten we het gezellig houden. Als dennis per se een puntje wilt, kan ie dat krijgenquote:Op donderdag 5 juli 2007 17:21 schreef steekbal het volgende:
Ik vind het allemaal goed hoor, voor mij is het maar een spelletje. Kennelijk zijn er ook al AKQ-fundamentalisten.
Je mist het punt (no pun intended) een beetje denk ik.quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:23 schreef C21H23NO5 het volgende:
[..]
idd...laten we het gezellig houden. Als dennis per se een puntje wilt, kan ie dat krijgen
nee, dennis miste de puntquote:Op donderdag 5 juli 2007 17:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je mist het punt (no pun intended) een beetje denk ik.
quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:27 schreef steekbal het volgende:
Tenessee ?
Jij kan er ook niets aan doen dus sowieso no hard feelings jouw kant op.quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:33 schreef steekbal het volgende:
moet er wel zo mee stoppen, helaas... Uhm, Nembrionic, no hard feelings![]()
nee, die anderequote:Op donderdag 5 juli 2007 17:34 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Cat on a hot tin roof?
LOLquote:Op donderdag 5 juli 2007 17:34 schreef iamredleader het volgende:
Eeeehhhh. Heren. Ik kom al een tijd niet meer in de AKQ. Maar ben wel een van de eersten van het begin, samen met onder andere MaJo en Asmo.
We hebben lang veel gedoe gehad om de regels goed op te stellen. Er werd veel door (met name) nieuwelingen wat te soepel mee omgegaan. Daarom sluit ik me aan bij Nembrionic, ik vind dat DennisBoom het punt hoort te krijgen, en dat jullie daarna verder gaan boeit niet zo.
Maar voor de goede orde: die regels zijn er over het afgelopen jaar zo uitgegroeid. Dus hou je er svp even aan!
quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:37 schreef Iago het volgende:
a streetcar named desire
weet ik, daarom zit ik ook opgesloten in een kooiquote:Op donderdag 5 juli 2007 17:43 schreef Nembrionic het volgende:
Je gedrag siert je niet hoor C21H23NO5
dennisboom heeft er dan 4...quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:45 schreef steekbal het volgende:
Iago + 1
Stand deel 866:
MadMaster 3
hierissiedan 1
Nembrionic 1
FormerlyKnownAs 2
SaskiaR 1
Steekbal 4
Dennisboom 3
Flitspaal 1
qonmann 1
C21H23NO5 2