Yepquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:57 schreef C21H23NO5 het volgende:
fibonacci
quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:10 schreef steekbal het volgende:
Hanneke groenteman ipv ischa meijer, dacht ik
neuh...gaf ook 2 foute antwoorden, dus zat er ver naast. Als ie had gezegd....ischa is fout en hanneke is goed, had ik het goed gerekend zoals bij steekbal. Steekbal wist blijkbaar dus dat 4 goed waren en 1 fout. Dennisboom wist dat blijkbaar niet.quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:12 schreef Nembrionic het volgende:
Die zei al Groenteman voor Steekbal. En er werdt niet gevraagd om alle antwoorden in één post.
Wat een onzin. Lees de OP even. De persoon die het antwoord COMPLEET maakt krijgt het punt TENZIJ anders gevraagd wordt.quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:15 schreef C21H23NO5 het volgende:
[..]
neuh...gaf ook 2 foute antwoorden, dus zat er ver naast. Als ie had gezegd....ischa is fout en hanneke is goed, had ik het goed gerekend zoals bij steekbal. Steekbal wist blijkbaar dus dat 4 goed waren en 1 fout. Dennisboom wist dat blijkbaar niet.
Ik vond het antwoord van steekbal de beste. En als dennisboom er zo mee zit...waarom klaagt ie zelf dan niet, maar jij?quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat een onzin. Lees de OP even. De persoon die het antwoord COMPLEET maakt krijgt het punt TENZIJ anders gevraagd wordt.
Wat is dat nou voor een onzin?quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:18 schreef C21H23NO5 het volgende:
[..]
Ik vond het antwoord van steekbal de beste
Omdat ik dit spel al zo'n 855 topics meespeel en dus weet hoe het in elkaar steekt. Ik vind het dan heel erg jammer dat mensen punten mislopen omdat iemand de regels niet naleeft.quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:18 schreef C21H23NO5 het volgende:
En als dennisboom er zo mee zit...waarom klaagt ie zelf dan niet, maar jij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |