abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 oktober 1999 @ 20:20:00 #26
691 luciano
ondertitelloos
pi_198977
heb het vorige berich wel 2 keer geDELETE , dus dat scheelt 2 posts , dus ik vind dat ik nu wel één postje erbij mag hebben , want anders word ik nooit zo'n fokking fokmember !!!!
pi_198978
Lees de topic 'Back to Basic?" maar... dat vindt ik dus wel back to basic!
37 jaar jonge radio-actieve scouting-minded teddybeer.
pi_198979
Trouwens, George Baker in de tuin..??? Ja maar wel een hele slechte vertolking van een persoontje dat NIET kan playbacken en dan werd ie ook nog zo zielig afgekapt op het einde...

Back to basic?? Ja , misschien kan George toch maar beter Back gaan, dat in ieder geval..

Ik zou er niet blij mee zijn om wakker te worden met zo'n broodmongool voor je kop, okay , het nummer is wel lollig..

go george go !!

Triumph starts with a try and ends with an oempfh
  maandag 11 oktober 1999 @ 21:12:00 #29
215 misterDre
Paint it black!
pi_198980
Dit id duidelijk Back To Baker.
pi_198981
uuhhhhh...Danny? Is het nu ook de bedoeling dat alle forum leden naar de fam Ijpelaar een mailtje sturen om ze te vertellen dat ze hufters zijn? ik bedoel je plaatste het zo lekker compleet dus. Overigens bedenk ik me nu dat het misschien een familielid is van een van de BB bewoners(sters)
Begin bij het begin en eindig nooit!
pi_198982
Ach,zouden ze dan nu toch gaan reageren?
Mischien komen ze in een volgend mailtje wel met echte smeuige informatie
pi_198983
Keep your PAWS off Danny!

Ik hoop wel op een vervolg. Misschien dat er ook nog een REDEN wordt gegeven waarom je bent waar ze je voor uitmaken?

P.S. Danny, je analyse van het mailtje + het feit dat je het hier plaatst geeft aan dat je er toch wel op gelet hebt... wen er maar aan: als je in de publiciteit komt, krijg je ook met dat soort sukkels te maken. It's not all sunshine! (en dat moet ik weten... als weathergirl )

BTW inderdaad George Baker in de tuin met zo'n heftruck is niet echt 'back to basic', maar je weet wat ze zeggen bij V: "Wij kunnenn de regels niet breken. Wij maken de regels"

pi_198984
Even voor de duidelijkheid, 'keep your paws off Danny' betekent natuurlijk dat die RARE mensen met hun g*** handen van onze Danny af moeten blijven!!!!
GRRRRRRR

(voordat daar misverstanden over ontstaan)

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')