Ik snap het allemaal niet meer. Ze zouden geen contact hebben met de buitenwereld en ze zitten lekker handjes te schudden met die ouwe lul.
O ja, ook lollig.
Kreeg gisteravond een e-mail van een of andere frusto:
quote:
From: "Jose Ijpelaar" <fam.ijpelaar-klerkx@wanadoo.nl>
To: <dannyboy@xs4all.nl>
Subject: zomaar
Date: Fri, 8 Oct 1999 14:49:27 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/alternative;
boundary="----=_NextPart_000_0005_01BF119C.5243AB00"
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Mailer: Microsoft Outlook Express 5.00.2615.200
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.00.2615.200
X-UIDL: 939569394.maildrop2.3883je bent een sukkel een hoerejong een flikker en een homo
hehehehe
Ik vind het juist nep dat ze te pas en te onpas CD spelers mogen lenen!
quote:
op 10-11-1999 om 11:14 AM schreef Danny het volgende:O ja, ook lollig.
Kreeg gisteravond een e-mail van een of andere frusto:
[QUOTE]
From: "Jose Ijpelaar" <fam.ijpelaar-klerkx@wanadoo.nl>
To: <dannyboy@xs4all.nl>
Subject: zomaar
Date: Fri, 8 Oct 1999 14:49:27 +0200je bent een sukkel een hoerejong een flikker en een homo
[/quote]
Hm, je wordt al een echte persoonlijkheid
Danny is de bewuste persoon complimenteus of gewoon niet thuis in het nederlandse scheldvocabulair...
Ik moet eerlijk zeggen dat de lol er een beetje vanaf is en ik ook minder op het forum kom en/of naar BB kijk.
ik had natuurlijk ook een mailtje kunnen sturen maar laten we iedereen maar mee genieten. Ik ben eerlijk gezegd een beetje de draad kwijt qua topics. Helemaal als je in een 'GB in de tuin' te lezen krijgt dat iemand een mailtje stuurt?
Wat was de opzet hiervan? Als je wilt dat we gaan spammen of vervelend gaan doen, vraag dat dan gewoon.
En JayTaph volgens mij heeft jou paperclip last van een maandagochtend foutje.
Was er niet een regel in de nederlandse taal die zegt dat samengestelde woorden betrekking hebbende op vrouwen en planten een n krijgen? Dames/Heren neerlandici help mij is even.
alleen maandagochtend???
en dinsdag, woens, donder, vrij, zater en zondag ook hoor...
Volgens mij wordt je gek van de schrik als je GB in je tuin ziet landen.
BAH BAH, en maar janken dat WILLY in de tuin land....
En watvoor psycohologische schade dat aanricht bij de bewoners, en dan zelf die GEK van een JB in de tuin flikkeren.
nounou, veronica krijgt steeds meer minpunten bij mij ... sukkels
quote:
op 10-11-1999 om 12:14 PM schreef Jidder het volgende:
Beste threadmaster Danny,ik had natuurlijk ook een mailtje kunnen sturen maar laten we iedereen maar mee genieten. Ik ben eerlijk gezegd een beetje de draad kwijt qua topics. Helemaal als je in een 'GB in de tuin' te lezen krijgt dat iemand een mailtje stuurt?
Wat was de opzet hiervan? Als je wilt dat we gaan spammen of vervelend gaan doen, vraag dat dan gewoon.
Nee hoor, je hoeft helemaal niet te spammen. Ik vond dat mailtje gewoon grappig en besloot 'm neer te zetten.
(Of ben je echt een homo die dagelijks op het station te vinden is?)
Lukas
Koos Alberts die uit de hoogwerker flikkert onmdat z'n rem er niet opstond of Andre Hazes die gelijk voor intoxicatie zorgt bij de BBers
quote:
op 10-11-1999 om 01:14 PM schreef Big Mama het volgende:
Ik vind er eigenlijk niks grappigs aan, iemand uitschelden zonder motivatie.(Of ben je echt een homo die dagelijks op het station te vinden is?)
Ik vind het gewoon grappig dat iemand de moeite neemt om zo'n duf mailtje naar me te sturen. Misschien dat hij/zij dacht dat ik er boos om zou worden ofzo. Of dat ik er nachten van wakker zou liggen.
ow sorry
quote:
op 10-11-1999 om 12:53 PM schreef Danny het volgende:
Ik plaatste in eerste instantie een topic over George Baker. Daarin zette ik meteen dat mailtje (zodat er geen extra thread voor geopend hoefde te worden).
Bleek dat op hetzelfde moment Serge ook al een George Baker thread had aangemaakt, dus heb ik de mijne gewist en m'n bericht hierin geplaatst.Nee hoor, je hoeft helemaal niet te spammen. Ik vond dat mailtje gewoon grappig en besloot 'm neer te zetten.
Duidelijk Danny. Ik bedoelde er verder niets mee hoor maar begreep alleen niet waarom hij in deze lijst terecht was gekomen.
En wat nou als zo een malloot je een bombrief per email stuurt? Ik weet niet of reply helpt?
om zulke grote posts te openen en te loaden en dan naar onderen te gaan waar de laatste nieuwe ongelezen posts moeten worden bekeken , vergt best wel veel tijd.In mijn geval hoef je bijv. alleen maar de laatste of de 2 laatste topics te openen en te lezen. (karin 4 + karin 5)
Ik weet niet of dit technisch moeilijk is en of er veel werk bij komt kijken , maar ik ben toch benieuwd naar een reactie.
heb geprobeerd je te e-mailen , maar je adres wordt NIET weergegeven. (foutje?) , kun je zien dat ik nog een echte digibeet ben , want via je profiel lukt het natuurlijk wel , mar je ziet ook zeker wel dat ik één van de weinigen ben die de DELETE knop weet te vinden ?????? , Applasje graag voor deze digidinges !
Verder niks dan lof over het hele forum gebeuren,en dit is precies wat V$#$#$#" wil , ook negatieve publiciteit = publiciteit.
(geef het volk brood en spelen , zei iemand ooit eens )
Back to basic?? Ja , misschien kan George toch maar beter Back gaan, dat in ieder geval..
Ik zou er niet blij mee zijn om wakker te worden met zo'n broodmongool voor je kop, okay , het nummer is wel lollig..
go george go !!
Ik hoop wel op een vervolg. Misschien dat er ook nog een REDEN wordt gegeven waarom je bent waar ze je voor uitmaken?
P.S. Danny, je analyse van het mailtje + het feit dat je het hier plaatst geeft aan dat je er toch wel op gelet hebt... wen er maar aan: als je in de publiciteit komt, krijg je ook met dat soort sukkels te maken. It's not all sunshine! (en dat moet ik weten... als weathergirl )
BTW inderdaad George Baker in de tuin met zo'n heftruck is niet echt 'back to basic', maar je weet wat ze zeggen bij V: "Wij kunnenn de regels niet breken. Wij maken de regels"
(voordat daar misverstanden over ontstaan)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |