abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 oktober 1999 @ 11:08:00 #1
243 Serge
Serge&Hummie! :D
pi_198952
George Baker die zingt in de tuin van het BB Huis. Is dat back to basic?

Ik snap het allemaal niet meer. Ze zouden geen contact hebben met de buitenwereld en ze zitten lekker handjes te schudden met die ouwe lul.

Like Andy Warhol once said "Everyone gets their 15 minutes of fame" .

Admin maandag 11 oktober 1999 @ 11:14:00 #2
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_198953
Jaja. Met een hoogwerker werd Georgie Baker vanmorgen de tuin in gelaten terwijl hij 'Little Green Bag' zong.
zie: http://www.fokzine.net/bb.fok?nid=26

O ja, ook lollig.
Kreeg gisteravond een e-mail van een of andere frusto:

quote:

From: "Jose Ijpelaar" <fam.ijpelaar-klerkx@wanadoo.nl>
To: <dannyboy@xs4all.nl>
Subject: zomaar
Date: Fri, 8 Oct 1999 14:49:27 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/alternative;
boundary="----=_NextPart_000_0005_01BF119C.5243AB00"
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Mailer: Microsoft Outlook Express 5.00.2615.200
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.00.2615.200
X-UIDL: 939569394.maildrop2.3883

je bent een sukkel een hoerejong een flikker en een homo

Mijn eerste hate mailtje !! HOERAAA !
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_198954
En al die mailtjes van mij dan , of lees je die niet ???

hehehehe

If I rule the world, what would you do ?
pi_198955
Ligt www.big-brother.nl plat ???

het is nu 11:24

pi_198956
Als hij unplugged speelde was het wel basic hoor....hij had alleen aan de andere kant van de schutting moeten blijven staan.

Ik vind het juist nep dat ze te pas en te onpas CD spelers mogen lenen!

Kapot is leuker
  maandag 11 oktober 1999 @ 11:40:00 #6
379 GeGs
Oh what the hell...
pi_198957
quote:
op 10-11-1999 om 11:14 AM schreef Danny het volgende:

O ja, ook lollig.
Kreeg gisteravond een e-mail van een of andere frusto:
[QUOTE]
From: "Jose Ijpelaar" <fam.ijpelaar-klerkx@wanadoo.nl>
To: <dannyboy@xs4all.nl>
Subject: zomaar
Date: Fri, 8 Oct 1999 14:49:27 +0200

je bent een sukkel een hoerejong een flikker en een homo

Mijn eerste hate mailtje !! HOERAAA !

[/quote]

Hm, je wordt al een echte persoonlijkheid

Danny is de bewuste persoon complimenteus of gewoon niet thuis in het nederlandse scheldvocabulair...

Live young, die fast.
  Admin maandag 11 oktober 1999 @ 11:42:00 #7
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_198958
Aangezien op de screenshots ook beelden van IN het huis staan lijkt het mij dat het een door Veronica goedgekeurde aktie is.
Ik neem aan dat ze zowieso die hoogwerker wel hebben gezien/gehoord, dus was het heel makkelijk geweest om die 'aktie' tegen te houden.
Druist wel regelrecht in tegen de uitspraken die Veronica deed over het niet meer doen van dit soort akties wegens de emotionele schade etc. die de bewoners erdoor op zouden lopen.
(zowieso een onzinnige uitspraak maar dat terzijde).
  Admin maandag 11 oktober 1999 @ 11:45:00 #8
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_198959
Hij/zij is zowieso niet echt thuis in de Nederlandse taal.
Geen leestekens, geen hoofdletter aan het begin. Verder is het 'hoereNjong' en slaat 'een flikker EN een homo' al helemaal nergens op. Volgens mij is dat allebei hetzelfde.
Weinig zinnigs dus in die mail, maar ik vond 't wel grappig
  maandag 11 oktober 1999 @ 11:51:00 #9
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_198960
sorry.. mijn paperklip zei toch echt hoerejong hoor...

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
  maandag 11 oktober 1999 @ 11:52:00 #10
150 zeef
Tweakers.net über mod aap
pi_198961
Nu de gezichten langer worden, en de dagen korter, is afleiding zeker welkom. De BB Ballen actie en WF met de 'chute hadden gewoon 2 weekjes moeten wachten, dan wordt zo'n actie wel gewardeerd. Je ziet nu de scheurvorming komen, Mona is de stookster die met iedereen zit te smoezen en doen. het zou mijn iets verbazen als V. daar een had(je??) in heeft. Mona "vecht"
voor haar (verloren) positie door masseren en roddelen.

Ik moet eerlijk zeggen dat de lol er een beetje vanaf is en ik ook minder op het forum kom en/of naar BB kijk.

Forum ® us
pi_198962
Beste threadmaster Danny,

ik had natuurlijk ook een mailtje kunnen sturen maar laten we iedereen maar mee genieten. Ik ben eerlijk gezegd een beetje de draad kwijt qua topics. Helemaal als je in een 'GB in de tuin' te lezen krijgt dat iemand een mailtje stuurt?

Wat was de opzet hiervan? Als je wilt dat we gaan spammen of vervelend gaan doen, vraag dat dan gewoon.

En JayTaph volgens mij heeft jou paperclip last van een maandagochtend foutje.
Was er niet een regel in de nederlandse taal die zegt dat samengestelde woorden betrekking hebbende op vrouwen en planten een n krijgen? Dames/Heren neerlandici help mij is even.

I'm not enough man to be a perfect man but I'm man enough.

maandag 11 oktober 1999 @ 12:16:00 #12
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_198963
>En JayTaph volgens mij heeft jou paperclip last van een maandagochtend foutje.

alleen maandagochtend???

en dinsdag, woens, donder, vrij, zater en zondag ook hoor...

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
pi_198964
Hmmm ik dacht dat onze grote vrien RxW had gezegd dat ze niet aan schrikeffecten bloot zouden komen te staan.

Volgens mij wordt je gek van de schrik als je GB in je tuin ziet landen.

*** I have this condition ***
pi_198965
HET WAS GEWOON EEN VIEZE ACTIE VAN VERONICA ZELF !!!!!!

BAH BAH, en maar janken dat WILLY in de tuin land....

En watvoor psycohologische schade dat aanricht bij de bewoners, en dan zelf die GEK van een JB in de tuin flikkeren.

nounou, veronica krijgt steeds meer minpunten bij mij ... sukkels

Admin maandag 11 oktober 1999 @ 12:53:00 #15
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_198966
quote:
op 10-11-1999 om 12:14 PM schreef Jidder het volgende:
Beste threadmaster Danny,

ik had natuurlijk ook een mailtje kunnen sturen maar laten we iedereen maar mee genieten. Ik ben eerlijk gezegd een beetje de draad kwijt qua topics. Helemaal als je in een 'GB in de tuin' te lezen krijgt dat iemand een mailtje stuurt?

Wat was de opzet hiervan? Als je wilt dat we gaan spammen of vervelend gaan doen, vraag dat dan gewoon.

Ik plaatste in eerste instantie een topic over George Baker. Daarin zette ik meteen dat mailtje (zodat er geen extra thread voor geopend hoefde te worden).
Bleek dat op hetzelfde moment Serge ook al een George Baker thread had aangemaakt, dus heb ik de mijne gewist en m'n bericht hierin geplaatst.

Nee hoor, je hoeft helemaal niet te spammen. Ik vond dat mailtje gewoon grappig en besloot 'm neer te zetten.

pi_198967
Ik vind er eigenlijk niks grappigs aan, iemand uitschelden zonder motivatie.

(Of ben je echt een homo die dagelijks op het station te vinden is?)

pi_198968
en sowieso mag Danny doen wat hij wil!

Lukas

http://surf.to/BigBro

pi_198969
George Baker die met een hoogwerker de BB-tuin wordt ingeloodst, zal wel een ideetje zijn geweest van Sniffing Rolf, vlak na zijn zoveelste bezoek aan de plee.
Een schizofreen is nooit alleen
pi_198970
is toch juist mooi man ik verheug me op vanavond is toch juist lachen
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
  maandag 11 oktober 1999 @ 14:30:00 #20
262 Re
Kiss & Swallow
pi_198971
ze hadden het slechter kunnen treffen hoor (of beter)

Koos Alberts die uit de hoogwerker flikkert onmdat z'n rem er niet opstond of Andre Hazes die gelijk voor intoxicatie zorgt bij de BBers

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_198972
Hee, Gaby! Is ook lachen man, vooralsnog vinden wij alles lachen (vooral Sniffing Rolf) maar in feite moeten die bewoners natuurlijk kort worden gehouden: kort & strak. Afknijpen die handel! Dan lopen de gemoederen geheid op tot het kookpunt, en daar is die hele formule op gebaseerd.
Een schizofreen is nooit alleen
  Admin maandag 11 oktober 1999 @ 14:53:00 #22
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_198973
quote:
op 10-11-1999 om 01:14 PM schreef Big Mama het volgende:
Ik vind er eigenlijk niks grappigs aan, iemand uitschelden zonder motivatie.

(Of ben je echt een homo die dagelijks op het station te vinden is?)

Ik vind het gewoon grappig dat iemand de moeite neemt om zo'n duf mailtje naar me te sturen. Misschien dat hij/zij dacht dat ik er boos om zou worden ofzo. Of dat ik er nachten van wakker zou liggen.

FOK!fossiel maandag 11 oktober 1999 @ 17:52:00 #23
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_198974
Muhahahahaha ..

ow sorry

Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_198975
quote:
op 10-11-1999 om 12:53 PM schreef Danny het volgende:
Ik plaatste in eerste instantie een topic over George Baker. Daarin zette ik meteen dat mailtje (zodat er geen extra thread voor geopend hoefde te worden).
Bleek dat op hetzelfde moment Serge ook al een George Baker thread had aangemaakt, dus heb ik de mijne gewist en m'n bericht hierin geplaatst.

Nee hoor, je hoeft helemaal niet te spammen. Ik vond dat mailtje gewoon grappig en besloot 'm neer te zetten.

Duidelijk Danny. Ik bedoelde er verder niets mee hoor maar begreep alleen niet waarom hij in deze lijst terecht was gekomen.

En wat nou als zo een malloot je een bombrief per email stuurt? Ik weet niet of reply helpt?

I'm not enough man to be a perfect man but I'm man enough.

maandag 11 oktober 1999 @ 19:56:00 #25
691 luciano
ondertitelloos
pi_198976
Beste Danny,
ik ben nog maar vrij nieuw op de computer , en dus kraam ik nu misschien onzin uit , (maar ja , dat doen er wel meer hier in het forum LOL), maar is er niet een mogelijkheid om de topics wat te herverdelen o.i.d. bijv. Karin waar is die nou mee bezig met 61 posts te splitsen in karin enz 1 (post1/15) + karin enz 2 (post16/30) + karin enz 3 (post 31/45) + karin enz 4 (post 46/60) + karin enz 5 (post 61/..)?

om zulke grote posts te openen en te loaden en dan naar onderen te gaan waar de laatste nieuwe ongelezen posts moeten worden bekeken , vergt best wel veel tijd.In mijn geval hoef je bijv. alleen maar de laatste of de 2 laatste topics te openen en te lezen. (karin 4 + karin 5)
Ik weet niet of dit technisch moeilijk is en of er veel werk bij komt kijken , maar ik ben toch benieuwd naar een reactie.
heb geprobeerd je te e-mailen , maar je adres wordt NIET weergegeven. (foutje?) , kun je zien dat ik nog een echte digibeet ben , want via je profiel lukt het natuurlijk wel , mar je ziet ook zeker wel dat ik één van de weinigen ben die de DELETE knop weet te vinden ?????? , Applasje graag voor deze digidinges !

Verder niks dan lof over het hele forum gebeuren,en dit is precies wat V$#$#$#" wil , ook negatieve publiciteit = publiciteit.
(geef het volk brood en spelen , zei iemand ooit eens )

maandag 11 oktober 1999 @ 20:20:00 #26
691 luciano
ondertitelloos
pi_198977
heb het vorige berich wel 2 keer geDELETE , dus dat scheelt 2 posts , dus ik vind dat ik nu wel één postje erbij mag hebben , want anders word ik nooit zo'n fokking fokmember !!!!
pi_198978
Lees de topic 'Back to Basic?" maar... dat vindt ik dus wel back to basic!
37 jaar jonge radio-actieve scouting-minded teddybeer.
pi_198979
Trouwens, George Baker in de tuin..??? Ja maar wel een hele slechte vertolking van een persoontje dat NIET kan playbacken en dan werd ie ook nog zo zielig afgekapt op het einde...

Back to basic?? Ja , misschien kan George toch maar beter Back gaan, dat in ieder geval..

Ik zou er niet blij mee zijn om wakker te worden met zo'n broodmongool voor je kop, okay , het nummer is wel lollig..

go george go !!

Triumph starts with a try and ends with an oempfh
  maandag 11 oktober 1999 @ 21:12:00 #29
215 misterDre
Paint it black!
pi_198980
Dit id duidelijk Back To Baker.
pi_198981
uuhhhhh...Danny? Is het nu ook de bedoeling dat alle forum leden naar de fam Ijpelaar een mailtje sturen om ze te vertellen dat ze hufters zijn? ik bedoel je plaatste het zo lekker compleet dus. Overigens bedenk ik me nu dat het misschien een familielid is van een van de BB bewoners(sters)
Begin bij het begin en eindig nooit!
pi_198982
Ach,zouden ze dan nu toch gaan reageren?
Mischien komen ze in een volgend mailtje wel met echte smeuige informatie
pi_198983
Keep your PAWS off Danny!

Ik hoop wel op een vervolg. Misschien dat er ook nog een REDEN wordt gegeven waarom je bent waar ze je voor uitmaken?

P.S. Danny, je analyse van het mailtje + het feit dat je het hier plaatst geeft aan dat je er toch wel op gelet hebt... wen er maar aan: als je in de publiciteit komt, krijg je ook met dat soort sukkels te maken. It's not all sunshine! (en dat moet ik weten... als weathergirl )

BTW inderdaad George Baker in de tuin met zo'n heftruck is niet echt 'back to basic', maar je weet wat ze zeggen bij V: "Wij kunnenn de regels niet breken. Wij maken de regels"

pi_198984
Even voor de duidelijkheid, 'keep your paws off Danny' betekent natuurlijk dat die RARE mensen met hun g*** handen van onze Danny af moeten blijven!!!!
GRRRRRRR

(voordat daar misverstanden over ontstaan)

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')