Zo is het. Eens stond hij aan onze zijde, maar toen de Duitsers binnenvielen liep hij meteen over.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:30 schreef Q. het volgende:
Anthraxx is een verrader. Heulen met de vijand!
Ik reken jou onderhand ook tot die categorie.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:36 schreef Frezer het volgende:
Hoi chronische singles.
Allemaal ver voorbij het einde van de bewoonde wereld,quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:36 schreef Anthraxx het volgende:
Zeg, als ze Fries was dan had je terecht een klein puntje om over te zeiken.
SingleQtiequote:
Wellicht, maar ik ben nog niet zover dat ik mezelf ga begroeten.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik reken jou onderhand ook tot die categorie.![]()
Dat doe ik ook maar hoogst zelden.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:42 schreef Frezer het volgende:
[..]
Wellicht, maar ik ben nog niet zover dat ik mezelf ga begroeten..
Zie, het valt allemaal nog reuze mee,quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat doe ik ook maar hoogst zelden.![]()
Ik heb best wel eens heldere momenten ja.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:44 schreef Frezer het volgende:
[..]
Zie, het valt allemaal nog reuze mee,.
Dat hangt er vanaf of je door de ballotagecommissie geaccepteerd wordt.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:47 schreef TwistedDarling het volgende:
Vanaf hoeveel jaar aan een stuk single mag je bij de chronisch single club dan?
Jullie hebben niet eens een aantal standaardeisen waaraan iemand kan aflezen of hij/zij ook maar enige kans maakt op een lidmaatschap? Wat een kutclub.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:48 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf of je door de ballotagecommissie geaccepteerd wordt.![]()
Ik hoorde mijn naam?quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:50 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Toch maar een leuke vent zoeken dan.
Nee, het is een beetje zoals Skull & Bones, maar dan anders.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:50 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Jullie hebben niet eens een aantal standaardeisen waaraan iemand kan aflezen of hij/zij ook maar enige kans maakt op een lidmaatschap?
Je kunt je club ergens steken waar de zon niet schijnt.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, het is een beetje zoals Skull & Bones, maar dan anders.![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:53 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Je kunt je club ergens steken waar de zon niet schijnt.
Ik ga dit weekend wel naar Q.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |