Kan niet, heb standby-dienst.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:22 schreef Burdie het volgende:
Oh trouwens. Pandje, morgen?
Neeehee, ik ben jaloers!quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:21 schreef Burdie het volgende:
Wees toch gewoon blij voor me.
Wat bedoel je met "verkeerd"?quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:23 schreef _Cara_ het volgende:
Verdorie.. ik lees net een "verkeerd" topic..
met v:riendjes.quote:
Niet alsof ik jou minder lief ben gaan vinden ofzoquote:Op donderdag 5 juli 2007 15:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Neeehee, ik ben jaloers!
Maar vooruit.voor je. En jeej. Jeej!
Tuurlijk wel. Liefde is zero-sum.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:25 schreef Burdie het volgende:
[..]
Niet alsof ik jou minder lief ben gaan vinden ofzo.
En als ik niet standby hoef te staan.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:25 schreef Burdie het volgende:
[..]
Niet alsof ik jou minder lief ben gaan vinden ofzo.
En ik wil nog altijd graag met jou naar 't Pandje.
Nouja, zodra je dat weer durft.
aangrijpend..quote:
Hoe berucht is ze daar inmiddels, Q.?quote:
Nee, liefde is net als blauwe plekken. Hoe meer je het met mensen deelt, hoe meer je ervan krijgtquote:
Ik heb netjes mijn excuses gemaakt, en kreeg al een 14.gif nog voor ik mijn zin kon afmaken.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:26 schreef Frezer het volgende:
[..]
Hoe berucht is ze daar inmiddels, Q.?
Hihihiquote:Op donderdag 5 juli 2007 15:26 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nee, jij hebt die niet, bedoel je..
Blauwe plekken echter, zijn een stuk minder complex.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:27 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nee, liefde is net als blauwe plekken. Hoe meer je het met mensen deelt, hoe meer je ervan krijgt.
Echt niet. Een beetje professional maakt er zo een levende Rorschachtest vanquote:Op donderdag 5 juli 2007 15:30 schreef Frezer het volgende:
[..]
Blauwe plekken echter, zijn een stuk minder complex..
Jij deelt je blauwe plekken?quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:27 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nee, liefde is net als blauwe plekken. Hoe meer je het met mensen deelt, hoe meer je ervan krijgt.
Ik moest lachen...zit met een blauwe plek op mn bovenbeen, heb me aan glazen tafel gestoten..eens kijken wat ik hieruit kan opmaken..quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Echt niet. Een beetje professional maakt er zo een levende Rorschachtest van.
Die professionals hoop ik dan maar niet tegen te komen,quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Echt niet. Een beetje professional maakt er zo een levende Rorschachtest van.
Wat ist?quote:
Rustig blijven, gaat allemaal goed komen...en heb vertrouwen in jezelf..quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:00 schreef TwistedDarling het volgende:
Gewoon, alles, jeweetz.
Van hetzelfde.quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:08 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Rustig blijven, gaat allemaal goed komen...en heb vertrouwen in jezelf..![]()
Alle HIV kindjes genezen?quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:08 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Rustig blijven, gaat allemaal goed komen...en heb vertrouwen in jezelf..![]()
Realistquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Alle HIV kindjes genezen?![]()
Daar kan je rijk mee worden.![]()
Als dat zou kunnen..quote:
Gratis en voor niks.. als het kon..quote:Daar kan je rijk mee worden.![]()
Als er iemand een nuchtere hollandse boer is, is hij het welquote:Op donderdag 5 juli 2007 17:21 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nuchtere hollandse boer geen zwijmel boer in Thailand.![]()
Maar ik zit bij De Dijk vanavondquote:Op donderdag 5 juli 2007 17:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als er iemand een nuchtere hollandse boer is, is hij het wel
Wat Rip zei dus. De Dijk heb ik echt al jaren niet meer gezien, toch weer eens gaanquote:
Ik zie ze elk jaar twee keer ongeveerquote:Op donderdag 5 juli 2007 17:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wat Rip zei dus. De Dijk heb ik echt al jaren niet meer gezien, toch weer eens gaan.
En dank je!quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wat Rip zei dus. De Dijk heb ik echt al jaren niet meer gezien, toch weer eens gaan.
Ikquote:Op donderdag 5 juli 2007 20:00 schreef TwistedDarling het volgende:
Q, jij, jij... jij...
Wacht maar totdat je het plafond van je woonkamer geschilderd hebt, dan ben je pas echt moe!quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:30 schreef Anthraxx het volgende:
Net een woonkamer geschuurd en 2 slaapkamers van behang ontdaan. Nu ben ik moe.
Ik ben nog steeds single.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:23 schreef Q. het volgende:
Ik verveel me, vertel eens iets leuks.
Voor jou, want je bent in ieder geval niet de enige.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:26 schreef Q. het volgende:
Voor wie is dat leuk?
quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Voor jou, want je bent in ieder geval niet de enige.![]()
Zo is het. Eens stond hij aan onze zijde, maar toen de Duitsers binnenvielen liep hij meteen over.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:30 schreef Q. het volgende:
Anthraxx is een verrader. Heulen met de vijand!
Ik reken jou onderhand ook tot die categorie.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:36 schreef Frezer het volgende:
Hoi chronische singles.
Allemaal ver voorbij het einde van de bewoonde wereld,quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:36 schreef Anthraxx het volgende:
Zeg, als ze Fries was dan had je terecht een klein puntje om over te zeiken.
SingleQtiequote:
Wellicht, maar ik ben nog niet zover dat ik mezelf ga begroeten.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik reken jou onderhand ook tot die categorie.![]()
Dat doe ik ook maar hoogst zelden.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:42 schreef Frezer het volgende:
[..]
Wellicht, maar ik ben nog niet zover dat ik mezelf ga begroeten..
Zie, het valt allemaal nog reuze mee,quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat doe ik ook maar hoogst zelden.![]()
Ik heb best wel eens heldere momenten ja.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:44 schreef Frezer het volgende:
[..]
Zie, het valt allemaal nog reuze mee,.
Dat hangt er vanaf of je door de ballotagecommissie geaccepteerd wordt.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:47 schreef TwistedDarling het volgende:
Vanaf hoeveel jaar aan een stuk single mag je bij de chronisch single club dan?
Jullie hebben niet eens een aantal standaardeisen waaraan iemand kan aflezen of hij/zij ook maar enige kans maakt op een lidmaatschap? Wat een kutclub.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:48 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf of je door de ballotagecommissie geaccepteerd wordt.![]()
Ik hoorde mijn naam?quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:50 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Toch maar een leuke vent zoeken dan.
Nee, het is een beetje zoals Skull & Bones, maar dan anders.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:50 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Jullie hebben niet eens een aantal standaardeisen waaraan iemand kan aflezen of hij/zij ook maar enige kans maakt op een lidmaatschap?
Je kunt je club ergens steken waar de zon niet schijnt.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, het is een beetje zoals Skull & Bones, maar dan anders.![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:53 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Je kunt je club ergens steken waar de zon niet schijnt.
Ik ga dit weekend wel naar Q.
Stieken wacht ik natuurlijk op een uitnodiging voor de club, maar dat ga ik jou niet aan je neus hangen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |