grrr dat ik m vond was ook meer geluk dan wijsheidquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:25 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Heet dat formulier precies zo?
Want als ik via mijn ibg wijziging in studiefinanciering door wil geven staat daar nergens dat krediet als optie.
Yup. Het kwam in een dubbelverpakking met "jezelf nog half geloofwaardig uit domme opmerkingen praten".quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
Whehehe, jij hebt ervaring in het vleien van ouwe wijven, I presume?
Maar heb je het nu kunnen doorgeven?quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
grrr dat ik m vond was ook meer geluk dan wijsheid![]()
![]()
heb je het forumlier gemaildquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:34 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Maar heb je het nu kunnen doorgeven?
Zoja, mail me dan precies wat ik moet doen als je wil, want zie nog steeds nergens wat staan.
quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
heb je het forumlier gemaildwas zo slim m op te slaan, want probeerde m net weer te vinden maar no way dat dat lukte
quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Yup. Het kwam in een dubbelverpakking met "jezelf nog half geloofwaardig uit domme opmerkingen praten".
Ik denk dat, evenals bij de eerdergenoemde jongedames, de garantie reeds lang geleden verlopen is.quote:
Ja, maar het gewoon weer fucking bullshit dat je het gewoon online kunt regelen. Ik dacht dat dat de bedoeling was van dat mijn IBG gebeuren.quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
lekker overzichtelijk en handig altijd dat IBG
Meer om later terug te betalen aan die lijers.quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:46 schreef CherryLips het volgende:
wat is collegegeldkrediet nou weer?
oja daar moet ik ook aan beginnen danquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:46 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Meer om later terug te betalen aan die lijers.
Daar stond wat anders. Je was al weg lummel.quote:
Ik mag volgend jaar beginnen met terugbetalen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:46 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Meer om later terug te betalen aan die lijers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |