toevallig alleen w tm zquote:Door een technische fout hebben studenten met een achternaam die begint met een W t/m Z een verkeerde uitslag voor de reparatietoets gekregen. De juiste uitslag is inmiddels op webct gezet
quote:
technische fout... vast... een domme doos op de cijferadministratie.. NOFI kuukskequote:
ik heb er ff flink de balen van ja. de uitslag was voor 12en online de mail van 17.49uur, had ik net na het werk mn ma gebeld, kon ik net bellen ja t was een foutquote:
Wat een prutsers.quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb er ff flink de balen van ja. de uitslag was voor 12en online de mail van 17.49uur, had ik net na het werk mn ma gebeld, kon ik net bellen ja t was een fout
Dat is wel heel erg stomquote:
Stelletje eikelsquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb er ff flink de balen van ja. de uitslag was voor 12en online de mail van 17.49uur, had ik net na het werk mn ma gebeld, kon ik net bellen ja t was een fout
Nee, ik heb de IBG maar gemaild laats (ook vanwege iets anders)t. Zodra ik een antwoord heb laat ik het je weten.quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:15 schreef Memento-Mori het volgende:
TD heb jij nu al gevonden hoe het collegeledkrediet aan te vragen?
ik had ook al gemaild maar kreeg een nietszeggend antwoord: is via mijnibg te regelen (waar dan?quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:19 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Nee, ik heb de IBG maar gemaild laats (ook vanwege iets anders)t. Zodra ik een antwoord heb laat ik het je weten.
thanks ripquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
Stelletje eikels![]()
troost knuffel![]()
En ja ik zit te knuffelkroelen in R & P. So sue me
Daar ga je weer met je Hime overeenkomsten!quote:
Heet dat formulier precies zo?quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:22 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik had ook al gemaild maar kreeg een nietszeggend antwoord: is via mijnibg te regelen (waar dan?) heb trouwens nu wel wijziging student formulier geopend en daar staat bij punt 7 idd collegegeldkrediet
Je reputatie, wat doe je?quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:19 schreef Ripley het volgende:
En ja ik zit te knuffelkroelen in R & P. So sue me
Kokossmaakquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar ga je weer met je Hime overeenkomsten!
Dat dus...quote:
Als een goede wijn, hij wordt alleen maar beter met de jarenquote:
Smooth!quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als een goede wijn, hij wordt alleen maar beter met de jaren.
Whehehe, jij hebt ervaring in het vleien van ouwe wijven, I presume?quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als een goede wijn, hij wordt alleen maar beter met de jaren.
Komt door de leeftijd.quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
Whehehe, jij hebt ervaring in het vleien van ouwe wijven, I presume?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |