stttt mijn imago hier.. wat doe je!!quote:
grinnikt.quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zit me niet uit te lachen, klein kreng
Moi aussiquote:
Er is vast nog wel een rock/hard rock/metal achtige toko in Amsterdam.quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:27 schreef nixxx het volgende:
zomaar je stamkroeg dichtgooien.. hoe durven ze he... waar ga je nu aan de zuip Sannie?
en ik wilde er nog wel een keer iemand mee naartoe nemen.. die er al een jaar of twee geleden had moeten zijn
het is vreselijk.quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:27 schreef nixxx het volgende:
zomaar je stamkroeg dichtgooien.. hoe durven ze he... waar ga je nu aan de zuip Sannie?
en ik wilde er nog wel een keer iemand mee naartoe nemen.. die er al een jaar of twee geleden had moeten zijn
shut-up! jij..jij......:Xquote:
ik kom er nooit uitquote:
Zelfde locatie? Dat ik weet wat ik moet vermijden?quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:30 schreef Sanne het volgende:
de nieuwe Black is een drama, zijn we gisteren ff wezen kijken.
als je van hiphop én Barbra Streisand houdt moet je er echt ff langs gaan.quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zelfde locatie? Dat ik weet wat ik moet vermijden?.
Ik snap de combinatie niet echt.quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:35 schreef Sanne het volgende:
[..]
als je van hiphop én Barbra Streisand houdt moet je er echt ff langs gaan.
Jouw behulpzaamheid kent écht geen grenzen, wel?quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:35 schreef Sanne het volgende:
[..]
juk!quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:35 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Streisand tegenwoordig zwart was.quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:35 schreef Sanne het volgende:
[..]
Al zou het zo zijn, dan nog kan ik me haar niet als hiphopper indenken.quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:37 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Streisand tegenwoordig zwart was.
ook niet voorquote:
Het verschil is niet zo groot als het lijktquote:
quote:Beste Astrid,
Helaas heb ik slecht nieuws voor je. Door een technische fout is vandaag een verkeerde uitslag op webct geplaatst.
Anders dan vermeld heb je slechts NVT punten voor de reparatietoets gescoord. Je hebt het vak dus niet behaald.
Excuses voor de fout.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |