abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51258166
tvp'tje planten
pi_51259150
tvp
  zondag 8 juli 2007 @ 17:13:37 #53
22754 Steve-O
Sarcasm-O
pi_51263576
Ik heb het 6 juni laten doen bij Optical express Amsterdam

Had 1 oog met een afwijking van -2,00 (en nog een cylinder afwijking) andere oog heeft geen afwijking .
2 vooronderzoeken gehad bij het eerste vooronderzoek kwam naarboven dat de meting van de opticien niet helemaal lekker was (opticien mat mijn ook op -3,00 optical express op -2,00 ) later dus nog een meting gedaan en deze kwam weer op -2,00 uit . Ik heb toen voor een Lasik + wavefront behandeling gekozen

6 juni daar naartoe gegaan bijn 3 uur gewacht (Was wat uitgelopen !) toen een laatste vooronderzoek en toen onder het mes . Na 3 minuten op de stoel te hebben gelegen en een heerlijk brandlucht geroken te hebben was ik klaar .
Heb nog een week oogdruppels gehad en met een bril op moet slapen voor het onbewust wrijven in de ogen . Het hele helingsproces lang heb ik er vrijwel geen last van gehad geen irritatie , pijn of wazig zicht af en toe droge ogen maar daar heb ik kunstranen voor gehad .

Al met al een aanrader mijn dokter was een beetje ongeintereseerd maar de nazorg was perfect heb 2 dagen ,1 week,1 maand en waarschijnlijk mijn laatste controle 3 maanden na de behandeling .
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_51272998
3 uur wachten! maar ja het resultaat mag gezien worden zeker
  maandag 9 juli 2007 @ 11:58:10 #55
22754 Steve-O
Sarcasm-O
pi_51285967
Jup is perfect gaat mij om het gecombineerde zicht dus van de 2 ogen samen dit was altijd ruk maar nu perfect .
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  maandag 9 juli 2007 @ 19:09:34 #56
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_51300334
Ik ben zaterdag op consult geweest in Eindhoven ( ook bij opticalexpress) ik heb der mate slechte ogen dat het waarschijnlijk niet mogelijk was. ( vanaf -10 is het risico te groot op -10 bij een oog)
De engelse optrionist ( of hoe je het schrijft ) gaf een ok maar gaf wel aan dat er meer risico is ( dat wil zeggen niet blind, maar misschien wel een lichtere bril nodig)
Vandaag is bij de nederlandse nagevraagd maar hij wil toch overleggen met de chirurg en die uitslag krijg donderdag/vrijdag of ze het uberhaubt aan durven. Vooral ook, omdat lasik met wavefront niet genoeg is, maar ook nog eens Intralase moet .
Kosten plaat schrik niet 3700 euro voor beide ogen. ( ook omdat er een nabehandeling nodig kan zijn bij zo een hoge sterkte na een half jaar)
Maja ik ben er al zolang op aan het wachten dat ik het kan betalen.

Als alternatief bieden ze nog altijd lens implementaten.
Ik kan lensen niet verdragen trouwens want die moeten hard zijn en ik wil gewoon normaal zonder hulpmiddelen kunnen zien.
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')