Ik heb het 6 juni laten doen bij Optical express Amsterdam
Had 1 oog met een afwijking van -2,00 (en nog een cylinder afwijking) andere oog heeft geen afwijking .
2 vooronderzoeken gehad bij het eerste vooronderzoek kwam naarboven dat de meting van de opticien niet helemaal lekker was (opticien mat mijn ook op -3,00 optical express op -2,00
![]()
) later dus nog een meting gedaan en deze kwam weer op -2,00 uit . Ik heb toen voor een Lasik + wavefront behandeling gekozen
6 juni daar naartoe gegaan bijn 3 uur gewacht
(Was wat uitgelopen
!) toen een laatste vooronderzoek en toen onder het mes . Na 3 minuten op de stoel te hebben gelegen en een heerlijk brandlucht geroken te hebben was ik klaar
![]()
.
Heb nog een week oogdruppels gehad en met een bril op moet slapen voor het onbewust wrijven in de ogen . Het hele helingsproces lang heb ik er vrijwel geen last van gehad geen irritatie , pijn of wazig zicht af en toe droge ogen maar daar heb ik kunstranen voor gehad .
Al met al een aanrader mijn dokter was een beetje ongeintereseerd maar de nazorg was perfect heb 2 dagen ,1 week,1 maand en waarschijnlijk mijn laatste controle 3 maanden na de behandeling .
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .