Heerlijk! Vanaf 30 Juli mooi weer, aangezien ik dan vakantie hebquote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:21 schreef EricT het volgende:
Nou mensen het is officieel, deze zomer is kut
Warm, bewolkt en de wind doet me denken aan een straffe herfst wind.
]quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:46 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Heerlijk! Vanaf 30 Juli mooi weer, aangezien ik dan vakantie heb.
Mark my words...quote:
Nog een paar jaar volhouden en dan de tropen opzoekenquote:Op zondag 15 juli 2007 12:56 schreef Pumatje het volgende:
ja, ik geloof het weer ook gewoon niet meer.. dit is echt te kansloos.
Dit zou HET weekend moeten worden wat ons nog zou kunnen vervullen van enige hoop, op mooie dagen in Juli.
Nou goed.. heel de maand juli voorbij en geen enkele echte , echte mooie dag.
Hmm.. Soms onweerbuitje ertussen. Gister wel lekker op het terras gezeten en 's ochtends was het goed vertoeven op het balkon. Krantje, peukje, drankje, zonnebrilletje en chillen maar.quote:Op zondag 8 juli 2007 12:51 schreef remlof het volgende:
Ah vandaag is het eindelijk wel zomer... Net heerlijk op m'n balkon m'n krant gelezen met een bak koffie![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:06 schreef SlimShady het volgende:
nou meisje, je bent ook nooit tevreden. dit topic zegt genoeg.
Regen is goed voor de plantjesquote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:29 schreef PushyGurl het volgende:
alweer die kut regen !!
Dan heb je niet goed opgelet. Er zal steeds vaker sprake zijn van extreem weer, zoals orkanen, extreme hitte, hoosbuien, overstromingen etc.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik dacht dat het door global warming juist warmer werd? Merk er alleen geen ene reet van![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |