Nu is het natte kutweer.quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:22 schreef Pakspul het volgende:
Het had erger kunnen zijn... Harig kut weer ofzo
quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:03 schreef EricT het volgende:![]()
Zit al maanden te wachten op weer zo'n hittegolf, sterkt me alleen maar in mn gedachten dat ik als de donder naar de tropen moet emigreren
ga met me mee naar de tropen, dan weet je tenminste dat het maar eventjes heel hard regent en dan weer het zonnetje schijntquote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:29 schreef PushyGurl het volgende:
alweer die kut regen !!
In Augustus mooi weer?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:21 schreef Public_NME het volgende:
Ik vind het heerlijk, ik heb nl. door mijn hertentamens pas op 1 Augustus vakantie. Nu kan niemand genieten hehe, wedden dat het per 1 Augustus koningweer is?!
Achja, hier was de winter weer zeer mild, kan je van bepaalde delen in de States niet echt zeggen... (denk aan Oostelijke staten hehe).quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:23 schreef popolon het volgende:
Nou wat een kutweer zeg. Al weken 25 graden.
Ik vind heftige winters juist fijn.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:06 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Achja, hier was de winter weer zeer mild, kan je van bepaalde delen in de States niet echt zeggen... (denk aan Oostelijke staten hehe).
Wij hebben hier trouwens voor deze buienperiode ook 5 weken zonder regen en met zeer veel zon gehad, don't worry mate!![]()
Het is sowieso nu in de States geloof ik overal bloedheet; ik vond persoonlijk de zomers in de States te warm. (Ben vooral West en Mid-Westen geweest tijdens de zomer) Hoogte/dieptepunt waren Arizona, Utah en Nevada, daar was het gewoon echt niet leuk meer. (1x rond de 50c meegemaakt met een föhn wind, dat ging nergens meer over)quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:08 schreef popolon het volgende:
[..]
In de winter is het in Michigan echt koud, in de zomer warm.
Ja hallo, Nevada en Arizona. Da's half woestijn man.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:18 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Het is sowieso nu in de States geloof ik overal bloedheet; ik vond persoonlijk de zomers in de States te warm. (Ben vooral West en Mid-Westen geweest tijdens de zomer) Hoogte/dieptepunt waren Arizona, Utah en Nevada, daar was het gewoon echt niet leuk meer. (1x rond de 50c meegemaakt met een föhn wind, dat ging nergens meer over)
wat is extreem? 20 graden met af en toe een bui?quote:Op zondag 8 juli 2007 22:07 schreef tralalala het volgende:
Vanaf volgend weekend, wordt het echt zomer!
En dan ook gelijk extreem![]()
ja en daarna weer een week regenquote:Op zondag 8 juli 2007 12:51 schreef remlof het volgende:
Ah vandaag is het eindelijk wel zomer... Net heerlijk op m'n balkon m'n krant gelezen met een bak koffie![]()
Zoeken ze nog webmasters in de regio?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:08 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik vind heftige winters juist fijn.Nou moet ik wel zeggen dat de oostkust het wel erg zwaar heeft gehad. Een paar meter sneeuw vind ik net iets teveel van het goede.
In de winter is het in Michigan echt koud, in de zomer warm.
Uhuh. Als het allemaal uit gaat komen wat nu verwacht wordt kan he took flink noodweer gaan worden in de avonden met onweerquote:
quote:Op maandag 9 juli 2007 12:01 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Uhuh. Als het allemaal uit gaat komen wat nu verwacht wordt kan he took flink noodweer gaan worden in de avonden met onweer![]()
oeh, kinkyquote:Op maandag 9 juli 2007 12:01 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Uhuh. Als het allemaal uit gaat komen wat nu verwacht wordt kan he took flink noodweer gaan worden in de avonden met onweer![]()
Nou, daar kan ik niet vrolijk van worden.quote:
er is hier zon, redelijk blauwe lucht en een behoorlijk (koude) windquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:11 schreef Trancentral het volgende:
Ik blijf het zeer apart vinden dat het nu gewoon 'herfst' weer is, en morgen moet het zogenaamd 30C+ zijn?![]()
HA-HA het is nog steeds kut weerquote:
hier ook wel geloof ik, kan ik niet echt zien vanuit mijn donkere holquote:
ligt nog in de caravan.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:09 schreef PushyGurl het volgende:
de zon schijnt weer...kut waar is me zonnenbril
Heerlijk! Vanaf 30 Juli mooi weer, aangezien ik dan vakantie hebquote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:21 schreef EricT het volgende:
Nou mensen het is officieel, deze zomer is kut
Warm, bewolkt en de wind doet me denken aan een straffe herfst wind.
]quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:46 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Heerlijk! Vanaf 30 Juli mooi weer, aangezien ik dan vakantie heb.
Mark my words...quote:
Nog een paar jaar volhouden en dan de tropen opzoekenquote:Op zondag 15 juli 2007 12:56 schreef Pumatje het volgende:
ja, ik geloof het weer ook gewoon niet meer.. dit is echt te kansloos.
Dit zou HET weekend moeten worden wat ons nog zou kunnen vervullen van enige hoop, op mooie dagen in Juli.
Nou goed.. heel de maand juli voorbij en geen enkele echte , echte mooie dag.
Hmm.. Soms onweerbuitje ertussen. Gister wel lekker op het terras gezeten en 's ochtends was het goed vertoeven op het balkon. Krantje, peukje, drankje, zonnebrilletje en chillen maar.quote:Op zondag 8 juli 2007 12:51 schreef remlof het volgende:
Ah vandaag is het eindelijk wel zomer... Net heerlijk op m'n balkon m'n krant gelezen met een bak koffie![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:06 schreef SlimShady het volgende:
nou meisje, je bent ook nooit tevreden. dit topic zegt genoeg.
Regen is goed voor de plantjesquote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:29 schreef PushyGurl het volgende:
alweer die kut regen !!
Dan heb je niet goed opgelet. Er zal steeds vaker sprake zijn van extreem weer, zoals orkanen, extreme hitte, hoosbuien, overstromingen etc.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik dacht dat het door global warming juist warmer werd? Merk er alleen geen ene reet van![]()
welke plantjes? Die zijn toch al lang weggespoeld door de afgelopen maanden regenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |