abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51159917
Hallo,

Ik heb net een extra autostoeltje aangeschaft omdat we een extra auto erbij hebben en ik heb nu al een hekel aan het ding.
Het is de romer king ts voor 9-18 kilo.

Het probleem is met name dat het mij bijna niet lukt om de bandjes aan te trekken als ik mijn dochter heb vastgezet.
Ik doe het zoals in de omschrijving, knopje indrukken en horizontaal trekken. Volgens mij zitten die stomme schouderkussentjes in de weg, waardoor je de banden niet kan aantrekken. ik krijg er bijna geen beweging in, gevolg dochter zit niet echt goed ingesnoerd.
In onze andere auto hebben we een maxi cosi priori (geloof ik), en daar komt een groen streepje als de banden strak genoeg zitten, bij de romer doe ik het op de gok en volgens mij is het altijd te los. Als ik de banden aantrek zonder kind erin, gaat het prima. Met een kind erin zit er bijna geen beweging in die dingen.

Hoe zijn de ervaringen van andere ouders met dit autostoeltje???
Tips zijn natuurlijk welkom.
  donderdag 5 juli 2007 @ 10:52:05 #2
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_51160014
Ik heb er ervaring mee, vind het een fijne stoel. Druk je lichtjes op die knop? Dan gewoon terwijl je drukt, trekken aan dat riempje eronder. Je moet echt drukken op het gedeukte gedeelte van de knop. Succes.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_51160090
Ik druk gewoon op het gedeukte gedeelte van deknop, als er geen kind in zit gaat het als een trein, zodra er een kind in zit, lijkt ie te blokkeren, ik trekken aan die band wat ik wil maar de bandjes worden niet korter.
Zo als dochter op bed ligt maar weer eens op inspectie.
pi_51177349
Wij hebben er ook geen problemen mee. Misschien kun je eens met dochter erin terugrijden naar de winkel en de stoel laten nakijken? Als de verkopers hetzelfde probleem hebben is er misschien iets met je stoel aan de hand oid?
  donderdag 5 juli 2007 @ 20:01:12 #5
156412 hestria
erg gastvrij
pi_51177617
Ook hier geen problemen mee, moet idd wel zeggen dat met jas aan ik hem moeilijk dicht te maken vind. Verder denk ik inderdaad wat poemojn zegt, even met kind en autostoel naar de winkel.
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
  donderdag 5 juli 2007 @ 20:44:08 #6
24188 Belana
kloon van belana
pi_51179034
hier ook geen problemen, ik vind het een geweldige stoel, ik zou ook even terug gaan en je laten assisteren, misschien is er gewoon wat mis met deze stoel of doe je het toch net niet goed. succes!
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 6 juli 2007 @ 17:45:24 #7
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_51207578
Ik heb er geen ervaringen mee, maar hij moet vrijwel 'perfect' zijn, naar wat ik ervan te horen heb gekregen....
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 6 juli 2007 @ 17:47:54 #8
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_51207659
Ik druk op de knop om de bandjes te verlengen. Ik zet dochterlief in de stoel en trek dan de bandjes strak zonder de knop in te drukken. Geen enkel probleem.
  vrijdag 6 juli 2007 @ 19:33:13 #9
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_51210941
Oh ja, zo gaat het, ja. Knop indrukken voor verlengen, knop niet indrukken voor strakker zetten.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_51213759
Dat wilde ik ook net zeggen ja.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')