abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 juli 2007 @ 09:50:27 #176
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_51386324
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 09:00 schreef Demellie het volgende:
KUT VRACHTWAGENCHAUFFEURS!!!
Met haar erop!
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_51387197
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 09:00 schreef Demellie het volgende:
okay dan, als speeltijd voorbij is, zullen we dan weer... nou, wat dacht je vanehhh BACK ON TOPIC?!!!

En BOT is dus: KUT VRACHTWAGENCHAUFFEURS!!!

Enehhh, voor de (weinige) chauffeurs die wel netjes rijden, wat voelen jullie je aangesproken dan?!!
Dat vraag ik me dus inderdaad ook af.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  donderdag 12 juli 2007 @ 10:50:03 #178
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_51387685
Vanmorgen had ik weer zo'n zak hooi van een vrachtwagenchauffeur voor me. Provinciale weg waar je dus 80 mag, rijdt meneer constant ergens tussen de 60 en 70 en voor elke tegemoetkomende vrachtwagen liet hij het gas los of remde hij zelfs (!!!) En ik had nergens voldoende overzicht om in te kunnen halen...

[ Bericht 1% gewijzigd door Metalfreak op 12-07-2007 11:54:01 ]
Don't let my username fool you...
  donderdag 12 juli 2007 @ 11:47:53 #179
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_51389494
En ze stinken ook nog!!!
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  donderdag 12 juli 2007 @ 11:48:58 #180
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_51389521
Een provinciaalse weg ja?
  donderdag 12 juli 2007 @ 11:54:31 #181
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_51389663
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 11:48 schreef JDude het volgende:
Een provinciaalse weg ja?
Oeps Heb het ff aangepast... Was nog vroeg ja...
Don't let my username fool you...
pi_51389938
Nou, ben blij dat ik hier nog kan posten. Volgens mij hebben sommige vrachtwagen chauffeurs dit topic gelezen en hebben nu de aanval op mij geopend.

Ik ging net even naar de stad, rij ik daar op een weg waar je 60 mag. Niks aan de hand. Rij netjes 60, komt er ineens een vrachtwagen van links die vlak voor mijn neus gewoon de weg op vliegt met een niet al te zuinige snelheid. Heb nu vierkant wielen van het remmen volgens mij, als ik harder had gereden of niet op tijd had kunnen remmen, had ik eronder gelegen...maar goed, even verder op is een wegversmalling waarbij de kant waar ik reed voorrang heeft. Ik kom daar aan rijden, weet een chauffeur zijn vrachtwagen gewoon de wegversmalling in te douwen en dan verwacht ie van mij dat ik maar achteruit ga rijden, terwijl hij me zag aankomen. Ben net zo lang blijven staan tot hij op ging zouten. Vent pissig natuurlijk, maar ja, eigen schuld.

Dus niet alleen op de snelweg zijn sommigen aso, ook binnen de bebouwde kom.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_51398622
Ik denk dat over dit hele gedoe hier de automobilisten en de vrachtwagenchauffeurs zelf schuld aan hebben.
De vrachtwagenchauffeurs ergeren zich aan automobilisten en weer vice versa.

Op de motor en auto heb ik echter 9 van de 10 keer de goede vrachtwagenchauffeurs gezien, denk hierbij ruimte voor de motor creëeren of de auto tussen laten tijdens het invoegen.

Maar in de 10 jaar dat ik rijd, kan ik wel zeggen dat er altijd overal rotte appels zitten. Jammer genoeg meer in de categorie automobilisten dan anderen. Bv. met aanhangwagens denken veel automobilisten dan zij altijd harder dan 80 km/u en op de uiterste linker rijstrook mogen rijden. Laat staan de mensen die je zo genaamd niet hebben gezien als zij de rotonde opknallen of dat men helemaal niet stopt voor iemand die al OP de zebrapad loopt.

Ook met het huidige transportopleidingen ben ik positiever over dan de autorijscholen, want wat voor automobilisten zij opleiden, dat is meestal om te huilen.

Geef elkaar gewoon de ruimte...
なんだっけ
pi_51398922
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 16:36 schreef Crashcat het volgende:
Ook met het huidige transportopleidingen ben ik positiever over dan de autorijscholen, want wat voor automobilisten zij opleiden, dat is meestal om te huilen.
Nou, ik zie inderdaad mensen rond rijden waarvan ik me afvraag waar die hun rijbewijs bij hebben gekregen. Ook mogen ze van mij om de 5 jaar verplicht een opfris cursus invoeren en mensen ouder dan 70 van de weg halen.
quote:
Geef elkaar gewoon de ruimte...
Mensen gunnen elkaar gewoon geen centimeter asfalt.
pi_51423228
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 16:44 schreef BobbyB het volgende:

Nou, ik zie inderdaad mensen rond rijden waarvan ik me afvraag waar die hun rijbewijs bij hebben gekregen.
2 pakes boter
Don't blame me, it's a hardware problem
pi_51423918
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 16:44 schreef BobbyB het volgende:

Mensen gunnen elkaar gewoon geen centimeter asfalt.
iedereen in nederland denkt die ie de weg bezit!

geef ze eens ongelijk met het geld wat ze betalen
  vrijdag 13 juli 2007 @ 16:50:59 #187
41860 rollator_GSI
Zastava GTI-killer
pi_51435227
vrachtwagenchauffeurs zijn lompe boeren,te belazard om te schakelen dus rijden ze maar door als ze voorrang moeten geven.

ze hebben zoiets als ik ben groot en jij bent klein dus je kijkt maar uit.

ik ben een keer bijna geplet door zo'n lompe boer,we reden op een tweebaans weg in de file,we reden stapvoets,die lul besloot om een baantje op te schuiven terwijl ik naast hem reed.
het scheelde maar een paar millimeter of ik zat klem tussen vangrail en die lompe leo.

toeteren en seinen daarna hielp niet want die pisvlek zag of hoorde niks,heb die firma gebeld en gevraagd of ze blinde mensen in dienst hadden,ze zouden de desbetreffende persoon waarschuwen zeiden ze.

je mag toch verwachten dat mensen die voor hun beroep op de weg zitten voldoende ervaring hebben en zat hebben gezien om te weten dat ze met een moordwapen rond rijden.
een beetje vreemd ,maar wel lekker !!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')