De rest gelezen had ik al wijneus. Als jij kon lezen had je dat ook al gezien.quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:49 schreef rival het volgende:
[..]
als je kon lezen had je beter geweten dan wat je nu zegt!
dus wees niet zo lui en lees de rest van het topic ook voordat je zelf iedereen over 1 kam gaat scheren
dan zou je weten dat wij niet alle chauffeurs over 1 kam scheren maar hier gewoon klagen over waar dit topic over gaat!quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:04 schreef Toitle het volgende:
[..]
De rest gelezen had ik al wijneus. Als jij kon lezen had je dat ook al gezien.
Zoals rival al zegt: verspilde moeite om hierop te reageren...quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:57 schreef Toitle het volgende:
[..]
Goed van jou joh, is natuurlijk niet lang geleden nog en er is ondertussen niets veranderd.
en toch heb ik nog 1 poging gewaagdquote:Op woensdag 11 juli 2007 14:06 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Zoals rival al zegt: verspilde moeite om hierop te reageren...
Same here.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:02 schreef rival het volgende:
[..]
iemand legt iets uit dan reageer je zo
hij geeft toch juist aan dat......... ach laat ook maar, verspilde moeite!
quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:13 schreef Toitle het volgende:
Gaat niet meer over topic dit mafkezen, jammer hoor.
Als jullie nog een gesprek ergens anders over willen, open dan een ander topic, roep ik mn zoontje van 2 even, als hij langzaam praat snappen julie hem misschien.
De tachograaf staat afgesteld op 87 geijkte kilometers geloof ik.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:01 schreef rival het volgende:
[..]
4000 dus, oke, dan maakt die 50 nog minder verschil(kneus)
en je kan niet 50 km minder rijden op een dag, want die auto voor je rijd 80. wat ook jouw max zou moeten zijn! dus daar bereken je alles op. dat je daar 80 rijd.
dus als je 80 blijft rijden heb je geen 50 kilometer minder maar speel je quitte als het ware!
lieverd, we hebben je genoeg tekst gegeven de afgelopen reacties om op te reageren!quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:20 schreef Toitle het volgende:
Smiley's gebruiken lukt dan nog wel, natuurlijk, net aan.
Verlaag me niet verder tot dit niveau, heb geen snorkel les gehad.
End.
och jee. komen de verhalen van "mag niet van polisieee" weer..quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:01 schreef rival het volgende:
[..]
4000 dus, oke, dan maakt die 50 nog minder verschil(kneus)
en je kan niet 50 km minder rijden op een dag, want die auto voor je rijd 80. wat ook jouw max zou moeten zijn! dus daar bereken je alles op. dat je daar 80 rijd.
dus als je 80 blijft rijden heb je geen 50 kilometer minder maar speel je quitte als het ware!
jullie berekenen het steeds met 5 km harder! maar je bent niet 5 km per uur sneller! want je bent maar 10 seconde sneller dan zit er weer een vrachtwagen voor je die wel 80 rijdquote:Op woensdag 11 juli 2007 14:37 schreef Devilnl het volgende:
[..]
och jee. komen de verhalen van "mag niet van polisieee" weer..
en je denk niet dat een vrachtauto langzamer dan 80 kan rijden ofzo?
sommigen zjin niet zo sterk. en met volle lading. en tegen wind.. halen ze soms de 80 net/net niet..
Dusss..
en dat dit.. 4000 dus, oke, dan maakt die 50 nog minder verschil (kneus)
Die chauffeur moet al overal 80 kunnen rijden. omdat in 1week tehalen (5dagen.. 10uur perdag)
doet ie dat met net "5km" harder.. komt ie op 4350 zoals we zeiden.. juistttt.. maar goed.. je wil het gewoon niet snappen.
want jij bent automobilist. en vrachtauto chauffeurs doen alles fout in jou ogen..
ook het inhalen waneer dat niet mag.. uhu.. jij rijd ook altijd 120 precies.. nooit sneller.. (liefst zelfs 110 zodat je lekker irritant kunt zijn)
ik rij ALTIJD te hard!quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:37 schreef Devilnl het volgende:
jij rijd ook altijd 120 precies.. nooit sneller.. (liefst zelfs 110 zodat je lekker irritant kunt zijn)
Helaas, helaas. In de praktijk gaat het ietsje anders. Mensen zijn dusdanig op zichzelf gericht dat voorrang krijgen er niet in zit.quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:19 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja idd, ik heb altijd geleerd dat je voorrang hoort te KRIJGEN en niet hoort te NEMEN. Dat is basiskennis voor het behalen van het rijbewijs...
Nee, als je namelijk goed gelezen had , uik ben overgegaan op een brandstofverslindende maatregel: ik heb het gas los gelaten en ben achter die zelfbenoemde eigenaar van de A1 ingevoegd. En je wilt niet weten wat je verbruiksmeter zegt als je van 75 weer naar 85 gaat.quote:
Nee, maar daarom wil ik nog wel zo zuinig mogelijk rijden.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
En moet jij die brandstof zelf betalen dan?
quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, maar daarom wil ik nog wel zo zuinig mogelijk rijden.
Je snapt het niet! Hoe meer je verbruikt, hoe meer zegeltjes je krijgt!quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, maar daarom wil ik nog wel zo zuinig mogelijk rijden.
Die herhaling doen we omdat jij te lui bent het hele topic door te lezen. Dingen waar jij mee kwam waren ook al lang gezegd namelijk.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:01 schreef Toitle het volgende:
[..]
Jij bent echt easy zeg '' dat zegt genoeg over jou''. De helft van de tijd zijn jullie aan het ''quoten'' of val je in de herhaling.
Loop dan ook niet te zeiken dat we allemaal alleen maar op vrachtwagen chauffeurs lopen te kankeren. Bestuurders van andere voertuigen doen ook genoeg foute dingen, maar daar gaat het topic niet over zoals ook al 20 keer gezegd is.quote:idd motorfietsen boeit me niet dus wat je daar doet![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:01 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je snapt het niet! Hoe meer je verbruikt, hoe meer zegeltjes je krijgt!
En dat is toch wel een handdoek of twee in de Shell shop op het eind van het jaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |