abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 juli 2007 @ 21:27:56 #76
16454 eNaSnI
Zie signature
pi_51270930
quote:
Op zondag 8 juli 2007 21:16 schreef Geerd het volgende:
Eigenlijk zou het verplicht moeten zijn voor iedereen die B wil halen om week lang met een vrachtwagen chauffeur mee te rijden.
En dan ook meteen even andersom
<a href="http://www.google.nl/search?q=utfs" rel="nofollow" target="_blank">UTFS!!</a>
pi_51272390
quote:
Op zondag 8 juli 2007 21:27 schreef eNaSnI het volgende:

[..]

En dan ook meteen even andersom
Wat dan kun je zelf niet schakelen ofzo?
Ik zwaai naar dieren.
  maandag 9 juli 2007 @ 00:33:21 #78
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_51277869
En dan zit de weg nog vol met van die wonderpolen. Je weet wel, die lui die "alles beter en goedkoper kunnen" da Nederlanders. Diploma's en certificeringen hebben ze niet nodig. Wel nog te stom om uit hun ogen te kijken terwijl ze de wet aan hun laars lappen.

Kutpolen
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  maandag 9 juli 2007 @ 01:28:18 #79
25079 Devilnl
The bigger the better!
pi_51279059
quote:
Op maandag 9 juli 2007 00:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
En dan zit de weg nog vol met van die wonderpolen. Je weet wel, die lui die "alles beter en goedkoper kunnen" da Nederlanders. Diploma's en certificeringen hebben ze niet nodig. Wel nog te stom om uit hun ogen te kijken terwijl ze de wet aan hun laars lappen.

Kutpolen
Daar zijn de meeste bedrijven al aardig van afgestapt hoor
(motor swaps etc.. you know!)
pi_51279143
quote:
Op maandag 9 juli 2007 00:33 schreef vogeltjesdans het volgende:

Kutpolen
Gelukig jatten die lui alles wat los en vast zit.Paar verhalen die de ronde doen over die "fijne" Oostblok-collega's in dienst bij Nederlandse bedrijven:

- Trailer gaat vrijdag op aluminium wielen naar Polen en komt met stanbdaard wielen terug.

- Oostblokker krijgt een MAN TGA mee. Na het weekend krijgt hij pech. De mpnteur die er bij kwam keek toch raar uit zijn ogen toen hij de cabine kantelde en daar een oud blok van een MAN F2000 Commander aan trof. Hadden ze even in het weekend een blok overgezet.

- Bulktrailers waar ineens de slangen en de losbocht van verdwenen zijn.

Dus die zijn binnenkort wel weer weg.
  maandag 9 juli 2007 @ 11:35:33 #81
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_51285187
Transportbedrijf Vos leverde veel aan DSM. Totdat Vos polen in dienst begon te nemen. Toen zei DSM "die polen hebben geen benodigde papieren, dus niet meer doen he Vos". Vos bleef echter polen op de vrachtwagen zetten. Toen zei DSM "geen papieren geen werk" en nu mag Vos niet meer werken voor DSM
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_51285688
..

[ Bericht 99% gewijzigd door rival op 09-07-2007 11:50:31 ]
pi_51291578
quote:
Op maandag 9 juli 2007 11:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
Transportbedrijf Vos leverde veel aan DSM. Totdat Vos polen in dienst begon te nemen. Toen zei DSM "die polen hebben geen benodigde papieren, dus niet meer doen he Vos". Vos bleef echter polen op de vrachtwagen zetten. Toen zei DSM "geen papieren geen werk" en nu mag Vos niet meer werken voor DSM
Niet alleen bij DSM is Vos niet meer welkom. Een vriend van mij werkt ook bij een trnapsortbedrijf dat met bulkauto's rijdt en sinds Vos Polen in dienst heeft hebben ze er heel veel werk bij gekregen.

Het gaat niet voor niets slecht met Vos.
pi_51291683
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 15:35 schreef Demellie het volgende:

[..]

verbreding?! Maak maar een complete rijstrook alleen voor vrachtwagens en bussen (vangrails aan beiden kanten)... what can go wrong?!
En hoe regel je dan de afslagen ?
Sic iubeo, sic volo, et sit pro ratione voluntas mea.
pi_51292281
Ik stem voor een "vrachwagenchauffeurentopic" zodat iedereen ook een keer DIE kant van de verhalen kan lezen.
  maandag 9 juli 2007 @ 15:12:36 #86
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_51292386
Dat is er, in PTA ergens.
pi_51293235
quote:
Op maandag 9 juli 2007 14:49 schreef Jodocus1 het volgende:

[..]

En hoe regel je dan de afslagen ?
ik zei ook niet dat het een waterdicht plan was
Don't blame me, it's a hardware problem
pi_51293800
quote:
Op maandag 9 juli 2007 15:08 schreef Battle_Bunny het volgende:
Ik stem voor een "vrachwagenchauffeurentopic" zodat iedereen ook een keer DIE kant van de verhalen kan lezen.
Nee, dat kan niet, want we zijn allemaal analfbeten die al rokend en kofiiezettend zich een weg banen over de wegen. Slingerend uiteraard, want natuurlijk moet er af en toe ook even gekeken worden naar die playmate van de maand die in haar blote doos de achterwand van de cabine siert. Verder moeten we ook nog even de laatste cd van Hnk Wijngaard in de cdspeler stoppen en daarnaast moeten we nog even bellen, onderwijl we de vrachtwagen vanaf de linkerbaan zo voor die luxewagen langs knallen teneinde de uitvoegstrook naar het pompstation te bereiken want het is weer tijd voor een balletje mayo. Die behaarde bierbuik onder dat te korte hempje moet wel in shape blijven natuurlijk.

Want ja, zo zijn alle vrachtwagenchauffeurs. Allemaal te dom om te schijten.

pi_51294522
waar de fuck slaat die topic naam nou weer op...
weet je hoe fucking irritant die personenautomobilisten zijn?? nou geloof die kunnen gvd echt geen auto rijden.. zitten ff een paar maandjes op les en roepen kijk mij, ik kan auto rijden... denk dus wel dat iemand die dat voor z'n beroep doet er dus ff heel wat meer verstand van heeft.. en het ergste is nog als je es op die fiets gaat, je krijgt nergens fucking voorang en als je het wel neemt en zo'n auto vollop op de remmen moet omdat ie te hard rijd, begint ie vervolgens weer te kankeren en heb je weer een knokpartij midden op de weg..
pi_51294914
je moeder is een vrachtwagenchauffeur haeuhauehauaheuaeuaheuaheh fafsdfasDFD
pi_51295146
quote:
Op maandag 9 juli 2007 16:26 schreef Sok41 het volgende:
je moeder is een vrachtwagenchauffeur haeuhauehauaheuaeuaheuaheh fafsdfasDFD
neej me pa wel mongool..
  maandag 9 juli 2007 @ 16:33:55 #92
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_51295220
quote:
Op maandag 9 juli 2007 01:28 schreef Devilnl het volgende:

[..]

Daar zijn de meeste bedrijven al aardig van afgestapt hoor
(motor swaps etc.. you know!)

Er rijden momenteel nog maar 2500 van die pleurispolen rond in Nederland. En in Polen zelf komen ze er momenteel 30000 te kort, dus dat lost zichzelf wel weer op.
pi_51295542
quote:
Op maandag 9 juli 2007 16:32 schreef stonecoldcrazy het volgende:

[..]

neej me pa wel mongool..
Haha, ja ik postte alleen even op hetzelfde niveau van dit topic
  maandag 9 juli 2007 @ 16:56:09 #94
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_51296120
kostte zeker niet veel moeite.
  maandag 9 juli 2007 @ 16:58:47 #95
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_51296232
quote:
Op maandag 9 juli 2007 16:33 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Er rijden momenteel nog maar 2500 van die pleurispolen rond in Nederland. En in Polen zelf komen ze er momenteel 30000 te kort, dus dat lost zichzelf wel weer op.
Helaas verdienen die pleurispolen hier toch nog steeds meer dan bij hun in de rimboe?
pi_51296234
quote:
Op maandag 9 juli 2007 16:56 schreef TheThirdMark het volgende:
kostte zeker niet veel moeite.
Och jee !
pi_51297497
Er is er weer één gekanteld op de A15, hoe verrassend en dat terwijl er een mooie dure Betuwe route naast ligt waar mensen hun huizen voor uitgezet zijn... jammer dat ie niet gebruikt wordt.

Zal wel weer de zoveelste achterlijke debiel zijn die zonodig moest inhalen en een ruk aan zijn stuur gaf omdat er toch nog een autootje naast reed.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_51297677
quote:
Op maandag 9 juli 2007 17:31 schreef BobbyB het volgende:
Er is er weer één gekanteld op de A15, hoe verrassend en dat terwijl er een mooie dure Betuwe route naast ligt waar mensen hun huizen voor uitgezet zijn... jammer dat ie niet gebruikt wordt.

Zal wel weer de zoveelste achterlijke debiel zijn die zonodig moest inhalen en een ruk aan zijn stuur gaf omdat er toch nog een autootje naast reed.
Ik denk het ook, het is allemaal tuig. Laat ze maar mooi stoppen met werken.Daar heeft iedereen profijt van.

Kortizchtig zijn is leuk, maar jij hebt een betonnen plaat voor je kop, kneus.
pi_51297931
quote:
Op maandag 9 juli 2007 17:38 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Ik denk het ook, het is allemaal tuig. Laat ze maar mooi stoppen met werken.Daar heeft iedereen profijt van.

Kortizchtig zijn is leuk, maar jij hebt een betonnen plaat voor je kop, kneus.
Ik zie het anders bijna dagelijks gebeuren. Vrachtwagen rijdt achter collega, hij wil inhalen, maar kan niet, rijdt vervolgens bijna boven op collega en geeft vervolgens een flinke ruk aan het stuur zodat ie kan inhalen.

Ik snap overigens niet waarom jij iedere opmerking over vrachtwagen chauffeurs meteen persoonlijk opvat en er meteen zo heetgebakerd er op reageert (Ik wil niet eens weten hoe jij je agressie in je truckje uit, hopelijk niet zo erg als hier). Als iemand loopt te zeiken over automobilisten ga ik daar toch ook niet op zo'n manier op in? Voel je je aangesproken of zo?

Ik zeg ook verder helemaal nergens dat ze moeten stoppen met werken of dat het allemaal tuig is (ff topic doorlezen met mijn posts?), ik zeg alleen dat ze eens moeten leren rijden, de meesten dan. Dat jij je blijkbaar aangesproken voelt snap ik echt niet tenzij je je natuurlijk ergens van bewust bent...
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  maandag 9 juli 2007 @ 18:07:57 #100
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_51298404
quote:
Op maandag 9 juli 2007 17:38 schreef RealZeus het volgende:
Eensch!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')