1 reden: een versgetapt biertjequote:Op donderdag 5 juli 2007 04:55 schreef opgebaarde het volgende:
hehe waarom naar buiten gaan als je ook de hele avond kan fokken en msn-en met je virtuele maatjes, n00b :L
Goede reden!quote:Op donderdag 5 juli 2007 05:23 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
1 reden: een versgetapt biertje
en kom nu met met die beertender flauwekul aanzeiken![]()
zoek je ruzie?quote:Op donderdag 5 juli 2007 05:23 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
en kom nu met met die beertender flauwekul aanzeiken![]()
Ik woon op mezelfquote:Op donderdag 5 juli 2007 09:43 schreef Apfel. het volgende:
verkapt ik-mag-in-de-vakantie-laat-opblijven topic
Een beetje fietser die goed met zijn versnellingen om kan gaan haalt zo de 30 als cruise-snelheidquote:Op donderdag 5 juli 2007 10:38 schreef pony_pak het volgende:
joh, dus je reed gemiddeld 28 km/u? Doe je goed hoor...
Wat een kut topic zeg huilie!quote:Op donderdag 5 juli 2007 03:26 schreef CodeCaster het volgende:
Ik lust graag een biertje.
Zo ging ik ook vanavond weer lekker op de fiets naar de kroeg in het dorp waar ik voorheen woonde, want daar zaten m'n vrienden ook. Lekker fietsen, mooie blauwe lucht, paar wolkjes. Zeven kilometer in 16 minuten, lekker tempo als je de verkeerslichten meerekent.
Nou, fijn bier gedronken, lekker geouwehoerd over bier, vrouwen en vlees (ja iets met kogelbiefstuk en iets met vet dat binnenin zat, oognogwat). Enfin, de klok sloeg drie, de kroeg ging dicht, en ik mocht gaan fietsen.
Zeven kilometer terug. Door de zeikregen. Ik kan u vertellen, ik ben tot op het bot nat! Dus mijn vlees is niks meer waard.
Klacht: regen.
Samenvatting: regen, ik ben nat.
quote:Op donderdag 5 juli 2007 03:26 schreef CodeCaster het volgende:
Ik lust graag een biertje.
Zo ging ik ook vanavond weer lekker op de fiets naar de kroeg in het dorp waar ik voorheen woonde, want daar zaten m'n vrienden ook. Lekker fietsen, mooie blauwe lucht, paar wolkjes. Zeven kilometer in 16 minuten, lekker tempo als je de verkeerslichten meerekent.
Nou, fijn bier gedronken, lekker geouwehoerd over bier, vrouwen en vlees (ja iets met kogelbiefstuk en iets met vet dat binnenin zat, oognogwat). Enfin, de klok sloeg drie, de kroeg ging dicht, en ik mocht gaan fietsen.
Zeven kilometer terug. Door de zeikregen. Ik kan u vertellen, ik ben tot op het bot nat! Dus mijn vlees is niks meer waard.
Klacht: regen.
Samenvatting: regen, ik ben nat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |