Greetz Juul
Ik denk dat Sabien zeker Karin gaat nomineren en andersom!
Dan hoop ik maar dat de overige bewoners Mona nomineren, want die verziekt echt de sfeer daaro
Al is het alleen maar met dat kattengejank van haar, dan is dat geplingel van Ruud nog MOOI!
ben ik het helemaal mee eens. Ik ach me slap om Karin. Die heeft af en toe een melige bui en Bianca doet dan lekker mee. Dat mag ik wel. Ik verdenk Sab_ieni_mieni nog steeds van een groot gebrek aan humor.
---------------------------
Als je kan lachen om je eigen beperkingen zie je pas hoe serieus de wereld is.
Behalve dit kleine min puntje,vindt ik Karin TOP.
[Dit bericht is gewijzigd door bibi (Datum 11 Oktober 1999).]
Ach, ik keur het zeker af wat Karin doet, maar daarvan krijgt ze nog wel de gevolgen op haar nek.
Dat moge duidelijk zijn, zoals ze zaten te fucken tegen Karin vind ik niet eerlijk. Iedereen doet daar gek, dat is je enige redding, je hoeft niet te werken dus wat is het probleem (naast voedsel klaarmaken, koken, schoonmaken, maar laten we eerlijk zijn: dat moeten we allemaal NAAST ons normale werk!) Ik bedoel kijk maar hoe Ruud achter Bianca aan rent (vind ik geweldig echt waar, dus Bianca is ook weer wat in mn aanzien gestegen, ik lig plat als ik die twee zie rennen) Anyway, ik vind het belachelijk zoals die mona en sabine tegen Karin doen (Karin is overigens ook niet netjes met Maurice, maar dat vind ik wel coolio Ik hoop in ieder geval dat de twee heksen van Almere er snel uit liggen, staat Bart ook lekker droog
) (Staar ie nu ook, maar dan is ie 100% doosloos)
Grtz,
MiRR0RMaN.
maar even over de topic. ik vind het heel cool dat karin dat jonge blaadje gewoon plukt! en ik hoor werkelijk niemand over het vriendinnetje van maurice!!!!!
(mag wel snel worden bijgewerkt)
karin en bianca dat wordt de strijd staat al bekend trouwens dat een van de 2 eruit gaat..
maurice mag ook opflikkeren net zo zielig als al die gasten die mona kiezen..
Jullie kennen haar helemaal niet en zoals je ziet kunnen brabanders en amsterdammers het goed met elkaar vinden het overige zielige nederland (vooral rotte dam) laat de bom er maar op vallen.
MONA RULEZ net als SABINE RUUD WILLEM en (jammer genoeg) BART...
weg met schijheilig nederland zowel jullie als b.k.m oprotte ermee}:0
Wij kunnen het ook niet helpen dat je familie van haar bent
Overigens vind ik wel dat Karin op mag rotten met haar kinderachtige pleuris gedrag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |