abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 oktober 1999 @ 10:32:00 #1
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_198920
<null>
No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
  maandag 11 oktober 1999 @ 10:38:00 #2
568 Juul
Is gewoon lief
pi_198921
Ehhhh Jay ?
<null> ?
ben van jou toch wel iets scherpere teksten gewend

Greetz Juul

The Bitch is Back!
  maandag 11 oktober 1999 @ 10:40:00 #3
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_198922
sorry, ik had niks te zeggen.. alleen de oude thread begon een beetje lang te worden ;-)
No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
  maandag 11 oktober 1999 @ 11:34:00 #4
627 Willy
Koekenbakker
pi_198923
Heeft iemand op de streams al iets geziez van de relatie of laat V daar niets van zien?
The only thing we have to fear is FEAR itself
  maandag 11 oktober 1999 @ 11:35:00 #5
262 Re
Kiss & Swallow
pi_198924
wie heeft er van dit accefietje nou het meest geprofiteert?... ik denk Bianca omdat zij dit lekker heeft lopen stoken zodat en Karin en Sabientje meer stemmen kunnen krijgen waardoor ze zelf buiten schot blijft... of zou het gewoon geen flikker uitmaken
ik denk dat er nu 6 mensen op de nominatie lijst komen alleen willem en ruud niet
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_198925
Mona is de enige echte! Zij loopt te stoken en olie op het vuur te gooien. Nu ze openlijk partij heeft gekozen en zich aan de kant van Sabine schaart laat ze merken dat ze een schaap is. Wat Mona nog niet weet is dat Sabine degene was die bij binnenkomst aangaf de'nieuweling' als eerste te nomineren.

I'm not enough man to be a perfect man but I'm man enough.

pi_198926
Mona loopt inderdaad te stoken, maar volgens mij heeft Sabine gisteren de kant van Mona gekozen en niet andersom!
Mona had last van Karin, Sabine was het met haar eens.

Ik denk dat Sabien zeker Karin gaat nomineren en andersom!

Dan hoop ik maar dat de overige bewoners Mona nomineren, want die verziekt echt de sfeer daaro

Al is het alleen maar met dat kattengejank van haar, dan is dat geplingel van Ruud nog MOOI!

Kapot is leuker
pi_198927
Karin op 1. De enige met humor. De grap s'avonds om 1 seconde in bed te gaan liggen omdat Mona dat wilde was geniaal. net als de opmerking: moet je vroeg op dan?? Ben ik de enige die humor belangrijker vind dan leuk wiegende borstjes en vlechtjes???
op een ouwe fiets.....
pi_198928
Top! flits,

ben ik het helemaal mee eens. Ik ach me slap om Karin. Die heeft af en toe een melige bui en Bianca doet dan lekker mee. Dat mag ik wel. Ik verdenk Sab_ieni_mieni nog steeds van een groot gebrek aan humor.

---------------------------
Als je kan lachen om je eigen beperkingen zie je pas hoe serieus de wereld is.

I'm not enough man to be a perfect man but I'm man enough.

pi_198929
Ik las net dat Karin bij het toetreden vanhet bb huis had gezegt dat een evt elatie in het bb huis niet hoefde te betekenen dat er een einde aan haar huwelijk hoefde te komen.Het zou je vrouw/moeder maar zijn die daar op tv een of andere gozer zit te versieren.

Behalve dit kleine min puntje,vindt ik Karin TOP.

[Dit bericht is gewijzigd door bibi (Datum 11 Oktober 1999).]

pi_198930
Laten we lust en liefde nu niet verwarren. Als ik wordt opgesloten met iemand met een lekker lijf, krijg ik het waarschijnlijk ook heet na drie weken (of minder?)
pi_198931
Okee, volgens ons zit het zo: Karin denkt dat ze zich, eenmaal thuis, wel uit dat akkefietje met Maurice lult.
- "Het stelde niks voor, joh. Ik was mezelf niet, ik wist niet wat ik deed en ik raakte helemaal uit balans door dat isolement."
- "Het zag er anders behoorlijk gezellig uit, Karin."
- "Het was een HEL, Peter!" (Laten we even aannemen dat haar man Peter heet) "Het was de hel op aarde!"
- "Maar Karin, die minnaar van je was twee jaar ouder dan Pim!"
- "Pim?"
- "Je oudste zoon, Karin."
- "Oh, Pim."
- "Ja, Pim. Die momenteel in de gesloten afdeling van Bosch & Duin woont. Die Pim bedoel ik, Karin."

Een schizofreen is nooit alleen
pi_198932
*lol*

Ach, ik keur het zeker af wat Karin doet, maar daarvan krijgt ze nog wel de gevolgen op haar nek.

pi_198933
SABINE EN MONA ZUIGEN!!!!

Dat moge duidelijk zijn, zoals ze zaten te fucken tegen Karin vind ik niet eerlijk. Iedereen doet daar gek, dat is je enige redding, je hoeft niet te werken dus wat is het probleem (naast voedsel klaarmaken, koken, schoonmaken, maar laten we eerlijk zijn: dat moeten we allemaal NAAST ons normale werk!) Ik bedoel kijk maar hoe Ruud achter Bianca aan rent (vind ik geweldig echt waar, dus Bianca is ook weer wat in mn aanzien gestegen, ik lig plat als ik die twee zie rennen) Anyway, ik vind het belachelijk zoals die mona en sabine tegen Karin doen (Karin is overigens ook niet netjes met Maurice, maar dat vind ik wel coolio Ik hoop in ieder geval dat de twee heksen van Almere er snel uit liggen, staat Bart ook lekker droog ) (Staar ie nu ook, maar dan is ie 100% doosloos)

Grtz,

MiRR0RMaN.

pi_198934
En wederom ben ik het eens met MiRRoRMaN. Da's wel erg vaak zo. Maar inderdaad. Ruud en Bianca's wel geinig, dat 'gesjees' enzow... En "100% doosloos" vind ik eigenlijk toch wel 1 van de mooiste uitdrukkingen van de laatste tijd...
pi_198935
als sabine uit dat huis komt, gaat ze ontzettend genieten van het feit dat ze bekende nederlandse is, en van het feit dat heel veel mannen haar een lekker ding vinden. er is nog maar 1 manier om dat ENORME ego in te dammen: zo snel mogelijk het huis uit gooien die muts, en registreren als domste schaap van het millennium (samen met daphne natuurlijk)
pi_198936
Daphne & Sabine gaan samen de buis op met het programma "De Gebreide Mutsen", waarna Sabine binnen de kortste keren een cocaïneverslaving opdoet in de wandelgangen van VOO (Rolf W. helpt haar wel op weg) en Daphne zich genoodzaakt ziet van een flat te springen. Hallelujah!
Een schizofreen is nooit alleen
pi_198937
volgens mij werken jullie écht bij veronica, want vooral dat eerste zou mij níets verbazen!

maar even over de topic. ik vind het heel cool dat karin dat jonge blaadje gewoon plukt! en ik hoor werkelijk niemand over het vriendinnetje van maurice!!!!!

pi_198938
Vriendinnetje? Dat was toch z'n oma?
pi_198939
Karin is een engel! zie: http://gtkgo.netpedia.net/karin/

(mag wel snel worden bijgewerkt)

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_198940
Weet je wat ik gewoon niet snap ??
Zit Saabje een beetje onder het eten koken te zeiken over dat je eerlijk en open moet zijn, maar ondertussen wel over Karin te roddelen
Nou daar kan ik mij dus echt ZEIKNIJDIG
over maken. Zullen we by the way eens een zooi
tís blond en.... en dat dan dan op Saabje slaat ?? bv'tje: t'is Sabine(BLOND) en gaat naar de kapper, zegt de kapper: hoe wou u het hebben? zegt Sabine: ja. WAT JA, zegt de kapper. Ja Kapper
pi_198941
Het wordt daar wel gezellig zeg:
- Bart en Sabine
- Maurice en Karin
en het zou me ook niks verbazen als Willem en Ruud nog een Gay-relatie beginnen.
Dan blijven alleen Mona} en Bianca over maar die zijn toch als eerste er weer uit dus dan staat niemand elkaar meer in de weg.
Proud to be a scout
pi_198942
ik hoop dat iedereen die mona nomineerd ter plekke dood valt.. alleen maar omdat ze als laatste is binnengekomen hoeft ze echt niet als eerste weg.. en dion ur fucking sad!!!!

karin en bianca dat wordt de strijd staat al bekend trouwens dat een van de 2 eruit gaat..
maurice mag ook opflikkeren net zo zielig als al die gasten die mona kiezen..
Jullie kennen haar helemaal niet en zoals je ziet kunnen brabanders en amsterdammers het goed met elkaar vinden het overige zielige nederland (vooral rotte dam) laat de bom er maar op vallen.

MONA RULEZ net als SABINE RUUD WILLEM en (jammer genoeg) BART...

weg met schijheilig nederland zowel jullie als b.k.m oprotte ermee}:0

maandag 11 oktober 1999 @ 22:10:00 #24
835 Mars
Stilt stevige trek
pi_198943
Vielen de tuinboontjes wat zwaar?
pi_198944
Linsey, Zie je nou wel iedere keer wanneer Mona wordt afgekraakt neem je het voor haar op. Alleen je doet het te nadrukkelijk en te opvallend!

Wij kunnen het ook niet helpen dat je familie van haar bent

Overigens vind ik wel dat Karin op mag rotten met haar kinderachtige pleuris gedrag.

Begin bij het begin en eindig nooit!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')