Puicke foto's ?quote:
quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:40 schreef ericajax het volgende:
zo maar eens even richting onze hoofdstad
Rotterdamquote:
Ja, ga naar Amerikaquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:43 schreef Liefste. het volgende:
Ik heb zin om de bus te pakken en op avontuur te gaan![]()
. Iemand nog suggesties?
Zonnen ook echtquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:43 schreef Borkydude het volgende:
Men neme een sixpack Hertog Jan, zette het vriendinnetje op het balkon naar, alvorens daar zelf ook te gaan liggen zonnen
*jeej*quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..
quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:48 schreef liiszle het volgende:
[..]
*jeej*Ik dacht, ik zeg maar niks, anders heb ik het weer gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik ben het wel met je eens![]()
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Ligt in Drenthe schatquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:49 schreef Liefste. het volgende:
[..]
Dat kan niet met de bus joh mallie!
ORLY ?quote:
ochquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik dacht, ik zeg maar niks, anders heb ik het weer gedaan
Maar ik ben het wel met je eens![]()
![]()
spaans mondeling voldoendequote:Op donderdag 5 juli 2007 13:49 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Jordy is best wel impulsief soms jaMaar ik zeg geen nee tegen HJ
Dit is vriendinnetje btw![]()
Heeft Jordy een vriendinnetje ?quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:49 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Jordy is best wel impulsief soms jaMaar ik zeg geen nee tegen HJ
Dit is vriendinnetje btw![]()
Drenthe dacht ikquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:49 schreef Liefste. het volgende:
[..]
Limburg toch? Daar is zo'n Center Parcs dacht ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |