Ik kom wel als er iets gepland word (lees ik kom als ik niet dronken op het veld lig)quote:
Als het niet is tijdens een optreden wat ik graag wil zien ben ik er ook wel bij hoorquote:Op maandag 9 juli 2007 20:32 schreef -skippybal- het volgende:
Gaan we nog een falende nachtelijke cheap-ass bier FOK!-meet houden dan?
Tijdens Manu Chao dan maar?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:20 schreef Ceased2Be het volgende:
Als het niet is tijdens een optreden wat ik graag wil zien ben ik er ook wel bij hoor
En dan een paar dagen later Gogol Bordello op het hoofdpodium... Dat wordt (voor mij) een nog groter drankfestijn dan Manu Chao....quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:39 schreef Ceased2Be het volgende:
Manu Chao zorgde er tijdens lowlands ook al voor dat ik veel bier ging drinken...
Ja een bordjequote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:07 schreef MaJo het volgende:
Ik denk dat afspraken als 'je herkent me wel aan raar haar' niet echt gaan werken, er lopen daar tienduizenden mensen rondAls je echt een meet wil organiseren zul je met een specifieke tijd/plaats moeten komen en net als Roelio vorig jaar iets maken dat herkenbaar is voor iedereen, een fok bord ofzo.
Op zich ben ik wel in voor een meet, als er inderdaad maar geen toffe optredens in die tijd staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |