als je ouders in god geloofde was je nu net zo'n geiten wollen sok al topic starter is, zonder eigen mening.quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:41 schreef aerodynamic het volgende:
atheïsten ftw
wij raiden jullie kerk, smelten jullie goud om in klompen en dansen erin
en mijn ouders bepaalden dit voor mij, waar ik uiteindelijk ook best wel blij om ben.
Jij, beste vriend, moet leren lezen en minder de amateurpsycholoog uithangen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:43 schreef el_visionero het volgende:
Wacht even....de klacht is dat atheisten respectloos zijn.
En dan zeg jij : ze zijn..geïndoctrineerd, zielig en pijnlijk
Wacht even hoor. Dat is niet respectloos? Ik vind 'kutatheisten' een stuk minder erg dan 'zielige pijnlijke geindoctrineerde respectloze atheisten'.
Vind je ook niet? Want bij kutatheisten weet je dat het een grondeloze uiting is van iemand, waarschijnlijk iemand die niet bijster intelligent is en/of erg jong. Een puber.
De opmerkingen die jij maakt snijden veel meer, zijn veel stigmatiserender en discriminerender dan het kut- voorvoegsel waar jij je blijkbaar aan ergert.
Kortom : Begin bij jezelf, jouw soort mensen geeft gelovigen een slechte naam. Je straalt uit dat je een laag zelfbewustzijn hebt, geen zelfvertrouwen (Waarom zou je je anders in hemelsnaam druk maken om wat anderen over je geloof zeggen, laat staan er op een kansloze plek als Fok! een topic over openen) en.....geen respect voor anderen.
Veel verder dan dit komen ze vaak niet.quote:geloof![]()
Ik heb geen eigen mening?quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:47 schreef roburt het volgende:
[..]
als je ouders in god geloofde was je nu net zo'n geiten wollen sok al topic starter is, zonder eigen mening.![]()
Aansteller. Als ik gelovig was zou ik geen klaagtopics maken, maar in m'n vuistjes gniffelen dat iedereen behalve ik naar de hel gaat. Waarom nog klagen als je weet dat God het allemaal zo bedoeld heeft.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:57 schreef koningdavid het volgende:
Wat is atheïsme toch een vreselijk respectloze levensbeschouwing. Althans, als je naar veel van de volgelingen kijkt.
Gelovigen worden steevast 'dom' genoemd. Geestelijke schriften, die toch ook de wetenschappers en historici aardig wat info heeft bezorgd, zijn sprookjesboeke. Andersgelovigen zijn gristenhonden of kutmoslims en kerken worden het mooist gevonden als ze branden.
Dat is zo ongeveer het beeld dat je krijgt als je hier een topic over het geloof bekijkt. En ik zie de respectloosheid niet alleen op Fok trouwens, in Nederland zijn er nou eenmaal erg veel geïndoctrineerde atheïsten waarvan de kennis over religie niet verder gaat dan het schetsen van karikaturen.
Zielig en pijnlijk.
KLACHT: respectloze atheïsten.![]()
als je al van je 5e van je ouders hoort dat god je vader is met alle onzin die er bij komt kijken weet je gewoon niet beter.quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:53 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik heb geen eigen mening?
Leg uit.
Ik draag ook geen geitenwollen sokken trouwens. Jammer voor je.
Waar haal je de arrogantie vandaan om dit te zeggen? Jij weet hoe ik ben opgevoed?quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:57 schreef roburt het volgende:
[..]
als je al van je 5e van je ouders hoort dat god je vader is met alle onzin die er bij komt kijken weet je gewoon niet beter.
Hmm... juist ja. Gelovigen geloven allemaal omdat ze gehersenspoeld zijn door hun ouders.quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:57 schreef roburt het volgende:
de meeste atheïsten zijn niet gelovig opgegroeid en hebben in al die jaren een eigen mening gevormd, die veel logischer is.
waarom ben je dan gaan geloven?quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:05 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Waar haal je de arrogantie vandaan om dit te zeggen? Jij weet hoe ik ben opgevoed?
Aan je omschrijving te merken niet.
[..]
Hmm... juist ja. Gelovigen geloven allemaal omdat ze gehersenspoeld zijn door hun ouders.
Atheïsten zijn allemaal hoogontwikkelde intelligente en vrijgevochten mensen die hun eigen mening hebben gevormd door jaren van studie en zich vooral ook niet hebben laten beïnvloeden door hun leefomgeving.
Jij hebt een realistische brede blik op de wereld jongen, jij komt er wel.![]()
Omdat ik me verdiept hebt in de bijbel en het christelijk geloof en voor mezelf tot de conclusie kwam dat het de waarheid is.quote:
o ja nu ben ik ook bekeerd.quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:17 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Misschien vond ie het idee van een God die alles geschapen heeft gewoon geloofwaardig![]()
Jonge loop niet zo dom te lullen, je bent gewoon op jonge leeftijd overgehaald om die crap te geloven, zo gaat het altijd. Ik geloofde het eerst ook omdat ik gedwongen werd op de basis school te bidden, maar later ga je je juist verdiepen in wat anders dan de bijbel en dan kom je tot de conclusie dat de waarheid in het midden ligt en dat je er nooit achter zult komen. Jij bent gewoon overtuigd van je gelijk zoals je post hierboven al aangeeft en dus valt er met jouw niet te praten, en dan gaan mensen negatief reageren en daar loop jij nou op te klagen. Wat een kut leven heb jij.quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:17 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Omdat ik me verdiept hebt in de bijbel en het christelijk geloof en voor mezelf tot de conclusie kwam dat het de waarheid is.
Gast die fossielen zijn op de aarde gedumpt door satan om jouw te laten twijfelen over het bestaan van god, snap dat dan.quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:29 schreef imported_sphinx het volgende:
Btw, mijn christelijke opvoeding faalde nadat ik eraan dacht waarom er geen dinosaurussen in de bijbel worden genoemd. en toen was ik 5 ofzo.
zijn christenen zo simpel dat ze dat negeren trouwens?
zeer aannemelijke theorie inderdaad.quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:30 schreef vanDekaart het volgende:
[..]
Gast die fosielen zijn op de aarde gedumpt door satan om jouw te laten twijfelen over het bestaan van god, snap dat dan.
Nu maak je mij heel benieuwd. Onderbouw het eens zou ik zeggen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:57 schreef koningdavid het volgende:
Geestelijke schriften, die toch ook de wetenschappers en historici aardig wat info heeft bezorgd, zijn sprookjesboeke.
http://video.google.com/videoplay?docid=5414178356637044373quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:29 schreef imported_sphinx het volgende:
Btw, mijn christelijke opvoeding faalde nadat ik eraan dacht waarom er geen dinosaurussen in de bijbel worden genoemd. en toen was ik 5 ofzo.
zijn christenen zo simpel dat ze dat negeren trouwens?
Ik heb die gast eerder gezienquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:32 schreef VirusInside het volgende:
[..]
http://video.google.com/videoplay?docid=5414178356637044373
http://nl.youtube.com/watch?v=-qmglGWMsdkquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:32 schreef VirusInside het volgende:
[..]
http://video.google.com/videoplay?docid=5414178356637044373
Niet dus, ik heb helemaal geen kutleven, maar bedankt voor je bezorgdheid.quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:29 schreef vanDekaart het volgende:
[..]
Jonge loop niet zo dom te lullen, je bent gewoon op jonge leeftijd overgehaald om die crap te geloven, zo gaat het altijd. Ik geloofde het eerst ook omdat ik gedwongen werd op de basis school te bidden, maar later ga je je juist verdiepen in wat anders dan de bijbel en dan kom je tot de conclusie dat de waarheid in het midden ligt en dat je er nooit achter zult komen. Jij bent gewoon overtuigd van je gelijk zoals je post hierboven al aangeeft en dus valt er met jouw niet te praten, en dan gaan mensen negatief reageren en daar loop jij nou op te klagen. Wat een kut leven heb jij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |