toen ik deze post las vermoedde ik al dat je een newbie was......en inderdaad.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:36 schreef Forklift het volgende:
waarom waarom moet dat idiote apparaat nog groter?? hebben we nog niet genoeg last van die kutdingen?? iedere dag lees je het weer in het nieuws sciphol wil weer groter worden nou voor mij is het enige wat dan groter word die kankerplek ten zuiden van amsterdam. kan de overhed niet beter ff een kankergroot boreiland maken ofzo en daar die kankervliegen op neer gooien???????? volgens de bedijfsarts leidt ik aan crhonische slaaploosheid en ik durf te wedden dat het door die kankervliegen komt met hun kut gezoem over mijn huis. opgerot met schiphol. zo daar moest ik ff vanaf
behalve misschien in hoogeveen...quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:40 schreef Q. het volgende:
Verhuis naar Drenthe, heb je nergens last van. Opgelost, slotje.
Ga lekker op je heftruck rijden, of pallets sorterenquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:36 schreef Forklift het volgende:
waarom waarom moet dat idiote apparaat nog groter?? hebben we nog niet genoeg last van die kutdingen?? iedere dag lees je het weer in het nieuws sciphol wil weer groter worden nou voor mij is het enige wat dan groter word die kankerplek ten zuiden van amsterdam. kan de overhed niet beter ff een kankergroot boreiland maken ofzo en daar die kankervliegen op neer gooien???????? volgens de bedijfsarts leidt ik aan crhonische slaaploosheid en ik durf te wedden dat het door die kankervliegen komt met hun kut gezoem over mijn huis. opgerot met schiphol. zo daar moest ik ff vanaf
Precies, Schiphol is veel makkelijker verhuizenquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:43 schreef Forklift het volgende:
ja ik ga een beetje verhuizen omdat ik hier al 10 jaar woon ofzo wat is dat nou weer voor onzin
Brengt wel meer op...quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:44 schreef Forklift het volgende:
oja en economie gaat voor volkgezondheid ofzo :S
landen is het probleem ook niet, het starten daarentegen..quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:45 schreef Forklift het volgende:
er zijn toch genoeg andere landingsbanen in nederland!!!
Naar beneden komen ze altijd wel. Ga anders nog even naar school ofzoquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:46 schreef Forklift het volgende:
ja alsof ze niet kunnen starten op een landingsbaan :S
Nee, alleen Schiphol.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:45 schreef Forklift het volgende:
er zijn toch genoeg andere landingsbanen in nederland!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |