abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198911
Even voor achten was er even een beeld te zien van een hijskraan voor het huis. Zou er een nieuwe stunt op komst zijn?
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_198912
Wordt Mona verwijderd?
I'm sorry. Did I break your concentration?
  maandag 11 oktober 1999 @ 08:00:00 #3
94 Dora
Beroeps Gnoom
pi_198913
Zou het dan toch zo zijn dat George Baker
hun toe gaat zingen?

Ben benieuwd

pi_198914
Je zou best eens gelijk kunnen hebben, Dora. Ik zag de kraan nu nog een keer, en normaal gesproken laten de camera's niets van buiten het huis zien als het geen geplande actie betreft. Daarbij lijkt de kraan niet op de openbare weg te staan maar op het binnenterrein.
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  maandag 11 oktober 1999 @ 08:08:00 #5
272 R@b
No-nonsens
pi_198915
Volgens mij zou inderdaad George Baker vanaf een hoogwerker zijn lied "Little green bag" gaan zingen voor de bewoners. Ze hadden dat lied laatst uitgekozen om te laten draaien door Veronica-radio toch ?
Vraag me nu ineens af of dat ook niet van te voren is geregisseerd door Hummie en de hare.
Als ze een nummer van the Beatles hadden gekozen was er geen leuke stunt mogelijk geweest

Rob uit
Alkmaar - zuid

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_198916
No way dat George daar live gaat zingen!

Lukas

http://surf.to/BigBro

pi_198917
Dat is dus echt wel George Baker in die hijskraanbak daar he?

Cool.

'Organized religion: the world's largest pyramid scheme.' - B. Katz
  maandag 11 oktober 1999 @ 09:10:00 #8
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_198918
Wat een sukkels...

ik had een nummer van Elfis spreslie of zangeres zonder naam uitgekozen...

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
pi_198919
Waar hebben ze Baker nu weer vandaan gehaald ?

ze moesten het stof zeker van em af blazen

*quote* Denis Leary : "I just love to smoke !"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')