Niet..dus.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:39 schreef Sebasser het volgende:
Gewoon die muis vol met pur spuiten, dan piept ie wel anders.
Dat zal een pijnlijke dood zijn.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:39 schreef Sebasser het volgende:
Gewoon die muis vol met pur spuiten, dan piept ie wel anders.
Daar eet hij geen kaas vanquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:46 schreef Tuinman het volgende:
geen kaas in de val maar stukje ontbijtspek
Vertel!!quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:42 schreef andre347 het volgende:
Ik heb ook muizen, maar die zijn nu lekker dood door mijn meesterlijk val ... wat voel ik me goddelijk
Heb ik! klopt, al eerder succes mee gehadquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:47 schreef JamesBrownie het volgende:
Je moet pindakaas op de val doen(geen kaas of iets anders, gewoon pindakaas) vinden muizen heeel lekker!
en nu staan ze er op te dansen?quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:51 schreef Mojave het volgende:
[..]
Vertel!!
[..]
Heb ik! klopt, al eerder succes mee gehad
Sonar, ja nou bedoel zo'n apparaat wat een geluid tussen de 20.000hz en 90.000hz uitzenden... kunnen ze niet tegen, stond op de verpakking
die heb ik ook, maar de muizen waren er welquote:Sonar, ja nou bedoel zo'n apparaat wat een geluid tussen de 20.000hz en 90.000hz uitzenden... kunnen ze niet tegen, stond op de verpakking
jaquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:55 schreef andre347 het volgende:
[..]
die heb ik ook, maar de muizen waren er wel
quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:56 schreef Mojave het volgende:
[..]
ja :S diep teleurstellend moet ik je zeggen..
Ding staat een meter van de beruchte plek en nog komtie kijken... misschien een dove muis?
Haha ja nu je het zo zegt..quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:57 schreef andre347 het volgende:
[..]
![]()
Gewoon miskoop, die dingen werken niet.. wij kunnen ze niet horen zoiets kan ik ook verkopen![]()
Jammer dat je deze grap verpest door het niet goed kennen van het gezegde.quote:
Sorryquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:01 schreef mrbomb het volgende:
[..]
Jammer dat je deze grap verpest door het niet goed kennen van het gezegde.
Ja he, ik probeer z'n toekomstige dood wel te filmen en zal dan zeker een linkje achter laten om de overwinning te vieren!quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:05 schreef JamesBrownie het volgende:
Overigens heb je wel een vervelende muis
TS
gaan ze ook spinnen?quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:55 schreef 19FR08 het volgende:
zet de muizenval op een electrische vliegenmepperT, en zorg dat die vliegenmepperT aan staat
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |