Daar houd ik je aan!quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als hij je echt lastigvalt mag je hier wel onderduiken.
Hoe ging dat spreekwoord ook alweer? Ow ja, van de regen in de drup...quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als hij je echt lastigvalt mag je hier wel onderduiken.
Roze pruik kan ookquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:02 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Die heb ik nog wel op voorraad! o+
Is er überhaupt wel zoiets als een jullie? Ik ben maar alleen....quote:
Die heb ik nog steeds niet.quote:
Geen idee... Zullen we een 'wij' beginnen?quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:04 schreef TwistedDarling het volgende:
Wie zijn 'jullie' eigenlijk?
Kewl!quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:59 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nee, deze sloerie is al een jaartje of 7 oud. Maar wel lief.
Dat klinkt wel als 'gezelligheid in bed'.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen idee... Zullen we een 'wij' beginnen?![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:06 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Dat klinkt wel als 'gezelligheid in bed'.
Sorry, we zijn nu met een andere TT bezig. Zorg maar dat 'ie ook in 'jullie' geval toepasselijk wordt.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:06 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Dat klinkt wel als 'gezelligheid in bed'.
Ik zie dat je niet terugleest vandaag?quote:
Ga slapen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:07 schreef Q. het volgende:
Jullie gaan veuls te snel.
Airwin en ik gaan wel ongepast gezellig doen in mijn te oude bed.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:07 schreef Burdie het volgende:
[..]
Sorry, we zijn nu met een andere TT bezig. Zorg maar dat 'ie ook in 'jullie' geval toepasselijk wordt.
Ga nou niet iets moois verpesten.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik zie dat je niet terugleest vandaag?.
Als er maar geen geneuk bij komt kijken?quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:10 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ga nou niet iets moois verpesten.
En ik heb niets tegen gezelligheid in bed.
Ik was niet degene die gezelligheid en geneuk niet kan combineren.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:10 schreef Burdie het volgende:
[..]
Als er maar geen geneuk bij komt kijken?
Hihi je zei 'komt'.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:11 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik was niet degene die gezelligheid en geneuk niet kan combineren.
Zeker niet als Airwin er aan te (onge)pas(t) komt.
Mijn raison d'être, wat doe je?quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:10 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ga nou niet iets moois verpesten.
Wat heb je met Twist gedaan, gij vuik wezen?quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:12 schreef TwistedDarling het volgende:
Nou, nou Twist. Zo is het wel weer genoeg.
Terug naar preuts!
Ik wilde dat er nog bijna bij typen ja.quote:
Nimmer...quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik zie dat je niet terugleest vandaag?.
Duidelijkheid! Dat zouden meer vrouwen moeten doen!quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:11 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik was niet degene die gezelligheid en geneuk niet kan combineren.
Zeker niet als Airwin er aan te (onge)pas(t) komt.
Af en toe duidelijkheid houdt mannen scherp, anders houden ze vanzelf een keer op met luisterenquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Duidelijkheid! Dat zouden meer vrouwen moeten doen!
En snel een beetje!quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Duidelijkheid! Dat zouden meer vrouwen moeten doen!
"Ik ben geil en moet dringend geneukt worden."quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:16 schreef Q. het volgende:
En snel een beetje!
Ja, je weet dat ik niet aan dat neuken-gedoe doe, Moks. Dus dat oooook weer niet.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:20 schreef Mokster het volgende:
[..]
"Ik ben geil en moet dringend geneukt worden."
Zoiets?
Wees dan zelf eens wat duidelijker.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:21 schreef Q. het volgende:
Ja, je weet dat ik niet aan dat neuken-gedoe doe, Moks. Dus dat oooook weer niet.
Wat een wijf is het ook heh.quote:
Kusjekroel.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:24 schreef TwistedDarling het volgende:
Wat een wijf is het ook heh.
quote:
En hoe is het met je?quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:32 schreef Mokster het volgende:
[..]
Overal en nergens.
Vooral aan het werk.
Maar ook thuis.
Enzo.
Ja, tof dat je er was. Je was okayquote:
Kan ik anders doen dan?quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:34 schreef Mokster het volgende:
Niet zo stom doen Q.
Goed!quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:35 schreef TwistedDarling het volgende:
En hoe is het met je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |