Twistjequote:
ik voel me niet oudquote:
quote:
Nouja goed, goed. Het onderzoek ging goed.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:33 schreef Burdie het volgende:
[..]
Twistje.
Blij dat het goed gaat met je papa.
Gaat het met jou ook een beetje goed, behalve moe?.
Maak je je zorgen om je papa? We mailen wel verder, goed? Dat lijkt me wat gepasterquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:35 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Nouja goed, goed. Het onderzoek ging goed.
En over mezelf weet ik het niet vandaag. Wel weer even veel aan m'n hoofd. Maar ik voel me niet heel slecht, wel erg onrustig.
jij?
"De werkloze zet zich in het beginstadium nog af tegen zijn status en trekt allerhande overbodig vrijwilligerswerk naar zich toe."quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:41 schreef Frezer het volgende:
Wat een nerd ben ik toch ook,. Ik heb helemaal zelf mijn draadloze dinges verbinding weer gemaakt!
Het is rond?quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:41 schreef nixxx het volgende:
ow.. en ik wacht op een koopcontract in de bus
quote:
Kan je mij dan toevallig ook vertellen waarom ál mijn wassen mislukken en een beetje grauwelig-groen worden?quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:41 schreef Frezer het volgende:
Wat een nerd ben ik toch ook,. Ik heb helemaal zelf mijn draadloze dinges verbinding weer gemaakt!
quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
"De werkloze zet zich in het beginstadium nog af tegen zijn status en trekt allerhande overbodig vrijwilligerswerk naar zich toe."
Hagenees/naar.quote:
Ik ben het antwoord op je weblog aan het posten, maar de weblog werkt niet erg mee.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:43 schreef Burdie het volgende:
[..]
Kan je mij dan toevallig ook vertellen waarom ál mijn wassen mislukken en een beetje grauwelig-groen worden?.
Je sorteert je was slecht? Er zit kleurstof in de trommel? Die rode sok zit intussen buiten de trommel?:+.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:43 schreef Burdie het volgende:
[..]
Kan je mij dan toevallig ook vertellen waarom ál mijn wassen mislukken en een beetje grauwelig-groen worden?.
Depressieve wasmachine?quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:43 schreef Burdie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:43 schreef Burdie het volgende:
[..]
Inmiddels zou impliceren dat ze geen kleren meer bij heeft gekocht. Dat is ongetwijfeld niet in de buurt van de waarheidquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:48 schreef Frezer het volgende:
[..], allemaal sinds je er een maand of 2 over hebt geschreven? De normaal gesproken uiterst complexe "welke kleuren passen bij elkaar" beslissing zal inmiddels wel gemakkelijk voor je zijn.
De devaluatie van een begrip...quote:
Dan wacht ik dat even afquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:46 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik ben het antwoord op je weblog aan het posten, maar de weblog werkt niet erg mee.
Het is groen he, niet rozequote:Op woensdag 4 juli 2007 21:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je sorteert je was slecht? Er zit kleurstof in de trommel? Die rode sok zit intussen buiten de trommel?:+.
Soort zoekt soort?quote:
Ja, ik heb het nog steedsquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:48 schreef Frezer het volgende:
[..]
, allemaal sinds je er een maand of 2 over hebt geschreven? De normaal gesproken uiterst complexe "welke kleuren passen bij elkaar" beslissing zal inmiddels wel gemakkelijk voor je zijn.
Jij kent mij of mijn vrouwelijke soortgenoten te goedquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Inmiddels zou impliceren dat ze geen kleren meer bij heeft gekocht. Dat is ongetwijfeld niet in de buurt van de waarheid.
Dat aspect van het fenomeen "vrouw" ontschoot me even.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Inmiddels zou impliceren dat ze geen kleren meer bij heeft gekocht. Dat is ongetwijfeld niet in de buurt van de waarheid.
Sterkte,quote:
Het is nog op loopafstand vanaf hier ook...quote:
Beide. Waarbij ik me in dit geval even beperk tot vrouwelijke soortgenoten die dit punt met jou gemeen hebbenquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:50 schreef Burdie het volgende:
[..]
Jij kent mij of mijn vrouwelijke soortgenoten te goed.
Je hebt sado masochistische neigingen?quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:52 schreef Burdie het volgende:
Trouwens, mijn poesje is weer roos-vrij. Sinds ik d'r voor het eerst in jaren weer eens heb gedouched.
omg omg!quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:52 schreef Burdie het volgende:
Trouwens, mijn poesje is weer roos-vrij. Sinds ik d'r voor het eerst in jaren weer eens heb gedouched.
Katten houden van melk, poesjes van lactacyd?quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:52 schreef Burdie het volgende:
ha buurmanquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is nog op loopafstand vanaf hier ook...![]()
Zullen we het voortaan heel erg geheim houden wanneer ik op jullie katten kom passen?quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan vallen de gevolgen voor mij nog mee.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En vergeet de grote hoed plus zonnebril niet!quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:54 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Zullen we het voortaan heel erg geheim houden wanneer ik op jullie katten kom passen?
Het was op zich wel zielig, ik heb d'r nog nooit zo hard horen mauwen. Maargoed, dat beest moest ect een keer onder de douche. Ze kwam me na afloop wel heel lief kopjes geven, en nu zit ze onder de klittenquote:
Tof.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:41 schreef Frezer het volgende:
Pas jij wel eens op onze katten dan?quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:54 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Zullen we het voortaan heel erg geheim houden wanneer ik op jullie katten kom passen?
doe maarquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:54 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik zal m'n VVD vrienden eens bellen of ze de woonvergunning die jij moet hebben kunnen tegenhouden...quote:
Jij hebt ook een kitten?quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:56 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het was op zich wel zielig, ik heb d'r nog nooit zo hard horen mauwen. Maargoed, dat beest moest ect een keer onder de douche. Ze kwam me na afloop wel heel lief kopjes geven, en nu zit ze onder de klitten.
Maar de roos is weg!.
Die heb ik nog wel op voorraad! o+quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:56 schreef Frezer het volgende:
[..]
En vergeet de grote hoed plus zonnebril niet!
Als hij je echt lastigvalt mag je hier wel onderduiken.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:02 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Die heb ik nog wel op voorraad! o+
Hebben jullie katten?quote:
Daar houd ik je aan!quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als hij je echt lastigvalt mag je hier wel onderduiken.
Hoe ging dat spreekwoord ook alweer? Ow ja, van de regen in de drup...quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als hij je echt lastigvalt mag je hier wel onderduiken.
Roze pruik kan ookquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:02 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Die heb ik nog wel op voorraad! o+
Is er überhaupt wel zoiets als een jullie? Ik ben maar alleen....quote:
Die heb ik nog steeds niet.quote:
Geen idee... Zullen we een 'wij' beginnen?quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:04 schreef TwistedDarling het volgende:
Wie zijn 'jullie' eigenlijk?
Kewl!quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:59 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nee, deze sloerie is al een jaartje of 7 oud. Maar wel lief.
Dat klinkt wel als 'gezelligheid in bed'.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen idee... Zullen we een 'wij' beginnen?![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:06 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Dat klinkt wel als 'gezelligheid in bed'.
Sorry, we zijn nu met een andere TT bezig. Zorg maar dat 'ie ook in 'jullie' geval toepasselijk wordt.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:06 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Dat klinkt wel als 'gezelligheid in bed'.
Ik zie dat je niet terugleest vandaag?quote:
Ga slapen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:07 schreef Q. het volgende:
Jullie gaan veuls te snel.
Airwin en ik gaan wel ongepast gezellig doen in mijn te oude bed.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:07 schreef Burdie het volgende:
[..]
Sorry, we zijn nu met een andere TT bezig. Zorg maar dat 'ie ook in 'jullie' geval toepasselijk wordt.
Ga nou niet iets moois verpesten.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik zie dat je niet terugleest vandaag?.
Als er maar geen geneuk bij komt kijken?quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:10 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ga nou niet iets moois verpesten.
En ik heb niets tegen gezelligheid in bed.
Ik was niet degene die gezelligheid en geneuk niet kan combineren.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:10 schreef Burdie het volgende:
[..]
Als er maar geen geneuk bij komt kijken?
Hihi je zei 'komt'.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:11 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik was niet degene die gezelligheid en geneuk niet kan combineren.
Zeker niet als Airwin er aan te (onge)pas(t) komt.
Mijn raison d'être, wat doe je?quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:10 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ga nou niet iets moois verpesten.
Wat heb je met Twist gedaan, gij vuik wezen?quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:12 schreef TwistedDarling het volgende:
Nou, nou Twist. Zo is het wel weer genoeg.
Terug naar preuts!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |